حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موجودی برخی از رنگ‌های گلکسی نوت ۷ سامسونگ، بسیار کم است

نوشته

7 سال قبل | 15 دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌نظر می‌رسد شرکت سامسونگ با عرضه گلکسی نوت ۷، یک رکورد دیگر به ثبت خواهد رساند و آمار فروش ارائه‌شده، از فروش بسیار مناسب این محصول حکایت دارد. به همین جهت، به‌تازگی گزارش شده است به دلیل سفارش بالا، برخی از مدل‌های گلکسی نوت ۷ با کمبود موجودی مواجه هستند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

برای اینکه دقیق‌تر باشیم، باید گفت که موجودی رنگ‌های آبی و نقره‌ای گلکسی نوت ۷ سامسونگ در حال‎‌حاضر، بسیار کم است. به‌‎نظر می‌رسد که سامسونگ، برای موجودی تعداد بالایی از این دو رنگ برای گلکسی نوت ۷ سامسونگ، آماده نبوده است و به همین جهت، در صورت پیش‌خرید آن‌ها، ممکن است تحویل سفارش شما نزدیک به سه هفته طول بکشد.

به‌نظر می‌رسد که مدل آبی و نقره‌ای گلکسی نوت ۷ در میان کاربران، بسیار محبوب است و این موضوع با توجه به رنگ‌های تکراری که گوشی‌های هوشمند با آن به بازار عرضه می‌شود؛ کاملاً قابل درک است. البته شرکت سامسونگ و یا عرضه‌کنندگان محصولات سامسونگ، این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده‌اند. با این‎حال، شعبه کانادا سامسونگ به وب‌سایت Android Central، اعلام کرده است:

تعداد بی‌سابقه‌ای گلکسی نوت ۷ پیش‌خرید شده است و سامسونگ برای تحویل سفارش‌های مشتریان در ۱۹ آگوست بسیار هیجان‌زده است. در طی هفته‌های آینده برای در ارائه گسترده گلکسی نوت ۷، تلاش می‌کنیم.

گلکسی نوت ۷ به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی سوپرآمولد Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ و اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، چهار گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، مجهز شده است.

البته در بازار ایالات‌متحده همانند چین، تنها نسخه گلکسی نوت ۷ با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام عرضه خواهد شد و در دیگر بازارها، شاهد عرضه فبلت جدید سامسونگ با تراشه ساخت سامسونگ، هستیم. هم‌چنین، قلم S-Pen برای گلکسی نوت ۷، بازطراحی شده است؛ این قلم، با سه ویژگی جدید از جمله یک مترجم، امکان جابه‌جایی بین برنامه‌های مختلف و بزرگ‌نمایی برخی جزئیات صفحه‌نمایش ارائه شده است. حسگر تشخیص عنبیه چشم به‌عنوان یکی از خاص‌ترین مشخصات فبلت جدید سامسونگ با گلکسی نوت ۷ ارائه شده است؛ با این‌حال، محدودیت‌هایی در استفاده از این حسگر وجود دارد.

پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری میلادی، ۱۲ میلیون واحد گلکسی نوت ۷ به فروش خواهد رسید. برای مقایسه، باید اعلام کرد که فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از زمان عرضه به ۱۳٫۳ میلیون واحد می‌رسد و گلکسی نوت ۷ در صورت رسیدن به فروش ۱۲ میلیون واحدی تا پیش از آغاز سال ۲۰۱۷، این امکان وجود دارد کهگوشی‌های آینده سری گلکسی S بدون صفحه‌نمایش تخت، عرضه شود.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/some-galaxy-note-7-color-options-short-supply/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Gooooogle

نامردا برا ماهم نگه دارید 🙁 🙁

the next big thing

واقعا سامسونگ فوق العادس.واقعا از کارکردن با گوشی هاش لذو میبرم و امسالم که رکوردای فروشو جا به جا کرده
با وجود رنگ مشکی واقعا دلیلی برای انتخاب رنگ های دیگه نیست از بس که شیک و خوشگل و باکلاسه
خیلی از سایت های دنیا بررسی نوت ۷ رو گذاشتن
یکی از معتبرترین ها theverge هست که به نوت ۷ نمره ۹٫۳ داده و تا به حال به هیچ گوشی این نمره عالی رو نداده.حتی به آیفونی که همیشه طرفدارش بوده.پیشنهاد میکنم بررسیش رو بخونید
http://www.theverge.com/2016/8/16/12491196/samsung-galaxy-note-7-review
سایت های دیگه هم نمرات خیلییی بالایی دادن بهش و سامسونگ بالاترین نمرات از سایت های بزرگ فناوری گرفته چه با اس ۷ اج چه با نوت ۷

beni.chalton

جادوگر موبایل رو باید به نوت هفت داد،گوشی اینده را برای ما به ارمغان اورده،ایشالا یه خورده قیمتش تا دو هفته دیگه ثابت شه میرم اخرین غول رو بگیرم لذت زندگی رو ببرم،سامسونگ باغ زندگی و ما در این باغ مشغول چیدن محصولات سامسونگ هستیم.

shahab

خدایی جملات آخرت خیلی باحاله ?? دمت گرم

JAGUAR

یک خبر کاملا عادی و قابل پیش بینی برای نوت ۷ :good:

shahab

آقا یه سوال، اگه من بخوام نوت ۷ بگیرم تا اواخر آبان ماه و آذر ماه امسال بتظرتون قیمتش چقدر میشه؟ ? بنظرتون به ۲ تا ۲۲۰۰ میرسه؟ ?

JAGUAR

نه شهاب جون با توجه به قیمت نوت ۵ و روند کاهشی اون میشه گفت بعد از عید میتونین نوت ۷ رو با این قیمت ها تهیه کنید.
فرایند کاهش قیمت گوشی های سری نوت همیشه کند بوده

shahab

اره راست میگی گرونه، ولی ارزشم داره، تا عید دیره، اگه بخوام حوالیه شب یلدا، یعنی آخره پاییز بخرم بنظرت چه قیمتیه اون موقع؟؟ :heart:

Gooooogle

عاقا شهاب پیشاپیش مبارک بهترین انتخابو میکنی :heart: :heart: :heart:

راستی اگه میخری دوتا بخر ازون تر در میاد 🙂 🙂

MASiH

قابل پیش‌بینی بود :good:
دوستان کسی اطلاع داره رابط کاربری نوت ۷ برای اس ۶ ارائه می‌شه یا نه؟
آیکن اپلیکیشن موزیک و S Health بعد از آپدیت اخیر شبیه آیکن های نوت ۷ شده :good:

JAGUAR

برای نوت ۵ که میشه
چون قبل از عرضه نوت ۷ این رابط کاربری به صورت بتا برای چند کشور برای دارندگان نوت ۵ عرضه شده بود به احتمال بسیار زیاد برای اس۶ هم میشه

SAMSUNG _ The Best Brand

اینارو که همه دیدم، جدید چی داری ؟ B-) B-) :yahoo: :heart:

Ali Mousavi

فقط مشکی یکپارچه با صفحه نمایش B-)

shahab

منم فک میکردم رنگ مشکی یکپارچه با صفحه نمایشه، رنگه مشکی بخرم، ولی یکم مشکی گرافیتیه، مشخصه کم رنگ تره نسبت به صفحه خاموش نوت ، ولی خوشگله یه بدیم داره یکم نوت رو کلفت تر نشون میده و لک رو درپشته بدنه خوب، ولی من عاشق رنگه ابی شدم ??? ولی یکی طرفدار سامسونگم بود یه حرفی زد خندم گرفت، گفت شبیه رنگه لباسه مدرسه دبستانه ? یجورهایی راست میگه ?? ولی خوب خیلی خوشگله ?

Ali Mousavi

حیف زیاد حوصله گوشی ندارم میخوام برم برای پی اس وگرنه حتما نوت جزو گزینه های خریدم بود :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی