حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با ویژگی‌های جدید سامسونگ گلکسی نوت ۷ آشنا شوید

نوشته

7 سال قبل | 65 دیدگاه | مطالب ترنجی

امروز سامسونگ رسما از مدل جدید سری گلکسی نوت با نام گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد. این دستگاه اولین مدل گلکسی نوت ۷ است که با صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده عرضه می‌شود. این فبلت دارای ویژگی‌های جدیدی است که برای اولین بار در سری گلکسی نوت شاهد آنها هستیم که می‌توان به ویژگی‌هایی مانند حسگر تشخیص عنبیه چشم برای باز کردن گوشی و مقاومت در آب اشاره کرد. در ادامه همراه ترنجی باشید تا با ویژگی‌های جدید سوگلی سامسونگ، گلکسی نوت ۷ آشنا شویم.

۱٫ باریک‌ترین گلکسی نوت تاکنون

The-narrowest-Note-ever

هرچه گوشی باریک‌تر باشد، راحت‌تر در دست جا می‌گیرد و می‌توانید به‌راحتی با آن کاتر کنید. گلکسی نوت ۷ با این‌که صفحه‌نمایش ۵.۷ دارد، راحت‌تر در دست جا می‌گیرد. همچنین به لطف صفحه‌نمایش با لبه‌های دوگانه، گلکسی نوت ۷ به باریک‌ترین مدل از سری گلکسی نوت تبدیل شده که تاکنون عرضه شده است. عرض گلکسی نوت ۷، ۷۳.۹ میلی‌متر است که مناسب یک گوشی با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی است اما سامسونگ توانسته است تا یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی را در این اندازه قرار دهد که با وجود شاسی فلزی و شیشه‌ای منحنی، قابل تحسین است.


۲. اولین گلکسی نوت با یک صفحه‌نمایش منحنی خمیده

First-Note-with-a-flexible-curved-display

گلکسی نوت ۷، اولین مدل از سری گلکسی نوت است که دارای یک صفحه‌نمایش خمیده با لبه‌های دوگانه است. پیش از این، هیچ‌کدام از مدل‌های اصلی گلکسی نوت به این صفحه‌نمایش مجهز نشده بودند. با این‌حال، احتمالا شما از طرفداران صفحه‌نمایش‌های تخت باشید اما  گلکسی نوت ۷ می‌تواند طرفداران صفحه‌نمایش‌های تخت را با وجود صفحه‌نمایش منحنی نیز مجذوب خود کند. در واقع وجود صفحه‌نمایش خمیده، باعث می‌شود تا این فبلت ۵.۷ اینچی، نسبت به قبل راحت‌تر در دست جای بگیرد


۳. اسکنر عنبیه چشم به عنوان یک لایه امنیتی بهتر

Iris-scanning-makes-a-cameo-as-an-extra-biometric-ID-layer

در سمت چپ بالای گوشی، دوربین جلو، حسگرهای روشنایی و مجاور وجود دارد که در هر گوشی وجود دارند اما در سمت دیگر، شاهد حسگر جدیدی هستیم؛ یک اسکنر عنبیه چشم که متشکل از یک دوربین در کنار ال‌ای‌دی مادون قرمز است که سریع‌ترین و دقیق‌ترین فناوری اسکن عنبیه چشم موجود را ارائه می‌دهد. اسکنر چشم بدون محدودیت نیست و برای اسکن، نباید عینکی بر روی چشم‌های شما باشد و یا در محیط‌های تاریکی باشید. این اسکنر، عنبیه چشم را به‌سرعت شناسایی کرده و سپس گوشی شما را باز می‌کند.


۴. اولین گلکسی نوت با شاسی ضدآب

First-Note-with-a-waterproof-chassis

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، ضدآب و دارای گواهینامه IP68 هستند و امروز نیز گلکسی نوت ۷ به پرچم‌داران ضد آب سامسونگ پیوسته است. فبلت جدید سامسونگ، اولین مدل از سری گلکسی نوت است که شاسی ضدآب و همچنین گواهینامه IP68 دارد. سامسونگ، دومین شرکت بزرگ بعد از سونی است که پرچم‌دارهای خود را به‌طور کامل ضدآب می‌سازد. ضدآب بودن و قلم S Pen، گلکسی نوت ۷ را به یک دستگاه ایده‌آل تبدیل می‌کند.


۵. قلم با قابلیت‌های جدید

New-stylus-interface-for-a-new-color-coordinated-S-Pen

سامسونگ، نسخه‌ی جدیدی از رابط تاچ‌ویز را برای گلکسی نوت ۷ عرضه کرده است که Note UX (با نام پیشین Project Grace) نام دارد. رابط جدید عرضه شده با گلکسی نوت ۷، همان شکل کلی تاچ‌ویز را داراست اما آیکن‌ها هموار شده و شکل بهتری نسبت به قبل به خود گرفته‌اند. تغییرات دیگری نیز در رابط کاربری وجود دارد که می‌توان به یکی کردن برنامه‌های Action Memo یا S Note در یک برنامه به اسم Notes و اضافه کردن یک فیلتر نور آبی در نوار وضعیت اشاره کرد.

همچنین نوک قلم S Pen کوچک‌تر شده و به ۰.۷ میلی‌متر رسیده و از ۴۰۰۰ نقطه فشار پشتیبانی می‌کند. همچنین نوک آن با تمام قلم هم‌رنگ است و برخلاف قبل دیگر سفید نیست. علاوه بر تغییرات سخت‌افزاری، شاهد اضافه شدن قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید مثل بزرگ‌نمایی قسمتی از صفحه‌نمایش و ترجمه مستقیم عبارت از زبان دیگر با استفاده از قلم هستیم.


۶. اولین گوشی سامسونگ با درگاه USB Type-C

First-Samsung-phone-with-a-USB-C-port

گلکسی نوت ۷، همچنین اولین گوشی سامسونگ است که از درگاه USB Type-C استفاده می‌کند و دیگر خبری از درگاهی نیست که چندین سال در پرچم‌دارهای سامسونگ مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه درحال حاضر سریع‌ترین زمان شارژ را در میان تمام پرچم‌دارها دارد و می‌توان از شارژر بی‌سیم برای شارژ سریع آن نیز استفاده کرد. با وجود درگاه USB Type-C، انتقال داده‌ها سریع‌تر انجام می‌شود اما باز هم محدودیت‌هایی وجود دارد.


۷. رنگ جدید آبی مرجانی

New-Blue-Coral-color

گلکسی نوت ۷ درحال حاضر در رنگ جدید آبی مرجانی یا Blue Coral در دسترس قرار دارد که بسیار زیبا است و وجود قلم S Pen هماهنگ با رنگ دستگاه، آن را زیباتر می‌کند. گلکسی نوت ۷ در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، طلایی پلاتینیوم و مشکی عقیق نیز عرضه خواهد شد.


۸. گلکسی نوت ۷ اولین گوشی با گوریلا گلس ۵ است

[aparat]http://www.aparat.com/v/rzvcP[/aparat]

عوض کردن صفحه‌نمایش منحنی اس ۷ اج، ۲۷۰ دلار هزینه دارد و باید بسیار مراقب باشید که صفحه‌نمایش آن نشکند. همان‌طور که می‌دانید، وجود یک محافظ صفحه برای گوشی بسیار مهم است؛ چندی پیش کورنینگ از نسل بعدی محافظ صفحه برای صفحه‌نمایش گوشی‌ها و تبلت‌های پرچم‌دار با نام گوریلا گلس ۵ رونمایی کرد. گوریلا گلس ۵ برای اولین بار در گلکسی نوت ۷ مورد استفاده قرار گرفته است و از مقاومت بهتری نسبت به نسل‌های قبلی برخوردار است.


۹. لوازم‌جانبی جدید

New-Note-line-accessories

سامسونگ به همراه گلکسی نوت ۷، لوازم‌جانبی جدیدی را ارائه کرده است که می‌توان به S-View Standing Cover اشاره کرد که کاوری قابل حمل است و می‌تواند برای نگه‌داشتن دستگاه در زاویه ۶۰ درجه برای مشاهده‌ی آسان محتوا مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین سامسونگ از یک باتری اضافه که دارای استاندارد IP68 رونمایی کرده که به پشت گوشی اضافه می‌شود.


۱۰- اولین گلکسی نوت با حافظه پایه ۶۴ گیگابایتی

First-Note-with-64-GB-base-storage

گلکسی نوت ۷ با حافظه ذخیره‌ سازی داخلی پایه ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد و دیگر خبری از حافظه ۳۲ گیگابایتی نیست. همچنین می‌توانید از طریق اسلات microSD که در بالای دستگاه وجود دارد، حافظه‌ی دستگاه را افزایش دهید. جالب است بدانید که اگر از خریداران اولیه پرچم‌دار جدید سامسونگ باشید، سامسونگ به شما یک کارت حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی هدیه می‌دهد و می‌توانید از تمام ظرفیت دستگاه استفاده کنید.


نظر شما درباره‌ی سوگلی جدید سامسونگ، گلکسی نوت ۷ و ویژگی‌های جدید آن چیست؟ آیا قصد خرید آن را در آینده‌ای نزدیک دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Note-7-all-new-features_id83705″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
65 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

ufs و فیلمبرداری hdr نگفتین

Darkgroom

ufs 2.0 که فکر کنم روی اس ۶ معرفی شد … اگه منظورتون همون ufs بوده باشه البته

milad danesh

جناب منظورم پشتیبانی از کارت حافظه ufs هست که فک کنم برای اولین بار در گوشی ها استفاده شده

milad danesh

در ضمن اس ۶ اصلا کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمیکرد

Darkgroom

من مراسم رو ندیدم و سوال دارم
گوشی در حالتی که قلمش هم بیرونه ضد آبه ؟

Galaxy

بله.خود قلم هم ضد آبه و میتونید زیر آب هم یادداشت برداری کنید. :yahoo:

Darkgroom

ایول
با اینکه از لحاظ سخت افزاری ناامید شدم ولی انصافاً این کار سامسونگ ایول داشت

ali gheysari

بله هم قلم هم گوشی زد ابن و حتی میتونین زیر اب با قلم روی صفحه نمایش بنویسید

bimaqz

خیلی خوب شده
ی تکامل عالی
ابیش چه خوشگله
ترکوند :yahoo:

Xia

صفحه نمایش قابل انعطاف؟؟

amin697

عجب قابلیت هایی انقلابی داشت … :wacko:

باطری ۳۵۰۰ اس ۷ روشه !

دوربین هم که همون اس ۷ هست !

نمیدونم این ساموسنگی ها دلشون به چی خوشه

Galaxy

:bye:

Shayan

#امیدوارم #روزی #برسه #که #نوت #رو #با #نوت #قبلیش #مقایسه #کنید
واقعا درک نمی کنم دوستانی رو که هی اسم اس ۷ اج رو میارن دوست خوبم من اگه میخواستم اس میخریدم
اما پرچمدار ما نوت و با نوت مقایسش میکنیم.

Darkgroom

چرا باید نوت با نوت مقایسه بشه ؟ … غیر از اینه که هم سری اس هم نوت گوشی هوشمندن

Amir69

عزیز فرق بین سامسونگ و دیگر گوشی ها اینکه فبلت و گوشی رو با هم معرفی نمیکنه البته سامسونگ نسخه ۷ اج رو هم داد اما نوت متفاوتر از سایر گوشی هاست و باید با خودش سنجید هر شیش ماه دو پردازنده معرفی نمیکنه دوتا دوربین معرفی نمیکنه اما عوض بهینش میکنه نسبت به قبل
اپل هم تو یک سال دوتا پردازنده معرفی نمیکنه هر دو رو در یک رویداد معرفی میکنه همینطور هم سونی

Darkgroom

Amir69
شما خودت جواب خودت رو تو کامنتت دادی
“عوض بهینش میکنه نسبت به قبل”
اتفاقا من هم توقعی برای معرفی نسل جدید پردازنده یا دوربین ندارم … کار درستی نیست اصلا ولی آیا عدم استفاده از نسخه “بهینه شده پردازه” مثلا ۸۸۹۳ یا ۸۲۱ توجیه مناسبیه ؟
و اینکه شما میگی نوت متفاوت تر از باقی گوشیهاست، خب چا متفاوت تره ؟ چون طرفدارای سامسونگ میگن ؟ چون جدا معرفی میشه ؟ اینا نشد دلیل که
من تفاوتی نمیبینم گوشی هوشمنده گوشی هوشمنده چه ۴٫۷ اینچ باشه چه ۶٫۸ اینچ، چه قلم داشته باشه چه نداشته باشه

Mosayeb_s

این پرچمدار سری نوت هست اقا دقت کنید نوت سامسونگم در مراسم رونماییش اونو با نوت مقایسه میکنه همینطور زمان رونمایی از سری اس اونو با اس قبلش مقایسه میکنه
این فهمیدنش خیلی سخته؟؟؟
اصلا گیریم از لحاظ سخت افزار با سری اس یکی بود اما فقط و فقط وجود قلم برای برتری نوت نسبت به اس کافیه و ارتقاء به قول شما گوشی ۶ ماه قبل به گوشی جدید
حالا کار به ویژگی های نرم افزاری بخصوص جدیدش ندارم
بهرحال کسی که چشم دیدن و گوش شنیدن داشته باشه متوجه حرفام میشه کسی هم که نداشته باشه که هزار بارم تکرار بکنم باز همین اش و همین کاسس
سامسونگ این رویه رو از زمان نوت ۱ داره واقعا فهمیدن این موضوع اینقدر سخته؟!

Shayan

شما گویا خیلی مایه داری هر ۶ ماه یه بار گوشیت عوض میکنی شما دوست خوب مقایسه کن واسه ما که سالی نهایتا یه بار عوض میکنیم نوت رو فقط با نوت قیاس میکنیم

Darkgroom

😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
یعنی چون شما نمیتونی هر ۶ ماه یبار گوشی عوض کنی بخاطر همین باید نوت با نوت مقایسه بشه ؟!!!!!!

من دیگه حرفی ندارم 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐

Nokia.king

دوست عزیز اولا که بهترین مدل آیفون همچین باطری نداره ضد اب هم نیست صفحه نمایش با کیفیت هم نداره گوریلا گلس پنج هم نداره فست شارژ و قلم و قابلیت های دیگه رو هم نداره صفحه نمایش خمیده و زیبایی ناب هم نداره .دوربین هم که بماند .. دوستان سامسونگ به همین ها که دارن در گوشی شون و شما محرومید دلشون خوش . راضین درضمن نوت ربطی به اس نداره نوت مطلقا باید با نوت قبلی مقایسه شه سامسونگ نمیتونه که بخاطر سری اس هر. نسل نوت رو به اندازه دو نسل ارتقا بده نوت درواقع با مشخصات اس میاد چون بهترین سخت فزار معرفی شده در اونساله فقط بینش یه فاصله چند ماهس

Darkgroom

” در ضمن نوت ربطی به اس نداره نوت مطلقا باید با نوت قبلی مقایسه شه”
اینکه نوت به سری اس ربطی نداره رو قبول دارم ولی اینکه نباید باهاش مقایسه شه رو نه
نوت باید با تکنولوژی سخت افزاری زمانش مقایسه بشه نه با نوت قبلیش، شما میگی سخت افزار اس۷ اج بهترین سخت افزار ساله ؟ یعنی نمیشد نوت ۷ با ۶ گیگ رم معرفی بشه ؟ نمیشد نوت ۷ با ۸۲۱ معرفی بشه ؟
اینکه نوت باید با نوت مقایسه بشه یه قانون فرضیه که کاربرای سامسونگ ساختن و اگه بپرسی ازشون یکسری جمله به این شکل میگن:
“درضمن نوت ربطی به اس نداره نوت مطلقا باید با نوت قبلی مقایسه شه”
“شما گویا خیلی مایه داری هر ۶ ماه یه بار گوشیت عوض میکنی شما دوست خوب مقایسه کن واسه ما که سالی نهایتا یه بار عوض میکنیم نوت رو فقط با نوت قیاس میکنیم”
“کلا دنیای نوت با اس ها فرق میکنه!اینو از نوت دارها بپرس!”
“نوت متفاوتر از سایر گوشی هاست و باید با خودش سنجید”
______________
یکسری جملاتی که اگه بدون بکگراند ذهنی بخونی هیچ جواب منطقی از توش درنمیاد، میگن نوت باید با نوت مقایسه بشه چون نوت ه 😐

Mosayeb_s

جناب دارک گرووم چرا میخوای بزنی جاده خاکی؟!
واضح ترین دلیل برای تفاوت نوت و اس و اینکه چرا فقط نوت رو باید با نوت مقایسه کرد s-pen هست هرساله سامسونگ s-pen و ویژگی هاش رو ارتقاء داده و کلا نوت هیچ داد و ستدی با اس نداره
امسال برخلاف سالهای قبل سامسونگ خانواده اس و نوت رو در یک سبد گذاشت با هم اسم کردن نوت با اس زمان خودش اما بازم اونو با نوت قبل از خودش مقایسه کرد نه با سری اس
اینکه مثلا چرا کلاک پردازنده ۱۰۰ مگاهرتز زیاد نشده یا چرا رم ۶گیگ نشده که اصلا مشخص نیست ۶گیگ رم بدون استفاده درست از اون لازم هست یا نه و فقط باعث افزایش مصرف باطری میشه با ذخیره کردن برنامه های بیشتر در پس ضمینه و نتیجش پردازش بیشتر و مصرف باطری بیشتر
زمانی که صفحه ۴k بیاد اون موقع برای تامین بار پردازشی gpu و تعادل بین gpu و عملکرد صحیح رابط کاربری وجود رم ۶gig الزامی میشه تا تجربه کاربری خوبی رو برای کاربر رقم برنه اما جز اون افزایش رم نتیجش افزایش عملیات پردازش و افزایش مصرف باطری هست
یعنی الان گیر شما مثلا برای نخریدن نوت ۷ اینه که فرکانس پردازنده ۱۰۰ مگاهرتز زیاد نشده ?????
ممنون بابت استدلال فوق العاده و نابتون جناب دارک گروم

REZA

کلا دنیای نوت با اس ها فرق میکنه!اینو از نوت دارها بپرس!

Darkgroom

من نوت ۴ داشتم … تفاوتی احساس نمیکنم با الان نکسوس ۶پی دارم
البته تفاوت که داره …. نوت ۴ خیلی اذیتم کردم

Samsung

باز خوبه باتری ما ۳۵۰۰ هستش شما باتریتون چنده اصلا به ۲۰۰۰ میرسه :whistle: :whistle: …. اگر چیزی واسه گفتن نداره نوت ۷ و ما دلمون خوشه به چیزی چرا اینقدر اپل کپی میکنه از اون چیزایی که ما داریم و دلمون خوشه بهشون :unsure: :unsure: …. حالا خوبه اپل همین امسال ایفون ۶ ۲۰۱۵ و ایفون ۵ ۲۰۱۶ رو معرفی کرده به لطف پردازنده و رم سامسونگ و سنسور سونی و ….. شما اپلیا به چیتون مینازید ؟؟ نکنه به باگ ها و لگ های ای او استون یا هنگ کردن های ناگهانی بی نقص ترین سیستم عاملتون …. جمع کنید لطفا به جز کلاس مگه چی قابلیت دیگه ای داره محصولاتتون …. بازم خدا رو شکر طرح رجیستری جلو فروش این گوشیه خز رو گرفت که کمتر مردم به خاطر خرید ایفون و عکس انداختن جلو اینه به خودشون سختی بدن و پولاشونو جمع کنن و خرج نکنن تا بتونن یه ۱۶ گیگشو بخرن و بگن ما هم آیفون داریم … یکم فکر کن همیشه هر شرکتی همیشه عالی نبوده و واسه عالی بودن میجنگه همیشه 😉 😉 و ترول هم نباش ????

riofarina

همه چی عالیه و فکر کنم بزرگترین ضربه رو به فروش s7 edge میزنه، یعنی یجورایی سامسونگ واس خودش یه رقیب درست کرده، البته درسته s7 edge به اندازه کافی فروش کرده ولی تصور اینکه با وجود note 7 بازم بتونه فروش کنه غیر ممکنه.
و اینکه واقعا سال بعد میخواد چیکار کنه که از این کاملتر بشه!؟
یا اینکه s8 edge بازم تولید خواهد شد یا این پایان عمر سری s edge بود.
البته خیلی زوده واس این حرفا :rose:

Darkgroom

خیلیا با اندازه بزرگ کنار نمیان … یکی از دلایلی که سری اس انتخاب بشه میتونه همین باشه

riofarina

منظورم s7 edge هست که فقط ۰٫۲ اینچ تفاوت دارن که اصلا محسوس نیست و دلیلی برای انتخاب نمیتونه باشه.

Darkgroom

riofarina
حرفتون درسته و موافقم

Ari khan

خوب ممکنه قیمت سری اج رو کمتر کنه تا به فروششون ضربه ای وارد نشه…بالاخره همه گوشی با قلم نمیخوان…صبر کنیم ببینیم چی میشه?

Mosayeb_s

دوست عزیز از فردا قیمت اس۷ ادج و نوت ۵ تو امریکا ۲۰۰ دلار کم میشه
پس به فروش اس۷ ادج ضربه ای نمیزنه

riofarina

امیدوارم تو ایران هم ۲۰۰ دلار ارزون بشه.
در صورت ارزونی شخصا میخرمش :good:

Saman Salehi

فیلمبرداری hdr ,آخه xperia z هم فیلمبرداری hdr داره

Shayan

فقط حرف زدن که شرط نیست دوست خوبم کمی اطلاعاتت ببر بالا
Hdr برای نمایشگر و اضافه شدن یه قطعه جدید که فقط داخل تلویزیون های رد بالا به این منظور بوده
#کمی تفکر و کسب اطلاعات قبل حرف زدن به هیچکس اسیب نمیرسونه تست کن

Saman Salehi

داداش خودم خوندم هم دوربین جلو هم عقب قابلیت hdr فیلمبرداری داره،اما نگفته که نمایشگر hdr هست،ت ر ن ج ی یه ذره بزرگ نمایی میکنه،
در حالی که فیلمبرداری hdr غیر واقعیه،و مطمئنن دوستان استفاده نمی کنن

milad danesh

سامان جان فیلم برداری hdr برای بار اول هست که توی یه گوشی داره استفاده میشه اگه شما منبع معتبری داری که سونی اول استفاده کرده با کمال میل پذیرا هستیم

ali gheysari

خخخخخخخخخ اگه به این باشه که گوشی ها رده پایین چند سال پیش سامی هم دارن.مربوط به صفحه نمایشه و فیلم های HDR.واقعا متستفم اطلاع نداری فقط میخوای بکوبونی .این گوشی هیچ ایرادی نداره و ده ها اولینه

Nokia.king

قابلیت نمایش فیلمهای Hdr که نمایشگر این ویژگی رو داره درمورد فیلم برداری هم بصورت Hdr فیلم برداری میکنه سونی اچ دی آر فیلمبرداری نمیکنه

