حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی C9 سامسونگ به‌زودی معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 17 دیدگاه | مطالب ترنجی

سامسونگ، سری گلکسی C را در ماه می سال جاری میلادی با مشخصات‌فنی بسیار مناسب، به‌عنوان یک مدل میان‌رده در چین معرفی کرد. در حال‌حاضر، سامسونگ از این سری، دو گوشی گلکسی C7 و گلکسی C5 را به بازار عرضه کرده است که مشخصات‌فنی آن‌ها، بسیار مناسب است؛ هرچند، تفاوت‌هایی بین این دو مدل وجود دارد. وب‌سایت سم‌موبایل، به‎تازگی فاش کرده است که سامسونگ، بر روی یک مدل دیگر از سری گلکسی C با نام گلکسی C9 مشغول به کار است و آن‌را به‌زودی عرضه می‌کند. برای جزئیات بیش‌تر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

همان‌طور که گفته شد، گلکسی C9 در حال توسعه است و به دو مدل دیگر از سری گلکسی C، می‌پیوندد؛ گفته می‌شود که گلکسی گلکسی C9 با اسم‌رمز “Amy” و شماره مدل SM-C9000، به‌زودی عرضه خواهد شد. با این‌حال، فعلاً اطلاعاتی از مشخصات‌فنی آن ارائه نشده است و نمی‌دانیم که این محصول، چه قابلیت‌هایی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. با این‎حال، می‌توانید انتظار داشته باشید که مشخصات‌فنی این محصول به گلکسی C7 و گلکسی C5 سامسونگ، بسیار نزدیک باشد.

گلکسی C9 تنها در بازار چین، در دسترس خواهد بود

سامسونگ، گلکسی C5 و گلکسی C7 را تنها در بازار چین معرفی کرده است و انتظار می‌رود که رویه‌ای مشابه برای گلکسی C9 در پیش بگیرد؛ بنابراین، نباید برای عرضه آن‌ در دیگر بازارهای جهانی، چندان منتظر باشید. البته عرضه گلکسی C9 در بازارهای دیگر با توجه به محصولات میان‌رده سامسونگ که تنوع بسیار زیادی دارد، چندان منطقی به‌نظر نمی‌‎رسد. اگر به‌دنبال محصولات میان‌رده‌ با طراحی و مشخصاتی نزدیک به گوشی‌های رده‌بالای شرکت سامسونگ هستید، سری گلکسی A سامسونگ، بهترین انتخاب خواهد بود. هم‌چنین، این سری، به‌تازگی برای سال ۲۰۱۶ به‌‎روزرسانی شده است و قابلیت‌های جدیدی را به کاربران، ارائه می‌دهد.

برای اطلاع، گلکسی C5 با یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی سوپرآمولد فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، عرضه شده است و تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۱۷ به همراه چهار گیگابایت حافظه رم، به این گوشی میان‌رده قدرت می‌دهد. واحد گرافیکی آدرنو ۴۰۵، وظیفه پردازش امور گرافیکی را برعهده دارد و فناوری شارژ سریع ۳٫۰، از دیگر مشخصات‌فنی درنظر گرفته‌شده برای این محصول است.

گلکسی C7 نیز، به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی مجهز شده است و با استفاده از چهار گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و تراشه هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۲۵ و واحد گرافیکی آدرنو ۵۰۶ از گلکسی C5، متمایز می‌شود. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، این گوشی را به یک گزینه بسیار مناسب یرای عکاسی تبدیل خواهد کرد.

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2016/08/19/exclusive-galaxy-c9-is-samsungs-new-galaxy-c-series-handset/” target=”blank”]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Gooooogle

galaxy c5 واقعا خوشگله نامرد هرکی بگه خوشگل نیست خیلی شیک مخصوصا گلد :heart: :heart: :heart: :heart:

SAMSUNG _ The Best Brand

تو الان فنه گوگولی یا سام ؟ :scratch:

Gooooogle

من طرفدار گوشی های سامسونگ هستم :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

SAMSUNG _ The Best Brand

:good:

SAMSUNG _ The Best Brand

سری Galaxy C واقعا خوش ساخت و زیبان ، بسیار دوسشون میدارم :heart: :heart:

SAMSUNG FOR EVER

سریه C واقعا هم خوشگله هم خوش ساخت هم نازک و هم قوی و هم مناسب برای عکاسی .. کلا عالیه ارزش خرید بالایی داره من که اگر بتونم یکی میخرم تو این مدت ???? :yahoo: :heart: :rose: :heart: :heart: :rose: :rose: :rose: :rose:

MEGA08

جالبه که تو علائدین موجوده :wacko:

MEGA08

c5 , c7

☆dani☆

https://youtu.be/DKGfuct01M4
تست سقوط نوت۷

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی