حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو U10 و U20 معرفی شد؛ مشخصات‌فنی قدرت‌مند در کالبد یک میان‌رده

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت میزو، به‌تازگی از دو گوشی هوشمند جدید خود با نام U10 و U20 رونمایی کرده است. هر دو مدل از سری “Blue Charm” میزو است و از یک فریم فلزی با شیشه استفاده می‌کند. برای جزئیات بیشتر درباره گوشی‌های خوش‌قیمت جدید میزو در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

میزو U10 به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی مجهز شده است و یک تراشه هشت هسته‌ای به آن قدرت می‌دهد. یک مدل با دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و مدل دیگر با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، در دسترس خواهد بود.

در پشت گوشی، شرکت سازنده از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است و یک شاتر ۵ مگاپیکسلی، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و مکالمه‌های تصویری را بر عهده دارد. یک باتری ۲۷۶۰ میلی‌آمپر بر ساعت، انرژی گوشی میان‌رده جدید میزو را تامین می‏کند و حسگر اثرانگشت mTouch 2.1 در دکمه Home تعبیه شده است.

سیستم‌عامل YunOS بر روی گوشی جدید میزو، به کار گرفته شده است؛ در حقیقت، این سیستم‌‎عامل، یک توزیع لینوکس است که به طور اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده. این سیستم‌عامل در مقایسه با سیستم‌عامل اندروید گوگل، محدودیتی برای استفاده در چین نداشته و استفاده از آن به دلیل یکپارچه‌سازی این سیستم‌‎عامل با سرویس‌های چین برای مردم این کشور، بسیار ساده است.

میزو U10 با دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی نزدیک به ۱۵۰ دلار عرضه خواهد شد و مدل دیگر آن مجهز به سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۶۵ دلاری قیمت‌گذاری شده است. این گوشی از ۱۸ سپتامبر در فروشگاه میزو در دسترس خواهد بود.

میزو U20 به یک صفجه‌نمایش بزرگ‌تر ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. یک تراشه هشت هسته‌ای به این گوشی، قدرت می‌دهد و شرکت سازنده، آن‌را همانند U10 در دو مدل با با دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ارائه می‌دهد. دوربین اصلی، یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی است و برای ثبت تصاویر سلفی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در اختیار خواهید داشت. یک باتری ۳۲۶۰ میلی‌آمپر بر ساعت، انرژی این گوشی را تامین می‌کند و سیستم‌عامل YunOS بر روی میزو U20، پیش‌نصب است.

حسگر اثرانگشت در دکمه Home جای‌ گرفته است و شرکت سازنده، مدل پایه آن‌را با دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۱۶۵ دلار عرضه خواهد کرد. برچسب قیمتی در نظر گرفته‌ شده برای مدل دیگر این گوشی با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۹۵ دلار است.

میزو U20 برخلاف U10، در ۲۸ آگوست در فروشگاه میزو، دسترس خواهد بود. در آخر، باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت سازنده، میزو U10 و میزو U20 را در سه رنگ مشکی، سفید و رز طلایی ارائه می‌دهد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Meizu-unveils-two-new-handsets-the-U10-and-U20_id84445″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Blue Tech

یعنی دیگه دکمه ی هوم سام الان از خط آنتن اچ تی سی هم همه گیر تر شده
خوشم میاد همه خیلی راحت اینو میذان ولی هیچکی جرات نداره مثله اپل یه دکمه ی هوم دایره اییی بزنه

amirooom

کپی شده از می ۵شیائومی??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی