حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس ۳ باعث ایجاد مشکلاتی شده است

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌نظر می‌رسد که مشکلات وان‌پلاس ۳ ادامه دارد و این گوشی به‌نوعی، طلسم شده است. به‌روزرسانی رسمی تازه منتشرشده، در حالی‌که با هدف رفع مشکلات عرضه شده است؛ مشکلات بیشتری را برای کاربران ایجاد کرده است و کاربران، مشکلات جدیدی را گزارش داده‌اند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس ۳، مشکل “راه‌اندازی مجدد خودکار” را برطرف کرده و علاوه‌براین، این به‌روزرسانی ۲۶ مگابایتی، کیفیت برقرای تماس‌ را بهبود داده است. در تغییراتی که برای این به‌روزرسانی به‌صورت رسمی اعلام شده، مشاهده می‌شود که مشکلات مختلفی، برطرف شده است؛ با این‌حال، کاربران گزارش داده‌اند که نصب این به‌روزرسانی، علاوه‌ بر رفع برخی از مشکلات، باعث ایجاد مشکلات بیشتری شده است.

بنابر ادعای کاربران، پس از نصب این به‌روزرسانی بر روی وان‌پلاس ۳، “Android Pay” به‌خوبی کار نمی‌کند و باعث ایجاد مشکلاتی شده است. علاوه‎براین، فوکوس خودکار دوربین دوم وان‌پلاس، هم‌چنان با مشکلاتی مواجه است و به خوبی، عمل نمی‌کند.

ddate

در کنار این موارد، اشاره شده است که قابلیت “Doze” سیستم‌عامل اندروید گوگل، هم‌چنان برای نوتیفیکیشن‌ها مشکل ایجاد می‌کند. به دلیل اینکه به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست در بسته به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس ۳ گنجانده نشده است، مشکل QuadRooter، هم‌چنان می‌تواند برای کاربران گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس ۳ مشکل‌ساز باشد.

یکی از مشکلاتی که توسط چند کاربر گزارش داده شده؛ این است که گوشی از اتصال ۴G LTE استفاده نمی‌کند و بعد مدتی، به حالت ۳G و در نهایت به ۲G وارد می‌شود. در حال‌حاضر، یک روش برای برطرف‌کردن این مشکل وجود دارد و آن، محدودکردن گوشی به استفاده از ۴G است؛ برای این‌کار، برنامه “dialer” را باز کرده و *#*#۴۶۳۶#*#* را شماره‌گیری نمایید. سپس، عبارت “Phone Information” را لمس کرده در نهایت، بر روی “Preferred network type” ضربه بزنید. اکنون، حالت LTE را انتخاب کنید تا این مشکل، برطرف شود. البته باید توجه داشته باشید که این روش، ممکن است برای تمامی کاربران، جواب ندهد؛ بنابراین، باید منتظر عرضه یک به‌روزرسانی رسمی دیگر باشید.

این، اولین‌باری نیست که به‌روزرسانی‌های رسمی وان‌پلاس برای گوشی‌های هوشمند این شرکت، مشکل ایجاد می‌کند. مدتی پیش، وان‌پلاس، به‌روزرسانی OxygenOS 3.2.0 را با هدف بهبود مدیریت حافظه رم منتشر کرد؛ با این‌حال، به دلیل مشکلاتی، کاربران، وان‌پلاس را برای انتشار این به‌روزرسانی، سرزنش کردند. شرکت وان‌پلاس، امیدوار بود که مشکلات وان‌پلاس ۳ با انتشار به‌روزرسانی OxygenOS 3.2.0، برطرف شود اما به‌دلیل وجود تعدادی مشکل، ناچار شد تا به‌روزرسانی دیگری را برای گوشی‌های پرچم‌دار خود عرضه نماید.

پیش‌تر نیز، به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل Oxygen 3.2.2 منتشر شد و بازخورد کاربران پس از نصب این به‌روزرسانی، مثبت بوده است؛ حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید، کاربران را مجدداً رنجانده است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/One-Plus-3-update-does-more-harm-than-good_id84128″ target=”blank”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ramin 8890 gamer

امیدوارم شرکت وان پلاس کیفیت بروزرسانی هاشو بالا ببره چون گوشی فوق العاده شایسته ای رو به بازار عرضه کرده
من خودم چند روز دیگه میخوام بخرمش
و البته که بلافاصله یه کاستوم رام باحال مثله cm13 یا bliss رو روش میندازم تا حداکثر استفاده رو از پرفورمنس ببرم
شنیدم که با آپدیت جدید عمر باتری بهتر شده و با کاستوم رام بهتر تر هم میشه ?

ali gheysari

تازه فهمیدم وقتی سامسونگ نیگه برای اپدیت دادن(حالا هر اپدیتی)اولین بودن مورد نظرمون نیست و سعی داریم کاربدی بی نقص و بدون باگ رو برای کابر فراهم کنیم ینی چی :heart:

milad.tech

:good: بی دلیل پرفروش ترین برند نیست 😉
——————————————————-
این اسمارتفون هر چی از لحاظ سخت افزاری قویه همون اندازه از لحاظ نرم افزاری مشکل داره

Ramin 8890 gamer

دوست عزیز نرم افزار (فریمورک) این گوشی با دقتی بیشتر از رقبا ( کمتر از اپل و سامی و بیشتر از هواوی و اچ تی سی و سونی و…) بهینه سازی شده و حتی قوی ترین دلیلی که میشه برای خریدش آورد همین رابط کاربری خوب و بهینه ی اونه که انواع و اقسام کاستومایزیشن هارو میشه توش به سلیقه ی خودت ست کنی
همچنین خیلی هم شبیه اندروید خامه اگه دقت کرده باشین !
این گوشی نرم افزار خیلی خوبی داره که در کنار سخت افزار فوق العاده خوبش اون رو به سریعترین گوشی اندرویدی در اسپید تست ها تبدیل کرده
فقط چون شرکت وان پلاس تازه کاره آپدیتاش پخته نیست به قول معروف
این رو هم در نظر داشته باشید که نرم افزار رو میشه در هر زمانی تغییر داد اما سخت افزار رو که نمیشه 🙂
حتی میشه یه کاستوم رام باحال مثه cm13 رو روش ریخت و حالشو برد
ممنون 😉

milad.tech

بله اما خیلی ها مثل من حاضر به روت کردن گوشی و نصب کاستوم رام نیستن
به شخصه هیچ کاستوم رامی رو دوست ندارم رو گوشیم بریزم و حتی لانچر هم نصب نمیکنم
بهترین و کم نقصترین اندروید و رابط کاربری رو هم همون رابط کاربری و اندروید فابریک گوشی میدونم مخصوصا برای گوشیهای htc که زیباترین رابط کاربری رو دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی