حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است تولید گوشی‌های صفحه تخت سری گلکسی S سامسونگ در آینده، متوقف شود

نوشته

7 سال قبل | 12 دیدگاه | مطالب ترنجی

در چند سال گذشته، دو گوشی از سری پرچم‌دار گلکسی S شرکت سامسونگ در هر نسل، ارائه شده است؛ مدل صفحه تخت و مدل خمیده. با این‌حال، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ در آینده، تنها به مدل خمیده گوشی‌های پرچم‌دار خود اکتفا خواهد کرد و مدل صفحه تخت محصولات جدید خود را عرضه نمی‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

به گفته‌ی رئیس موبایل شرکت سامسونگ، دونگ جین کو، این شرکت تصمیم گرفته است تا صفحه‌نمایش خمیده را به عنوان هویت محصولات سری گلکسی S مبدل نماید. این موضوع، به هیچ‌وجه، عرضه گلکسی اس ۸ را تنها در یک مدل تایید نمی‌کند اما با توجه به عرضه مدل “خمیده” گلکسی نوت ۷، این احتمال وجود دارد که پرچم‌داران آینده سامسونگ، تنها به یک مدل محدود شود.

البته این موضوع که شرکت سامسونگ به استفاده از صفحه‌نمایش خمیده به‌عنوان یک شاخصه اصلی برای پرچم‌داران آینده خود، اکتفا خواهد کرد و مدل “صفحه تخت” پرچم‌داران سری گلکسی S ارائه نمی‌شود؛ کمی در حال‌حاضر برای قضاوت، زود است. با این‌حال، در صورتی که رضایت کاربران از گلکسی نوت ۷ به دلیل عرضه در یک مدل با صفحه‌نمایش خمیده، مثبت باشد؛ می‌توان انتظار داشته باشید که سیاست سامسونگ مبنی بر عرضه محصولات سری گلکسی S  در دو مدل با صفحه‌نمایش خمیده و “تخت” تغییر نماید.

باید توجه داشت که عدم‌عرضه “مدل صفحه‌ تخت” سری گلکسی S سامسونگ در حال‌حاضر، کمی زود است و سامسونگ، باید به مرور زمان کاربران را با این تغییرات روبه‌رو نماید؛ در غیر این صورت، تنها فروش سری گلکسی S تحت‌تاثیر یک تصمیم هیحانی قرار می‌گیرد. با این‌حال، در صورتی‌که سامسونگ تنها بر روی یک مدل از پرچم‌دار آینده خود تمرکز نماید، واضح است که رضایت کاربران از محصول نهایی بیش‌تر خواهد شد.

در حال‌حاضر، نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام‌یک از محصولات سامسونگ با صفحه‌نمایش خمیده به بازار عرضه می‌شود؛ شاید سامسونگ در سال جاری برای آزمون، گلکسی اس ۸ را تنها در یک مدل با صفحه نمایش خمیده همانند گلکسی نوت ۷ به بازار عرضه نماید. در صورتی‌که گلکسی اس ۸ با صفحه‌نمایش خمیده به بازار عرضه شود، بنابر شایعات، نمایشگر با رزولوشن ۴K همراه خواهد بود؛ در حال‌حاضر، اسم‌رمز این محصول «Project Dream» است. هم‌چنین،  در ترنجی، خواندید که سامسونگ احتمالا از دوربین دوگانه در این گوشی پرچم‌دار استفاده می‌کند و گلکسی اس ۸ همانند گلکسی نوت ۷ با یک حسگر تشخیص عنبیه چشم، به بازار عرضه خواهد شد. این تغییرات در صورتی‌که در گلکسی اس ۸ صورت بگیرد، مسلماً پرچم‌دار آینده سامسونگ را به یک رقیب بسیار قدرت‌مند برای آی‌فون‌های اپل و محصولات پرچم‌دار دیگر سازندگان، مبدل خواهد ساخت و تلاش بازار برای ارائه محصولاتی بهتر در مقایسه با گلکسی اس ۸، دیدنی خواهد بود. به‌نظر شما، آیا صفحه‌نمایش خمیده برای استفاده در گوشی‌های هوشمند مناسب است یا صفحه‌نمایش “غیر خمیده” را ترجیح می‌دهید؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/flat-galaxy-s-handsets-no-more/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali gheysari

قکر نمیکنم سامی اینکارو با سری اس کنه به نظرم هردو رو میزنه.ولی سری نوت که برای افراد خاص تری هستش اینکار صورت گرفته و به نظرم حداقل برای اس ۸ شاهد این ماجرا نیستیم که فق یک نسخه و اونم اج داشته باشه چراکه نسخه فلت طرفدارای زیادی داره و سری اس عامه پسند تر از نوت هستن.

Alionel

چه بد… :unsure:
امیدوارم همیشه یه نسخه ی تخت وجود داشته باشه…

SAMSUNG _ The Best Brand

چی چه بد ؟ الان همه عشق اج شدن ، سامی جون در حال کار بر روی ی طرحه ترکیبیه اج صفحه تخت هست مثه تقریبا نوت۷ که دیگه دو نسخه رو بذاره کنار و ی نسخه اوکی کنه احتمال زیاد … کاش همین کار رو برای سنسور های دوربین و چیپست هاشم کنه ! 🙁

البته بخش دوم حرفم مطمئنا ی دلیله مهم و قانع کننده ای داره که ما ازش بی خبریم .

MEGA08

من شخصا فلت ترجیح میدم. اصن نتونستم با ارگونومی اج کنار بیام

Alionel

الان منی که عاشق نشدم تکلیفم چیه؟ حتمن باید بشم؟ :wacko:

SAMSUNG _ The Best Brand

شما دو دوست عزیز انشا.. نوت۷ ک اومد دستتون بگیرین تا نتیجه طرحه ترکیبیه اج صفحه تخت رو ببینین . البته در اس۸ قطعا بسیار بهتر میشه .

در اس۷ اج هم خیلی بهتر شده ارگونومی نسبت به اس۶ اج .

Alionel

ایشالا…

raminrx7

به نظرم کار درستیه
اینجور قیمت نسخه اج معقول تر میشه!

ali gheysari

نباید صرفا از نظر قیمت نگاه کرد .من با اینکه طرفدار اج هستم و نوت ۷ رو میخرم دوست داشتم فلت هم داشت.
برای عموم مردم باید فکر کرد

saeid rezaei

حالا یکی نوت یا سری اس با صفحه تخت دوست داشته باشه تکلیف چیه!

SAMSUNG _ The Best Brand

خبر دوم پوشش داده شده . :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی