حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا آی‌فون ۷ شرکت اپل به یک فلاش LED برای دوربین دوم، مجهز شده است؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در ماه آینده معرفی خواهند شد و شایعه‌پردازان تا معرفی رسمی گوشی‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل، به فاش‌کردن مشخصات‌فنی و گمانه‌زنی‌ درباره ویژگی‌های احتمالی آن ادامه می‌دهند. جدیدترین اطلاعات فاش‌شده، نشان می‌دهد که آی‌فون ۷ به یک دوربین دوم با فلاش LED عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

شایعه استفاده از فلاش LED برای دوربین سلفی، براساس مدارکی به‌دست‌آمده که به‌تازگی از آی‌فون ۷ فاش شده است. ساعاتی پیش، وب‌سایت جی‌اس‌ام‌آرنا مدعی شد که اطلاعات به‌دست‌آمده از نمودار آی‌فون ۷، به “لنزهای انعکاسی و LED” در جلوی دستگاه اشاره می‌کند و آنچه که این موضوع را جالب کرده است؛ این موضوع براساس طرح شماتیک بدنه پشتی، نیز وجود دارد.

با این‌حال و با توجه به این موضوع که در هیچ‌یک از تصاویر و ویدیوهای منتشرشده از آی‌فون ۷، فلاش LED برای دوربین سلفی مشاهده نشده است؛ می‌توان انتظار داشت که منظور از ” LED” در نموار مربوط به پرچم‌دار آینده شرکت اپل، صفحه‌نمایش است که در هنگام عکس‌برداری در محیط‌های تاریک، روشنایی خود را به حداکثر افزایش می‌دهد و با نمایش یک تصویر تمام سفید، عکس‌های نسبتاً مناسبی می‌گیرد. با این‌حال، این قابلیت در مقایسه با استفاده از یک فلاش LED مجزا برای دوربین سلفی، برتری خاصی ندارد و در صورتی‌که ترجیح می‌دهید گوشی‌هوشمند شما در محیط‌های کم‌نور، تصاویر خوبی بگیرد؛ توصیه می‌کنیم که محصولی را با یک فلاش LED برای دوربین دوم، انتخاب نمایید.

gsmarena_003 (1)

در همین‌حال، یک وب‌سایت دیگر مدعی شده است که قابلیت شایعه‌شده “دکمه Home خازنی با پشتیبانی از لمس سه بعدی” در آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل وجود ندارد. بنابراین، باید منتظر استفاده از یک دکمه Home فیزیکی همانند آی‌فون ۶s و آی‌فون ۶ اپل باشیم! با نزدیک‌شدن به زمان عرضه آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، ممکن است مشخصات‌فنی بیش‌تری از آی‌فون‌های جدید شرکت اپل تکذیب شود؛ هرچند، قابلیت دیگری باقی نمانده است که در آینده، تکذیب شود!

هم‌چنین، لازم است اشاره کنیم که نمودار جدید آی‌فون ۷، نشان می‌دهد که گوشی‌های رده‌بالای جدید شرکت اپل، بدون بلندگوی بزرگ‌تر و دو حسگر سنجش نور محیط، عرضه خواهد شد. بنابراین، بخشی دیگر از شایعات پیش‌تر فاش‌شده، نادرست است. این در حالی است که پنل جدیدی از آی‌فون‌های شرکت اپل، پیش‌تر منتشر شد و از تغییرات مذکور برای آی‌فون‌های ۲۰۱۶ اپل، حکایت داشت. در پایین طرح شماتیک منتشرشده آی‌فون ۷، دو بلندگو قابل مشاهده است و این قابلیت، در شایعات پیشین بدان اشاره شده بود.

gsmarena_002 (1)

تصاویر منتشرشده توسط جی‌اس‌ام‌آرنا، طراحی فاش‌شده برای آی‌فون ۷ شرکت اپل را تایید می‌کند؛ برهمین اساس، جای‌گیری نوارهای پلاستیکی آنتن در آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، تغییراتی داشته و به لبه‌‌هایی بالا و پایین دستگاه انتقال یافته است. هم‌چنین، شرکت اپل به‌منظور کاهش ضخامت آی‌فون‌های جدید خود، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا را حذف کرده است و به‌ کاربران، Earpod های جدید خود را با درگاه لایتینگ پیشنهاد می‌دهد.

براساس شایعات مختلف منتشرشده، آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در رنگ‌های تازه به بازار عرضه خواهد شد. آی‌فون ۲۰۱۶ شرکت اپل، در ۵ رنگ مختلف عرضه می‌شود. براساس تصاویر تازه منتشر شده، آی‌فون ۷ در رنگ‌‎های رز طلایی، نقره‌‍ای، خاکستری، آبی‌تیره و مشکی ارائه خواهد شد. هم‌چنین، شرکت اپل در مدل رده‌بالای آی‌فون‌‌های جدید خود از دوربین دوگانه استفاده کرده است.

انتظار می‌رود مدل پایه آی‌فون ۷ با ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمتی نزدیک به ۸۰۰ دلار عرضه خواهد شد و نسخه پایه مدل پرو آی‌فون‌های جدید شرکت اپل که برخی از شایعات، آن‌را به‌ عنوان مدل پلاس آی‌فون ۲۰۱۶ معرفی کرده‌اند؛ با قیمتی نزدیک به ۹۰۰ دلار ارائه می‌شود. براساس شایعات، آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) معرفی خواهد شد و چند روز بعد، پیش‌فروش آن‌ها آغاز می‌شود.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/leaked_iphone_7_docs_hint_at_flash_on_the_front-news-19918.php”]gsmarena[/su_button] [su_button url=”www.toranji.ir”]toranji[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی