حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوازم جانبی جدید گلکسی نوت ۷

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

گلکسی نوت ۷ تنها محصولی نبود که عرضه‌ی آن دو روز قبل در آمریکا آغاز شد. سامسونگ در این روز گروه جدیدی از لوازم جانبی را نیز برای محصولات خود عرضه کرده تا به افراد با سبک زندگی‌های گوناگون در بهبود شرایطشان کمک کند. این تصمیم در راستای کمپین تبلیغاتی جدید سامسونگ قرارگرفته شده است.

در ادامه با ترنجی همراه شوید.

با گلکسی حرکت، اکتشاف، خلاقیت و شروعی تازه انتظار شما را می‌کشد؛ این کلکسیون ابزار جانبی جدید بر تناسب اندام، یادگیری، تجربه واقعیت مجازی و تولید محتوا بروی آن تمرکز دارد و در یک جمله باید گفت استفاده از این محصولات سبک زندگی شما همراهتان خواهد شد.

سامسونگ عینک جدید واقعیت مجازی Gear VR که با گوشی‌های این شرکت از S6 به بعد، هماهنگ است؛ را نیز عرضه کرد. به علاوه دوربین ۳۶۰ درجه‌ی Gear 360 را نیز برای تهیه فیلم و عکس‌هایی به منظور تماشای آن‌ها از طریق عینک واقعیت مجازی جدید خود را هم ارائه کرد. Gear Icon X هدفون‌های تو گوشی کاملا بدون سیم هستند و Level Active هدفونی مشابه با هدفون بی‌سیم PowerBeats2 می‌باشد.

همچنین بدون اطلاع‌رسانی قبلی از طرف سامسونگ، اپراتور AT&T دستگاه ((Samsung Connect auto)) را نیز عرضه خواهد کرد. این دستگاه به پورت ODBII خودروهای مجهز به آن نصب‌شده و برای مسافرین شما اینترنت Wi-Fi از طریق نسل چهارم اینترنت همراه AT&T به ارمغان خواهد آورد، این دستگاه همچنین به راننده هشدارهای لازم را می‌دهد تا کارایی و عملکرد بهتری در جاده داشته باشد و در نهایت خودرو شما را از طریق GPS نیز ردیابی خواهد کرد.

Samsung Connect auto با اپلکیشن اختصاصی و برای اپل و اندروید طراحی شده است.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_launches_a_bunch_of_new_accessories_along_with_the_note7-blog-20063.php” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa panahi

سلام دوستان
شما چه بازی هایی برای ایفون پیشنهاد میکنید ؟

Nokia.king

فن سونی ، زیر پست سامسونگ ، بازی در مورد آیفون !

شوخی : :rose:

mostafa panahi

🙂

Mohammad H

asphalt 8
modern combat 5
hitman sniper
into the circule
mortal combat

AK_007

ولی هیچی NFS نمیشه!

kayhan karami

بازی اندروید خواستی ی وقت ب هنگاوت من پیام بده از پروفایلم در خدمتم

SAMSUNG _ The Best Brand

بهترین لوازم جانبی رو نوت ۷ داره ، فوق العاده ! B-) :heart: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش