حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر بیش‌تری از آیفون ۷ پلاس منتشر شد؛ آیفون رده‌بالای شرکت اپل در چهار رنگ!

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

در حالی‌که کم‌تر از یک ماه به معرفی‌ آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، زمان باقی مانده است؛ تصاویر تازه منتشرشده از آی‌فون ۷ پلاس، این گوشی را در چهار رنگ رز طلایی، نقره‌ای، بنفش و آبی نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

تصاویر تازه منتشرشده از منابع مختلفی توسط وب‌سایت ترنجی، جمع‌آوری شده است. آنچه در این تصاویر بیش از باقی، جلب‌توجه می‌کند؛ رنگ بنفش آی‌فون ۷ پلاس است. این رنگ، به‌عنوان یک رنگ عادی در بین محصولات سازندگان دیگر، شناخته نمی‌شود و عرضه آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در این رنگ، کمی غیرعادی است.

1 (7)

1 (8)

علاوه‌براین، طبق گذشته، تعدادی از تصاویر، آی‌‎فون‌ ۷ پلاس شرکت اپل را با رز طلایی نشان می‌دهد که پیش‌تر، تصاویر دیگری از آن منتشر شده بود. در کنار این تصاویر، تصاویر با کیفیتی نیز از آی‌فون‌های رده‌بالا شرکت اپل در رنگ آبی منتشر شده است؛ این تصاویر، یکی از اولین مجموعه تصاویر با کیفیتی است که از آی‌فون‌های جدید شرکت اپل منتشر می‌شود و تا زمان عرضه به بازار، انتظار نمی‌رفت چنین تصاویری ارائه شود.

1 (9) 1 (13)

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، عدم وجود جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا در آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، کاملاً مشهود است و شرکت اپل به جای استفاده از جک صدا، آی‌فون‌های ۲۰۱۶ خود را با تعدادی حفره اسپیکر اضافه عرضه خواهد کرد که در حال‌حاضر، شایعاتی مبنی بر عدم به‌کار گیری اسپیکر در این حفره‌ها وجود دارد.

در کنار این موارد، همان‌طور که بارها گفته شده است؛ نوار پلاستیکی آنتن به گوشه بالا و پایین بدنه پشتی انتقال داده شده است. هم‌چنین، به‌نظر می‌رسد که آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، بدون درگاه اتصال هوشمند (Smart Connector) ارائه خواهد شد؛ در ترنجی در همین رابطه، خواندید که شرکت اپل از عرضه آی‌فون‌ رده‌بالای خود با درگاه هوشمند صرف‌نظر کرده است.

1 (6)

1 (5) 1 (4) 1 (3)

 نسل آینده آی‌فون‌های شرکت اپل با تغییرات نسبتاً کمی در مقایسه با آی‌فون ۶s شرکت اپل، ارائه خواهد شد و از حمله آن‌ها می‌توان به استفاده از سه گیگابایت حافظه رم (این ویژگی، ممکن است به مدل “پلاس” محدود باشد)، تراشه A10 و یک باتری با ظرفیت بیش‌تر اشاره کرد. علاوه‌براین، یک وب‌سایت دیگر مدعی شده است که قابلیت شایعه‌شده “دکمه Home خازنی با پشتیبانی از لمس سه بعدی” در آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، به کار گرفته نشده است.

انتظار می‌رود مدل پایه آی‌فون ۷ با ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمتی نزدیک به ۸۰۰ دلار  و نسخه پایه مدل پرو آی‌فون‌های جدید شرکت اپل که برخی از شایعات، آن‌را به‌ عنوان مدل پلاس آی‌فون ۲۰۱۶ معرفی کرده‌اند؛ با قیمتی نزدیک به ۹۰۰ دلار، قیمت‌گذاری شود.

[su_button url=”http://bgr.com/2016/08/16/iphone-7-release-day-nears-leaked-photos-blue/” target=”blank”]bgr[/su_button] [su_button url=”#” target=”blank”]Source 2[/su_button] [su_button url=”#” target=”blank”]Source 3[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ho3ein

آبیش چه خوشگله :good:

armin sat

ترنجی تورو خدا بیخیال ایفون۷ شو دیگه،هروقت اومدیم پست تکراری ایفون۷ دیدیم ?

امیرشایان

طراحی خطوط بالایی و پایینیش همون نواوری طراحی بود که دوستان اپلی میگفتن توی نوت ۷ نواوری طراحی وجود نداره و تکراریه !!
البته میشه گفت این خطوط یه جورایی زشت کرده گوشی رو اما هنوز میشه امیدوار بود این طراحی نهایی نباشه
اما چیزی که بیشتر از همه جلب توجه میکنه حضور حماسی دوستان اپلی در پستهای سامسونگ و خالی بودن اینجا از نظراتشون .

Gooooogle

این مدلش قشنگ تر از مدل سادش هست :yes: :yes:

SAMSUNG _ The Best Brand

طراحی اسپیکرا رو دوس دارم :yes:

milad.tech

پس gray چی شد؟
رنگ رز گلدشو از اولم دوست نداشتم.و رنگ بنفشش هم به نظرم خیلی فانتزیه
به شخصه همچین رنگ های مصنوعی رو برای اسمارتفون دوست ندارم.و اگه گوشی خودم همچین رنگ هایی باشه بزودی ازش دلزده میشم
اما به نظرم آبی تیره قشنگه
البته من نفهمیدم اپل به اون کم رنگه میگه بنفش یا تیرهه :yahoo:
چون از اونجایی که به صورتی متالیک میگه رزگلد بعید نیست به آبی تیره(کاربنی)بگه بنفش :yahoo: :rose:

arash.k79

برا من مشخص بشه وقتی گوشی تو شارژ و بخوای آهنگ گوش کنی دقیق باید چی کار کنی ، شروع به برنامه ریزی برای خرید ۷پلاس میکنم ، قابل توجه دوستانی که میگن برای پز میخوای بخری ، ۲ ماهه از ۵s اومدم s7 ، کاملا پشیمونم ، دنیای iOS یه چیز دیگست :good:

milad.tech

دقیقا این برای منم سواله
البته بعلاوه یه نکته دیگه:
سوکت لایتنینگ به سرعت ممکنه خراب بشه و از طرفی اگه هندزفری اورجینال ایرباد خراب بشه تکلیف چیه؟حتما باید بریم حدود ۱۵۰ تومن بدیم اوجینالشو بخریم؟
این خیلی بده و در واقع افتضاحه :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی