حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی پرچم‌‎دار جدید میزو با تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ در بنچمارک AnTuTu، دیده شد

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

تنها مدتی پس از معرفی گوشی جدید میزو M3E، شایعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت میزو بر روی گوشی پرچم‌دار جدید خود مشغول به کار است و بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده، تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ به آن قدرت می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

بخشی از مشخصات‌فنی پرچم‌دار جدید میزو در یکی از شبکه‎‌های اجتماعی چین فاش شده است و نشان می‌دهد که این محصول با تراشه اگزینوس سامسونگ ارائه می‌شود. با این‌حال، پرچم‌دار آینده میزو تنها محصولی نیست که از چیپ‌ست‌های ساخت سامسونگ استفاده می‌کند؛ در واقع، تعدادی از محصولات شرکت میزو با تراشه‌های اگزینوس سامسونگ به بازار عرضه شده است اما پس از میزو پرو ۵، شرکت سازنده، استفاده از تراشه‌های ساخت سامسونگ را در محصولات خود متوقف کرد و گوشی پرچم‌دار میزو پرو ۶ با تراشه قدرت‌مند مدیاتک Helio X25 به بازار، عرضه شد.

wp-1470975514239

به همین جهت، گمان می‌رود که پرچم‌دار آینده شرکت میزو با تراشه اگزینوس سامسونگ، میزو ۷ پرو است و شاید، این محصول، مدل مخصوص میزو ۶ پرو با تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ باشد. اطلاعات به‌دست‌آمده از نتایج یک گوشی میزو در بنچمارک AnTuTu، یک گوشی پرچم‌دار را به دلیل استفاده از مشخصات‌فنی رده‌بالا نشان می‌دهد و با توجه به استفاده از تراشه اگزینوس ۸۸۹۰، احتمال داده می‌شود که Meizu_m96 همان پرچم‌دار مورد انتظار این شرکت باشد.

براساس مشخصات‌‌فنی فاش‌شده، گوشی جدید میزو به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده است و سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ بر روی این گوشی اجرا می‌شود. همان‌طور که گفته شد؛ نتایج به‌دست‌آمده از بنچمارک AnTuTu، تایید می‌کند که گوشی جدید شرکت چینی میزو به تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ مجهز شده است. این تراشه به همراه واحد گرافیکی Mali-T880، چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی، بخش مهمی از مشخصات‌فنی گوشی جدید میزو را تشکیل می‌دهد؛ برای اطلاع، این گوشی نزدیک به ۱۲۰ هزار امتیاز در بنچمارک AnTuTu، به‌دست آورده است. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین دوم ۵ مگاپبیکسلی، گوشی پرچم‌دار میزو را برای عکس‌برداری، یاری می‌دهد.

meizuflagship

چیپ‌ست‌ اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ از برخی از شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی نمی‌کند و ارائه پرچم‎داران سامسونگ با تراشه‌های اسنپدراگون در بازار ایالات‌متحده و چین، با این دلیل، توجیه می‌شود. با این‌حال، شرکت میزو و کوالکام وارد یک دعوای حقوقی شده‌‎اند و این سازنده چینی، تمایلی به استفاده از تراشه‌های ساخت شرکت کوالکام در محصولات آینده خود ندارد. بنابراین، تنها استفاده از تراشه‌‌های پرچم‌دار Helio X مدیاتک به‌عنوان یک راه‌حل، امکان‌پذیر است.

پیش‌تر، گمان می‌رفت که محصولات سری E شرکت میزو با تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ به بازار معرفی خواهند شد؛ با این‌حال، گوشی جدید میزو M3E با تراشه Helio P10 و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی ارائه شد. در داخل این گوشی، شرکت سازنده از سه گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است و میزو M3E به‌عنوان یک مدل میان‌رده با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار، عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/11/meizu-flagship-phone-exynos-8890-chipset-antutu/”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

پردازنده های سامسونگ به زودی در بیشتر گوشیها به کار خواهد رفت و این یک زنگ خطر برای کوالکام هست و واگذاری نصف سهمش به سامسونگ هست.

Mosayeb_s

احتمالا این همون گوشی با صفحه نمایش خمیده هست که قبلا شایعات ساختش شنیده شده بود
احتمالا ابعاد صفحه نمایش هم ۵٫۵ اینچ هست
میزو سال قبل با پرو ۵ خیلی درخشان ظاهر شد و خیلیا پرو ۵ رو جزو بهترین گوشی های سال بحساب میاوردن چون هم دوربین خوبی داشت هم صفحه نمایشگر amoled و هم سخت افزار خیلی قدرتمند
اما پرو ۶ واقعا ضعیف بود بخصوص از نطر باطری
امیدوارم این گوشی میزو بازم اقتدار میزو رو برگردونه چون میزو از جمله برندایی هست که احترام زیادی برای محصولاتش قائلم و کیفیت خیلی خوبی دارن

SAMSUNG _ The Best Brand

مِیزو یکی از مشتریایه حرفه ای و با شعوره سامیه که همیشه به انتقادها گوش میده و در حاله پیشرفت هست، ایول داره B-)

Jalal Nabi

گوشی جدید میزو به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده است.

فول اچ دی جدیدا رزولوشن فرق کرده؟ :unsure: :unsure:

شاهرخ حسینی

آفرین به سامسونگ چه کارا که نمیکنه به این میگن شرکت موفق.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی