حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S7 در دو نسخه عرضه خواهد شد و سامسونگ، ۵ میلیون واحد از این گوشی برای عرضه اولیه تولید می‌کند

نوشته

8 سال قبل | 34 دیدگاه | ترنجی

همان‌طور که می‌دانید تا چندماه آینده، سامسونگ از نسل بعدی پرچم‌داران خود رونمایی خواهد کرد و این شرکت کره‌ای، باید خود را برای فروش میلیونی آن‌ها آماده نماید؛ سامسونگ انتظار دارد که بتواند چند میلیون واحد از نسل بعدی سری پرچم‌دار خود با نام گلکسی S7 در هفته‌های ابتدایی عرضه، به‌فروش برساند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

برخلاف گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ که معمولاً در ماه مارس و می عرضه می‌شوند، این شرکت کره‌ای برنامه‌ریزی کرده است تا گلکسی S7 را در بازه‌زمانی نزدیک‌تری از تاریخ معرفی رسمی ارایه دهد. این گوشی هوشمند، در اواخر ماه فوریه معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود در نیمه‌ ماه مارس عرضه شود.

برطبق یک گزارش تازه از منابع کره‌ای، سامسونگ دو نسخه مختلف از گلکسی S7 را عرضه خواهد کرد؛ مدل تخت این گوشی پرچم‌دار، به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی و مدل خمیده، به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی مجهز شده است. این خبر در حالی منتشر شده که پیش‌تر در ترنجی، خواندید که گلکسی S7 در چهارنسخه متفاوت عرضه خواهد شد؛ گلکسی S7، گلکسی S7 پلاس، گلکسی S7 Edge و گلکسی S7 Edge Plus.

هم‌چنین گزارشات منتشرشده از رسانه‌های کره‌ای، نشان می‌دهد که سامسونگ، حدوداً ۵ میلیون نسخه گلکسی S7 برای عرضه اولیه تولید خواهد کرد؛ به‌طور تقریبی، می‌توان گفت ۳٫۳ میلیون دستگاه گلکسی S7 برای هنگام عرضه به‌همراه ۱٫۷ میلیون گلکسی S7 Edge آماده می‌شود. اگر فروش گلکسی S7 با استقبال کاربران مواجه شود، انتظار می‌رود روند تولید این گوشی پرچم‌دار، سیر صعودی به‌خود بگیرد.

تعداد بیشتری از این گوشی پرچم‌دار، تنها در صورت افزایش تقاضا تولید خواهد شد

البته از آن‌جایی که خبر فوق، تنها یک شایعه است؛ نمی‌توان به صحت آن چندان مطمئن بود. انتظار می‌رود در هفته‌های آتی، شایعات بیشتری از گلکسی S7 منتشر شود؛ شایعاتی که برخی، احتمالاً درتضاد با یک‌دیگر خواهند بود.

در خبری که پیش‌تر منتشر شد، خواندید سامسونگ گلکسی اس ۷ دستگاهی گران تر از اس ۶ خواهد بود چرا که دارای سنسور اسکنر عنبیه چشم است؛ این شایعه در حالی‌ منتشر شده است که پیش از آن، ادعا می‌شد گلکسی S7 نسبت به نسل قبلی خود، ۱۰ درصد ارزان‌تر خواهد بود. هم‌چنین، شایعه شده که این گوشی با با بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیم ساخته می‌شود.

انتظار می‌رود گلکسی S7 در ۲۱ فوریه (۲ اسفندماه) به‌همراه چیپ‌ست اگزینوس ۸۸۹۰ با اولین هسته‌های اختصاصی سامسونگ معرفی شود. دیگر شایعات، به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای این مدل اشاره داشته‌اند. علاوه‌براین، گفته شده که ابعاد سنسور، ۱٫۲ اینچ خواهد بود. البته گلکسی S7 با تراشه اسنپدراگون کوالکام در ایالات‌متحده و چین عرضه می‌شود.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/samsung-plans-5-million-galaxy-s7-units-for-initial-launch-only-two-models-coming-498139.shtml” target=”blank” background=”#6AB999″]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
34 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SONY 1946

تسلیم سامسونگ در مقابل کوالکام :whistle:
واقعا هیچ پردازنده ای به پای کوالکام و چیپ گرافیکیش ادرنو نمیرسه :whistle:

Ari khan

ههههههه
ترول خوبی میشی….ادامه بده :negative:

kamix1353

یک شایعه است۲=بازم ثابت کردی مطلب رو نخونده میای پایین یه چیزی میپرونی،چشمهای شهلاییت رو باز کن نوشته دو نسخه.سوم:اونوقت بعضی شرکتها که اصلا پردازنده مویایلی ندارن کجای داستان هستند؟الان تو پنکه ای طرفدار کوال هستی؟ا

محمد کردزنگنه

سلام دوست عزیز طبق خبرهای قبلی آمریکا و چین سامسونگ رو مجبور به استفاده از پردازنده های کوالکام کردن.

milad7

other اینجا other آنجا other همه جا :yes:
نکنه فکر کردی cpu اسنپ دراگون رو هم سونی تولید میکنه؟ =))
در ضمن تو بنچمارک ها اسنپ ٨٢٠ بعد از اگزینوس ٨٨٩٠ و a9x اپل هست :whistle:
اسنپ روی محصولات سامسونگ تا نوت٣ از اگزینوس قوی تر بود.بعد از اون روی نوت۴ اگزینوس قوی تر بود،نوت۵ هم که کلا اگزینوس بود.تو نوت۶ و اس ٧ هم همین رویه خواهد بود.

im80za

تولید اولیش ۵ میلیونه اونوقت کل فروش سری زد سونی رو بندازی رو هم ۱۰ میلیون هم نمیشه چطور روت میشه کامنت بزاری :whistle:

Larry Page

im80za

با احترام :rose:

سونی تو سه ماه ۶ میلیون میفروشه کلا :||

۱۰ میلیونی که میگی فعلا آرزوی سونیه :)) اغراق نکن برادر :yahoo:

amin697

SONY 1946

گربه را سنگ بزنی پیشت کنی میره !! ولی تو عجب رویی داری هر روز میای یه چیزی چرت پرت میپرونی

خودت خجالت نمیکشی ؟ !!
a9 اپل فعلا بالاترین امتیاز را داره . بی سواد

در ضمن منی که ایفون دارم اگه بخوام انتخاب کنم در کنار ایفون چی داشته باشم قطعا سامسونگ خیلی خیلی

سرتر از اون سونی هست که هیچ جذابیتی نداره با اون محیط بی روح

Salvatore

واقعا یا سواد نداری یا خیلی از دنیا تکنولوژی عقبی ( با توجه به سونی فن بودنت هردو احتمال وجود داره)
اگه خبرای قبلی و خونده بودی دهنتو الکی باز نمیکردی چرت و پرت بگی
دولت امریکا و چین سامسونگ مجبور به استفاده از اسنپدراگون کردن
واسه همین سامسونگ خودش دست به کار شد روی اسنپ کار کرد تا مشکلاتش برطرف بشه چون مجبوره تو سری جدید گوشیاش از اسنپ استفاده کنه

JAGUAR

سونی ورشکسته عزیز لازم به ذکر بدونی پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ با معماری ۱۴ نانومتری سامسونگ تولید خواهد شد و رو گوشیای شرکت محبوبت هم قرار خواهد گرفت

Yas

شما ترول های سونی و بارها سامسونگ دهنتونو گل گرفته و باز با .
یه جای دیگتون فضارو آلوده کردین
دیدیم زمانی که اس۶ با پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ کولاک کرد
زد۳پلاستونم با همین پردازنده کوآلکام ای که اینقد بزرگش میدونید چطور سونی و تو دنیا خارو زلیل کرد

nima.b

هرجور حساب میکنم میبینم این اس ۷ پلاس اضافیه چون اگه معرفی کنه یه چیزی مابین خانواده های Mega و Note میشه که فکر نکنم اتفاق جالبی باشه،احتمالا مثل پارسال اس ۷ و اس ۷ اج رو معرفی کنه و اس ۷ اج پلاس هم با نوت ۶ بیاد

Mohammad Soly

این همه گوشی چه خبره؟؟؟همشونم که دوربیناش زده بیرون! مشکل مدیریت رم هم که دارن!طراحی هم که تکراری! این دفعه از اپل و سونی چیو اسکی رفته!بخاری جدید تبریک :negative:

Ari khan

خواهشا شماها حرف از طراحی تکراری نزنین…بقیه حرفاتونم که معلوم نیست رو چه حسابی میزنین :negative:

محمد کردزنگنه

سلام دوست عزیز هنوز که این گوشی معرفی نشده. نمیشه که با قاطعیت در موردش نظر داد باید تا روز معرفی صبر کنیم.
————-
پ.ن: کامنتم در جواب جناب mohammad soly

محمد کردزنگنه

پ.ن۲:منظورم از صبر کردن تا روز معرفی برای دوربینِ.

erfan

دوست عزیز حد اقل اپل رو گفتی و ما هم ی جورایی میتونیم قبول کنیم..ولی سونی رو دقیقا سامی چیشو اسکی رفته میشه بگی؟؟؟بعدشم همیشه تکنولوژی رو به پیشرفته یک روزم سونی میاد که چیزی شبیه به تریدی تاچ میزاره بعد میشه اسکی رونده..سامسونگم ک احتمال خیلی زیاده اینجور چیزیو بزاره تو گوشیش و این ک کپی و اسکی هر چیزی اسمشو میزارین بزارین ولی واقعا همیشه یک شرکت در یک چیز پیشروه و باقی شرکتها هم چون میخان پیشرفت کنن استقبال میکنن..اگه اسکی رفته باشن شکایت میکنن و حق پتنت میگیرن..اینجور باشه گوشی اوپو فک کنم اولین گوشی با صفحه فول اچ دی بود پس کل شرکتا اسکی رفتن و فول اچ دی زدن کسی نباید میزد.. :rose:

JAGUAR

اصن سامسونگ کلا مشکله
سونی خوبه که گوی سبقتو از همه گرفته
بنده خدا کل فروش یه سری گلکسی جی سامسونگ بیشتر از فروش کل مدلا سونیه اونوقت میای اینجا میگی دوربین بیرون زده؟
بیاین برین عقلاتون رو بریزین رو هم فکر کنین چیکار باید کرد سونی اکسپریا تعطیل نشه
من نمیتونم درک کنم فن های سونی با چه رویی میان به شرکتایی مثل سامسونگ و اپل ایراد میگیرن! :wacko:

Larry Page

Soly

تو یکی از بررسی های ویدیویی نکسوس ۶P اینطوری میگفت طرف:

“نوار بالایی دستگاه که محل قرارگیری دوربینه شاید تو نگاه اول غیر عادی یا زشت بیاد ولی وقتی آخر روز به عکسایی که با گوشیتون گرفتین نگاه کنین و بفهمین عکسای خیلی خیلی عالیی گرفتین دیگه به ظاهر ماژول دوربین اهمیت نمیدین”

داداش کار دوربین برآمده بودن یا نبودن نیست. قبل از ظاهر دوربین ملاک اصلی عکسای با کیفیتشه! هروقت دوربینتون به پای سامسونگ رسید در مورد برآمده بودن یا نبودن بحث میکنیم =)

پ.ن : اگه نخوای در برابر فهمیدن مقاوت کنی خیلی وقته مشکل رم حل شده.

پ.ن ۲ : بخاری جدید مبارک؟! زد ۳ پلاس یادتون رفته مثل این که؟

پ.ن ۳ : شما که از ۲۰۱۲ طراحیتون همون لازم نیس ایراد بگیری.

saro salehi

سایت زومیت رو بخاطر این ترول های سامسونگ ترک کردم،ترنجی قبلا عالی بود ولی الان از زومیت بدتر شده،و پر شده از ترول های سامسونگ ،مغول ها خیلی از ترول های سامسونگ بهترن

kamix1353

آقای صالحی
ترول ،واژه جالبیست که تو همین پست اولین نظر به زیبایی معنیش کرد :mail: در مورد اینکه همه کاربران تمام سایتها ترول الا شما،خیلی نیاز به تحقیق و کنکاش نیست.همین کامنت خودت یه حرکت ترولانه هست که بارها وبارها تکرارش کردی تو پستهای قبلی.القصه همه ترول هستن چون از سونی خوششون نمیاد یا به خاطر امثال تو بدشون میاد یا منطقی جوابتون میدن ،کم میارید شروع میکنید یا به توهین یا هذیون گفتن.در کل شفای عاجل شما رو آرزومندیم. :whistle:

sajad hero25

نمیدونم بعضی از طرفداران سونی چرا انقدر حسود و ندید بدید هستن

Salvatore

دست خودشون نیست پیشرفته ترین گوشی که دستشون گرفتن میان رده سونی بوده ( پرچمداراش چیه که میان ردش چی باشه) بایدم حسادت کنن :yahoo:

Sajjad

یه دلیل برا من بیارین که ای۷ با اسنپدراگن عرضه بشه!

محمد کردزنگنه
JAGUAR

اسنپدراگون رو امسال خود سامی میزنه با معماری ۱۴ نانومتری توقع داری خودش استفاده نکنه؟

Hamidreza hamidi

اگه باتری اس۷ از نوت ۵ قوی تر باشه دوربین خیلی فرق کنه اسپیکر قوی بشه اس ۷ میخرم وگرنه نوت۵ ترجیح میدم

ramin123

با سلام خدمت همه ی دوستان من چند ماهیست که این سایت رو دتبال میکنم اما حالا به عضویت سایت در اومدم و خوشحالم از حضور در اینجا

Hamidreza hamidi

منم ۲ ساله دنبال میکنم ولی همین دیروز عضو شدم

Ari khan

خوش اومدی دوست عزیز :rose:
حمیدرضا خان شما هم خوش اومدین

Hamidreza hamidi

مرسی

ramin123

با توجه به یک سال اخیر سامسونگ که ابتدا note edge بعد s6 edge و بعد edge plus رو معرفی کرده در حال ازمون و خطا و گرفتن باز خوردها بوده و اگه این خبر درست باشه میتونه این باشه که به این نتیجه رسیده که برای نسخه ی خمیده ۵٫۷ زیادی بزرگه و کنترل دستگاه رو سختر میکه و برای اندازه ی ۵٫۲ زیبایی و ظرافت نسخه ی خمیده به اندازه ی برادر بزرگترش نیست با این وجود فکر نکم دیگه نسخه ی edge plus رو معرفی کنه و همراه note نسل بعدیه note edge رو معرفی کنه تا روی فروشش تاثیر کمتری داشته باشه و نواوری خودشو داشته باشه و همه ی سلایق رو هم پوشش بده با توجه به معرفی سری a 2016 امسال تمرکزش روی باتری و دوربین (با توجه به سنسور جدید تر) باشه

ramin123

انتظارات من از s7 پشت بدنه رو یا از شیشه ی مات استفاده کنه و یا تمام فلزی باشه بیرون زدگی دوربین رو حل کنه حداقل مثل a8 فرستنده مادون قرمز رو برگردونه بالاخره بودنش از نبودنش بهتره باتری خیلی قوی داشته باشه بالای ۱۶ساعت وب گردی و ۲۰ ساعت ویدیو در حالت کلی بالای ۱۰۵ ساعت رو در تست باتری داشته باشه و نماشگرش سفید بهتر نشون بده و رو حالت basic دیگه مایل به کرم نباشه مانند سایر حالت های دیگش باشه و حالت رنگین کمانی رو مثل edge plus نداشته باشه در فیلم برداری هم سرعت فوکوس بیشتر کنه و هم لرزشگیر قوی تری داشته باشه و در شب با روشنایی خوب با نویز کم بتونه فیلم بگیره برای حالت اهسته با توجه به قوی شدن سخت افزار بتونه فیلم hd با ۹۶۰ فریم و full hd با ۴۸۰ فریم و QHD با ۳۶۰ فریم و ۴k با ۲۴۰ فریم داشته باشه و برای فیلم برداری تنظیمات کاملی وجود داشه باشه و تمامی رزولوشن های بالا رو با ۳۰ و ۶۰ فریم هم بگیره و عکاسی درشب رو بهتر کنه که با توجه به شایعات مبنی بر استفاده از سنسور ۱/۲ احتماش زیاده و اگر در s7 این موارد انجام نشد گوشی بعدیم اونی که این ویژگی ها(دوربین و باتری و صفحه نمایش) را داشته باشه از هر برندی برام فرق نداره

Hamidreza hamidi

ممنون از مطالبتون آقا رامین ولی هیچ شرکتی کاری نمیکنه که باعث بشه واسه سال های بعد چیزی واسه اضافه کردن نداشته باشه بالاخره باید کم و کسر داشته باشه تا مردم منتظر نسخه بعدی گوشی از سوی شرکت مورد نظر باشن ولی در کل باید این خواسته هاتو اولویت بندی کنی ببینی کدوم واست خیلی مهمه تا بتونی یه گوشی ایده آل بخری ولی هیچ وقت منتظر گوشی کامل از سوی هیچ برندی نباش :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی