حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ درنظر دارد هرگونه دکمه فیزیکی را از گلکسی S های آینده خود حذف کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بر اساس یک شایعه جدید از منبعی نه‌چندان معتبر، سامسونگ ممکن است در گوشی‌های گلکسی S آینده خود از سبک طراحی جدید بدون دکمه فیزیکی استفاده کند. این بدان معناست که تلفن شما می‌تواند بدون کلید پاور و همچنین دکمه تنظیم صدا ارائه شود. بااین‌حال، این تغییر حداقل تا سال آینده اتفاق نخواهد افتاد و لازم نیست نگران تأثیر آن بر روی Galaxy S23 آینده باشیم.

حذف دکمه فیزیکی از گوشی‌های گلکسی سامسونگ

این شایعه عجیب به‌نظر می‌رسد اما ادعا می‌کند که عملکرد دکمه پاور و ولوم به‌طور کامل ازطریق نرم‌افزار اجرا خواهد شد. نحوه عملکرد دقیق این سیستم هنوز تأیید نشده است، اما منبع ادعا می‌کند که این سیستم تا سال آینده مورداستفاده قرار نخواهد گرفت. بنابراین، برای کسانی که منتظر سری گلکسی S23 یا Z Fold 5 و Z Flip 5 هستند، جای نگرانی وجود ندارد.

شایعات به اینجا ختم نمی‌شود. این منبع ادعا کرده است که گلکسی S25 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که از طراحی جدید بدون دکمه استفاده می‌کند؛ اما با توجه به برنامه سامسونگ، این گوشی هنوز حدود 2 سال تا معرفی فاصله دارد و هنوز زود است که درباره آن اطلاعات مختلفی را بازگو کنیم.

حذف دکمه فیزیکی از گوشی‌های گلکسی سامسونگ

حذف دکمه فیزیکی از گوشی‌های گلکسی سامسونگ

علاوه‌بر این، این منبع همچنین ادعا کرده است که سامسونگ می‌تواند گوشی‌های گلکسی بدون دکمه را فقط برای مشاغل عرضه کند و آن‌هایی که به کاربران عادی فروخته می‌شوند، ممکن است درواقع دکمه‌های فیزیکی داشته باشند.

به‌شدت پیشنهاد می‌شود که این شایعه را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید، زیرا ایده طراحی بدون دکمه عالی به‌نظر می‌رسد، اما ممکن است بسیاری از ویژگی‌های ضروری دیگر را که درواقع به یک دکمه نیاز دارند، کنار بگذارد.

در ادامه باید دید که این شرکت چگونه قصد دارد عملکردهای کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور را به گوشی بدون دکمه فیزیکی خود اضافه کند. همچنین باید گزینه‌ای برای خاموش کردن یا راه‌اندازی مجدد تلفن درصورت نیاز وجود داشته باشد. اگر سامسونگ قصد حذف دکمه‌های فیزیکی را دارد، حتماً به این موارد فکر کرده و ممکن است راه‌حل‌هایی برای آن‌ها داشته باشد.

نظر شما درباره احتمال عرضه یک گوشی از سری گلکسی اس سامسونگ بدون هیچگونه دکمه فیزیکی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی