حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۷ پرو وجود ندارد، دوربین دوتایی در آیفون ۷ پلاس استفاده خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده به نظر می رسد که اپل پروژه ارایه ۳ مدل آیفون به نام های آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو را لغو نموده و طبق رسم دو دوره اخیر تنها به ارایه همان دو دستگاه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قناعت خواهد کرد، اما این حرکت به چه معناست و باید انتظار چه دستگاه هایی را داشته باشیم؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

threep

برای آیفون ۷ شایعات متفاوتی را شنیده ایم. یکی از این شایعات امکان حضور دوربین دوتایی روی آیفون ۷ پلاس است که گویا امکان زوم اپتیکال را به آیفون ۷ پلاس اضافه خواهد کرد. پس از این اخبار اما شایعاتی مبنی بر عدم توانایی اپل در تامین ماژول دوربین دوتایی برای آیفون ۷ پلاس منتشر شد و پس از آن نیز به نظر می رسید که اپل می خواهد حتما از دوربین دوتایی بهره ببرد و شایعات آیفون ۷ پرو به میان آمد. آیفون ۷ پرو با دوربین دوتایی و محل اتصال ویژه برای لوازم جانبی مخصوص خود متصور میشد.

Apple-iPhone-7-Pro-renders-show-us-what-might-be-Apples-handset-for-the-enterprise

طبق آخرین اخبار منتشر شده گویا اپل در تامین ماژول دوربین دوتایی برای آیفون های خود مشکلی ندارد و به همین دلیل پروژه ارایه سومین آیفون با پسوند Pro لغو شده است، بدین ترتیب دوربین دوتایی را روی آیفون ۷ پلاس مشاهده خواهیم کرد. البته در نظر داشته باشید که این ها همه حدس و گمانه زنی است و ممکن است چنین اتفاقاتی دقیقا به همین شکل روی ندهند.

شایعه دیگری نیز درباره نام آیفون های سال ۲۰۱۶ است که تا پیش بر اساس شایعه ضعیفی گفته می شد اپل به منظور حفظ نام آیفون ۷ برای دهمین سالگرد ارایه ی آیفون، تصمیم به استفاده نام iPhone 6SE برای مدل های ۲۰۱۶ کند که این نیز گویا ملقی به حساب می رود و اپل تصمیمی به استفاده از پسوند S برای دو سال متوالی روی آیفون های خود ندارد.

blue-iphone-7-plus-screen-turned-on-7-1

به صورت کلی باید گفت برای آیفون ۷ باید انتظار تغییراتی درونی تر مثل تعویض چیپست و حذف جک ۳٫۵ میلی متری صدا را داشته باشیم. البته تغییر جزئی در طراحی و احتمال حضور رنگ های جدید از جمله سورمه ای نیز وجود دارد.

نظر شما درباره آیفون ۷ و ارایه جدید اپل برای سال ۲۰۱۶ چیست؟ انتظارات شما چیست؟ شایعاتی که تا کنون منتشر شده است را می پسندید؟ حتما می دانید که احتمالا آیفون های جدید چهارشنبه ۱۷ شهریور معرفی و دو هفته بعد به بازار عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-reports-say-Apple-iPhone-7-Pro-is-out-iPhone-7-Plus-is-in-sporting-a-dual-lens-camera-on-back_id84331″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)