حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از آیفون ۷ پلاس منتشر شد؛ آیا دوربین این تلفن دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است؟

نوشته

7 سال قبل | 14 دیدگاه | مطالب ترنجی

هر چه به تاریخ ۷ سپتامبر (۱۹ شهریور) نزدیک می‌شویم شور و شوق کاربران برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص آیفون ۷ و ۷ پلاس بیشتر می‌شود و منابع چینی در تلاش‌اند تا از این وضعیت مه آلود شکاری را دشت کنند. آیفون ۷ پلاس (که هنوز نمی‌توان در خصوص اسم آن با اطمینان خاطر صحبت کرد) نسبت به آیفون ۶S Plus تغییر خاصی نکرده است و تنها در بخش دوربین و سخت‌افزار بهبود‌هایی را به خود دیده است. در واقع اگر بخواهیم واقع‌ بیننانه به قضیه بنگیریم باید بگوییم که اپل دوست نداشته است که در سال ۲۰۱۶ یک آیفون متحول شده به کاربران خود هدیه کند و همه چیز را برای سال ۲۰۱۷ نگه داشته است (البته امیدواریم که اپل و آیفون ۸ یا هر اسم دیگری که  در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود سورپرایز‌های هیجان انگیزی با خود به همراه داشته باشد.)

با ترنجی همراه باشید…

چرخه‌ی تغییرات بنیادین در آیفون‌های اپل از دو سال به سه سال افزایش یافته است. این موضوع به این معناست که اپل دیگر مانند قبل آیفون X و XS نخواهد داشت و نظم نام‌گذاری این شرکت تغییر خواهد کرد. در این سه تلفن که در یک قالب دیزاینی سیر خواهند کرد تفاوت‌ها در بخش سخت‌افزار و ویژگی‌های کوچک خلاصه می‌شود. در واقع اپل در دو سال بعد از عرضه‌ی اولین نسل آیفون متحول شده بر روی ریزه‌کاری‌ها کار خواهد کرد و به طراحی به شکل بنیادین دست نخواهد زد.

امسال با وجود آن‌که اطلاعات زیادی در خصوص آیفون ۷ و ویژگی‌های آن منتشر شده است اما چند چیز هنوز ابهام برانگیز هستند. برای مثال ما هنوز به صورت دقیق نمی‌دانیم که نام نسخه‌ی بزرگ‌تر آیفون ۲۰۱۶ چیست و آیا اپل از نام پرو استفاده خواهد کرد یا پلاس. ما هنوز به صورت دقیق نمی‌دانیم که چه بهبود‌هایی در بخش دوربین حاصل شده است و آیا این بهبودها ارزش این موضوع را داشته‌اند که آیفون ۷ از نسل قبل خود زشت‌تر شود و دوربینش همانند تلسکوپی بیرون بزند یا خیر. باید تا کنفرانس ۱۹ شهریور صبر کنیم و ببینیم که اپل چه حرفی برای گفتن دارد. آیا این سخن تیم کوک که می‌گفت ما در آیفون‌ها امسالمان یک ویژگی خیلی خفن جاسازی کرده‌ایم که کاربران به آن وابسته خواهد شد به واقعیت خواهد پیوست یا خیر.

متاسفانه آیفون پلاس تنها از دوربین دوگانه بهره خواهد برد و خبری از این نوع ماژول در آیفون نسخه‌ی معمولی نخواهد بود. اهالی کوپرتینو به گفته‌ی برخی از منابع چینی ویژگی‌های خاص و هیجان انگیزی برای دوربین آیفون ۷ پلاس تدارک دیده‌اند که برای مثال می‌توان به دوربین سیاه و سفید (احتمالی) و امکان ضبط فیلم‌های سه بعدی اشاره کرد. البته تمامی این ویژگی‌ها به صورت شایعه در ذهن ما حضور دارند و هیچ منبع معتبری هنوز به صورت دقیق در خصوص آن اظهار نظری نکرده است.

iphone 7 plus 2 i phone 7 plus 3 iphone 7 plus 1

بیاید به عکس‌ها به صورت دقیق‌تری نگاه کنیم. این عکس بسیار شبیه به دیگر تصاویری است که توسط منابع معتبر لو رفته است. رنگ خاکستری فضایی همیشگی اپل در این تصاویر نیز حضور دارد و جک هدفون نیز مانند دیگر شایعات در آیفون ۷ پلاس جایی نخواهد داشت. خطوط آنتن به بالای تلفن انتقال یافته‌اند و براساس تصاویر خبری از دکمه‌ی نرم‌افزاری هوم نیست. در واقع طراحی پنل جلویی آیفون ۷ پلاس بسیار بسیار شبیه به نسل قبل است و نمی‌توان تفاوت زیادی بین این تلفن و آیفون ۶S Plus مشاهده کرد.

iphone 7 plus 3 iphone 7 plus 4

ممکن است آیفون‌های ۲۰۱۶ از نظر رنگ‌بندی تغییراتی با نسل‌های قبل خود داشته باشند. برای مثال رنگ جالب آبی نفتی در آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ احتمال رخنه خواهد کرد و هم‌چنین ممکن است شاهد اسپیکر‌های استریو در آیفون‌های سال جاری باشیم. هرچند امروز خبری منتشر شد که آب پاکی را روی دستان ما ریخت و این خبر می‌گفت که شاید اپل در حفره‌های دوم آیفون ۷ هیچ اسپیکری قرار نداده باشد. در واقع شاید این چند سوراخ حکم یک ترفند تبلیغاتی داشته باشد. اپل است دیگر! شاید برنامه‌ای برای این چند حفره‌ی ریز داشته باشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/iphone_7_plus_poses_for_the_camera_in_black-news-19945.php#next” target=”blank”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahab Gilani

رنگش واقعا خوشگله!!

amin697

سه بعدی عالیه :heart:

خصوصا تغییرات کلی دوربین لذت بخش ترین تغییر یه گوشی نسبت به نسل قبل هست :heart: :heart:
باطری پلاس که همین الانم عالیه تو این دیگه چی میخواد بشه اونم با تراشه جدیدش عالی
صدا هم با اسپیکر woow

Mordred-Ox

خداییش برای کسی پیش نیومده که بخواد همزمان که گوشیش تو شارژه هندزفری هم تو گوشش باشه؟مثلا زمانی که داری تو یوتیوب یه ویدیو طولانی رو نگاه میکنید؟اگه نه پس لابد استفاده من از گوشیم فراتر از این دوره هست و هیچ گوشی فعلا پاسخگوی نیاز من نیست?

amin697

نه پش نیومده برای ما مگه آدم بخواد دیوانه گوشی چند میلیونی حالا هر برندی را خصوصا ایفون که حدود ۳ میلیون پولش هستا بزنه شارژ ازش کار بگیره …

اون موقع هست که فاتحه گوشی باطری را باید خوند …
😉
اینم دیگه از اون حرفا بود …

در ضمن البته ایفون کابل جدید لاتینگش تبدیل رو خودش داره :good: :yes: :yahoo: بازم برای اون

یه تعداد خاص …

شما یه کار دیگه هم میتونی انجام بدی به شرکت ها سفارش بدی برات گوشی انحصاری اختصاصی طراحی ساخت کن چون شما تکی جزو مردم نیستی 😉

Mordred-Ox

حالا من شوخی کردم ولی واقعا یه جمعیت بزرگی از مردم هستن واقعا این کمبود براشون مشکل درست میکنه:دانشجو ها خصوصا دانشجو های پزشکی.میدونی چرا؟چون اینا کسایی هستن که مجبورن چند ساعت صدای ضبط شده استاداشونو برای جزوه نوشتن گوش کنن و اگه گوشی شارژش کم شه میخوان چی کنن؟جزوه نوشتنو متوقف کنن تا گوشیشون شارژ شه؟ضمنا شما که میگید مبدل داره،مگه همه بیکارن برن مبدل بخرن؟اگه گم شد چی؟سعی هم نکن که مشکلو با پول حل کنی و بگی کسی که ۳ میلیون تومن ایفون میخره مبدل هم میخره چون کسی کشکی گوشی نمیخره و برای خرجش برنامه داره.نهایتا لوازمی که خودت باید برای گوشی بخری محافظ صفحه و کاور برای گوشیه.بقیشو میشه نخرید به شرطی که داشتنش زوری نشه. نمیشه هرکاری کرد و بعدش گفت با مبدل حل میشه.این یعنی پول زوری از مردم گرفتن.و مردم به راحتی با این قضیه کنار نمیان.و البته کسی که ۳ میلیون پول گوشی میده حق داره که انتظار داشته باشه که بتونه از گوشیش کار بکشه و گوشیش جوابگو باشه وگرنه ۳ میلیون خرج اشغال کرده نه گوشی.

Mordred-Ox

Slender.slender.slendy.slendy@gmail.com

چون اگه بخوام تو نظرات حرف بزنم حوصلم سر میره که باید صفحه رو ریلود کنم خوشحال میشم اگه جوابمو بدی اگه هم تو نظرم جایی لحنم توهین امیز بوده به بزرگی خودت ببخش

Mordred-Ox

حواسم نبود که گفتی ایفون خودش تبدیل داره
اگه واقعا خودش داره که کل این بحثا الکی بود پس معذرت میخوام که وقتتو گرفتم?

amin697

Mordred-Ox

جواب آخرتو اول میدم که کاملا تو یه خط متوجه بشی …

گویا خبرها را دنبال نمیکی ؟
یه سرچ بزنی عکس هاش هم منتشر شد
نیازی به خرید هیچ تبدیلی نیست 😉 ( خوده شرکت اپل کابل لاتینگ تبدل دار شده تولید میکنه ) داخله جعبه
همونو میذاره – آرشیو خبرهای قدیمی سایت هم یه نگاه بنداز بد نیست :bye:

همون دانشجو پزشکی هم غمی نداره ( اپل یکاری بکنه فکر همه جاشو میکنه ) آره دادا 😉 :bye:

Galaxy

داداش من یه سال و خورده ای اس۶ گرفتم بدون استثنا همیشه فست شارژش فعال بوده و بیش از ۸۰ درصد مواقع تو شارژ با گوشی کار کردم.نه باتریش‌ کارایش کم تر شده نه منفجر شده نه باد کرده نه ضعیف شده.
شما که اینقد ادعا میکردید باتری های سام منفجر میشه و باتری های اپل خوبه و هیچیش نمیشه حالا داری میگی با گوشی سه میلیونی تو شارژ کار نمیکنن؟!؟! پس سه میلیونو میریختی تو جوب بهتر بود.دو سه ساعت باید صبر کنی تا یه آیفون فول شارژ بشه فست شارژینگ هم که نداره.
من گفته بودم فن اپل هم هستم و از ایپد و ایپاد های استفاده میکنم ولی نکنید این کارارو.نقطه ضعف هاشو قبول کنید.
در مورد حذف پورت ۳٫۵ هم من کاملا موافقم و یه روزی همه شرکتا حذفش میکنن و جاش هندزفری ها و هدفون های بیسیم با تکنولوژی جدید و کیفیت بالاتر جای سیمو میگیرن ولی زمان میبره.

Mohammad Xperia

واقعا خیلی زیباست خیلی :rose: :heart:

Nokia.king

این رنگ مشکی چقدر خوشگله

MASiH

گوشی‌های لوکس رنگ مشکیشون واقعاً زیباست 😉
اس ۷ اج، زد ۵ پریمیوم، ۶ اس، نوت ۷ و…

M Ali M

آیفون واقعا خوبه اگه باتریش بهتربشه چون واقعا۳۰دقیقه باهاش یه بازی بکنی باتریش به شدت کم میشه البته پلاس ازنظر باتری بهتره ولی خوش دستی معمولی شو نداره
اگه سری جدید آیفون قابلیت هایی مثه ضدآب بودن و حاشیه های کمتر درهمان سایز و دوسیم بودن رو بیاره واقعا عالی میشه :heart: :yahoo:

شاهرخ حسینی

وااااااااااااای رنگ مشکی خییییلی خوشگله فقط کاش گوشی های اپل وسیستم عامل iOS محدودیت نداشت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com