Mosayeb_s

نابغه با اینکه هبچ دل خوشی از نظرات تو ندارم اما باید اگاهت کنم
برای اولین بار در گوشی های هوشمند نوت ۷ قابلیت پخش محتوای HDR رو داره که بخاطر همین مساله با کمپانی امازون همکاری میکنه و در اینده با بقیه کمپانی های فعال تو این حوضه
اینی چیپی که به نوت ۷ اضافه شده باعث بهبود عملکرد HDR در دوربین میشه و همونطور که گفتی HDR چیز بخصوصی نیست البته در عکاسی اما در فیلمبرداری گوشی های سونی هنوز قابلیت فیلمبرداری بشکل HDR رو ندارن البته تا اونجا که من میدونم چون فیلمبرداری HDR نیاز به بار پردازشی زیادی داره که سونی بخاطر نرم افزار سنگین دوربینش و افزایش دما گوشی هاش فعلا سراغ این قابلیت نرفته
در ضمن گوشی های سونی در عکاسی HDR داذن اما از Live HDR محروم هستن بخاطر همون میائل که گفتم
در اخر یه پیشنهاد دوستانه قبل از اینکه اینتر رو بزنی یکم به محتوای جملاتت دقت کن
اگر سوالی داری و چیزی تو ذهنته که مطمئن نیستی توی اینترنت سرچ کن که بعدا نظراتت اینقد برای دیگران بی محتوا نشه
با تشکر

Samsung

#آب_به_آسیاب_ترول_ها_نزنیم

Saman Salehi

آقای جگوار،نوشته فیلبرداری دوربین جلو و دوربین عقب hdr هست،اما نگفته lcd hdr هست،لطفا معلوماتتون رو آپ کنید،بعدشم سونی از اکسپریا z فیلبرداری hdr داره،پیشنهاد میشه تو گوشیای سونی تو تنظیمات فیلبرداری hdr رو روشن کن

ali gheysari

عزیز دل صفحه نمایش HDR هست هی زد زد نکن یه اس ۳ قدیمی دارم اونم داره حتما قبل ترش هم داشته این مربوط به صفحه نمایشه اصلا معارفه رو دیدی؟یه ذره تسلط روی انگلیسی و دیدن معرفی کافیه تا ملتفت شی
#ترول_نباشیم

JAGUAR

شما برو مراسم رونمایی رو ببین بعد بیا حرف بزن

milad danesh

گلم منبع معتبر بزار که سونی فیلمبرداری hdr داره … در ضمن این گوشی پردازنده اختصاصی داره برای فیلمبرداری و پخش محتوای hdr به اسم mDNIe

Nokia.king

اونی شما میگی عکاسیه

Shayan

یکی از بزرگترین معایب تمام نوت ها این بوده که تابستون معرفی شدن کامنت های بچه های مدرسه ای زیر پستهاشون ازار دهنده بوده

Ari khan

خخخخخ ایول???

ᴬˡᵒᶰᵉ ᴮᵒʸ

:rose: نظرت تو حلقم واقعا راست گفتی شایان
پروف ات خوشگله،

Shayan

فدایت دادا

Samsung

ایول داداش قشنگ بود حال کردم …. ولی کو گوش شنوا این ترولا که ادم نمیشن

Mostafa

جالبه
انتظار باتری بزرگ تر داشتیم
ولی همینم خیلی از رقبا جلو تره
حداقل رقبای امسال

Hooshang Asghary

Looks and display
As the barrage of leaked images suggested, the Galaxy Note 7 really is nothing more—and nothing less—than a slightly larger Galaxy S7 edge. Sporting a 5.7-inch, Quad HD resolution (1440 x 2560) Super AMOLED display with Gorilla Glass 5, the Note 7 is nearly indiscernible from the S7 edge, with the same dual-edge glass—both front and back—and Always On Display. Like it, too, the Note 7 is IP68-certified, and therefore resistant to water and dust-tight.
Camera
The cam up front is also identical to what we’ve seen already: a 5-megapixel unit with equally as large, f/1.7 aperture lens, and with included hdr and video capture at up to Quad HD resolution (1440 x 2560 pixels).
قابل توجه دوستان

Mosayeb_s

نابغه اینم جواب به تو

The display is otherwise identical in terms of performance and efficiency, with the sole exception of a new HDR display mode that allows maximum brightness to go as high as 600 nits in high APL conditions for short periods of time. This is contrasted with the outdoor brightness boost function which is closer to 500 nits. Based on conversations with those at Samsung it seems that this mode can only be unlocked by a few specific applications like Amazon’s Prime Video app, but I’m sure that with enough digging around in the system it will be possible to figure out the API that allows for controlling this functionality for third party HDR video playback.

منبع anandtech.com

اگر منابع دیگم میخوای خدمتت بدم

Hooshang Asghary

نه کافی بود

Mosayeb_s

اینم از gsmarena که اوردی لااقل یکم صفحات رو بخان که اینجور حرفت زمین نخوره

Samsung has enabled HDR support for videos. You see “HDR video” in cameras fairly often, but this refers to a different feature – one you see on new, high-end 4K TVs. The Galaxy Note7 is one of the first mobile devices to support this.

Basically, regular video (regardless of resolution) only uses 8 bits per color channel – that’s 256 different shades. HDR video quadruples that number (or more), which both helps prevent color banding in gradients and enables high-contrast scenes (with lots of bright and dark areas).

Mosayeb_s

اس ۷ ادج لامصب اینقد محبوب شده که افتاده سر زبان هرچی طرفدار اپل و سونی و..
وتقعا ایول داره

ali parvaz

ینی کل پست هایی ک موقع معرفی گوشی از طرف کمپانی های دیگه مثل اچ تی سی و الجی و سونی و هواوی و اپل و… گذاشته میشه تو این سایت و چنتا سایت ایرانیه دیگه روی هم به اندازه یک گوشی سامسونگ نیست خدایی
به بقیه برند ها هم همینقدر ارزش قایل باشین و انقدر رو یک شرکت متمرکز نباشین.نصفه نصفه نصف قابلیت های بقیه گوشی هارو نمیگین اما در مورد گوشی های سامسونگ ماشالا هیییییچ نکته ای رو از قلم نمیندازین.تبعیض اصلا چیز خوبی نیست.سایت یجورایی شده نمایندگی اینترنتی سامسونگ :scratch:

Kamix 1353

شما بگو چه قابلیتی داشت مثلا کل سری ایکس سونی؟
صحفه ۲/۵ ؟؟؟؟

Alpha

از خرید اس سون پشیمونم کرد این نوت۷ 😥
بدجوری دلمو برد :good:

Samsung

اس ۷ هم گوشیه معرکه ای هستااا دیگه بد نگوو دربارش اون قدر ???

Gooooogle

این گوشی چه میسوزونه ترولای other رو

amin697

با کلاه گشادی سامسونگ امشب سر شما گذاشت … اول فکر میکردید سخت افزار عالی cpu اسنپ ۸۲۱ ولی بعد

معلوم شد نه دقیقا همون اسنپ ۸۲۰ و اکسینوس اس ۷ هست خخخخخخخخخخ

منظورت از سوزش این بود ؟ آره ؟؟؟ بسی خندیدیم :yes: :yes: :mail: :whistle: :whistle:

Kamix 1353

نه منظورش این بود که کل دیروز در حال نمایش بودی.و فقط سبک کردی خودت رو.و ما ایمان آوردیم که گوشی خوبی مثل همیشه زده سامسونگ.و گرنه اینقدر انرژی نمیزاشت یکی مثل تو.
لامصب اگر بخواهیم قابلیت های و ارتقا های جدیدش رو بنویسیم غرق میشی :yahoo:
الان بسی بخند.ما که کلی از دیروز داریم به تو میخندیم.

sinamirzaii

دمت گرم کامیکس ترکیدم ????

arash hx

دوست عزیز milad danesh شما میفرماین فیلمبرداری hdr اولین باره که تو موبایل ما شاهدش هستیم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی