حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت به یک سرفیس-فون اشاره می کند: ویندوزفون نیاز به یک سرفیس دارد، یک معادل معنوی

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

این اولین باری نیست که درباره احتمال ارایه سرفیس-فون می شنویم اما این بار مایکروسافت است که درباره آن صحبت می کند و می گوید که چطور باید اضواع بازار موبایل را پیشرفت داد. در پادکست هفتگی مایکروسافت با ناظران این شرکت Paul Thurrott، Mary Jo Foley و Chris Capossela کسی که مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت است، توضیح می دهد که چرا مایکروسافت به یک معادل معنوی سرفیس تبلت در بازار موبایل خود احتیاج دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

surface-phone-2-concept-1

با ارایه سرفیس، ما اشتباهات بزرگی را انجام دادیم. او اشاره می کند که به نظر می رسد ویندزوفون سرنوشتی مشابه خط تولید سرفیس داشته باشد، سرنوشتی که در ابتدا در آن مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت اما حالا بخش مهمی از استراتژی سخت افزاری مایکروسافت است.

با سرفیس ما اشتباهات زیادی کردیم اما این دیدکلی از پروژه که می گفت، تبلتی برای جایگزینی لپتاپ شما، عقیده ای که می گفت اپل می خواهد به شما هم یک آیپد و هم یک مک بوک بفروشد اما ما می خواهیم یک چیز معادل هر دو آن ها تولید کنیم، باعث شده است یک موفقیت خوب رقم بخورد.

ما در صنعت موبایل خود به یک معادل معنوی این چنینی نیاز داریم، او می گوید ما نباید فقط یک موبایل تولید کنیم که طرفداران ویندوز از آن استفاده کنند، بلکه باید یک موبایل بسازیم که بتواند واقعا همه رو شوک زده کند، یا واقعا پیشرفت مهمی باشد، طوری باشد که مثلا یک کاربر آیفون را از خریدن ۱۷مین آیفون خود منصرف کند. ما به زمان نیاز داریم تا واقعا چنین چیزی را بسازیم.

surface-phone-1-100577980-large

اگر این ها واقعی باشد، سرفیس فون باید پرچمدار پرچمداران باشد، چه از نظر کیفیت ساخت و چه از نظر قابلیت ها و عملکرد آن. این دستگاه می تواند پیشتاز ویندوز ۱۰ موبایل باشد و چیزی خیلی بیشتر از لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال باشد، دستگاه هایی که هر دو آنقدر ناامید کننده بودند تا تعداد زیادی از طرفداران آن ها در هفته اولی که دستگاه خود را دریافت کردند، آن را پس بدهند!

مایکروسافت مستقیما اشاره نمی کند که سرفیس-فون در دست ساخت است اما می گوید که در اندیشه ساخت دستگاهی است که wow factor یا شاخص هیجان انگیز بودن دستگاه را در خون مایکروسافت بیشتر کند. مسلما این شرکت نیاز به ساخت چنین دستگاهی دارد و سال ۲۰۱۶ به نظر سال خوبی برای این ارایه است.

نظر شما چیست؟ نظر مثبتی به ویندزوفون دارید؟

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/microsoft-hints-at-surface-phone-windows-phone-needs-a-surface-spiritual-equivalent-498095.shtml” target=”blank” background=”#6AB999″]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

بازم جدی نگیرین…..سر کاریم…….
وینفون بدجور بازیو باخته….فک نمیکردم انقدر نا امید کننده بشه….الانم که دو هفته هستش کاملا توی سکوت هستن…….
از کچلم خبری نی

حسین

خخخخ .کچل . دهنتو !!! منظورت ساتیا هست !!!

trojan

نه باو….گابریل کچله

حسین

بیش تر از این که منتظر سال ۲۰۱۶ و اومدن سرفیس فون و این … های مایکروسافت باشم . منتظر اومدن نوکیا هستم با موبایل هاش !!!

md4956

مایکروسافت روی حرفش اصلا نیست .. سر همین موضوع بدم اومد ازش (مخصوصا توی آپدیت وین۱۰ که قشنگ این مورد رو به تصویر کشید)

FaRaZ SONY

شدیییدا به سرفس فون امیدوارم‌… :yes:
اون تعریف جدید که تو تبلت ها آورد رو میتونه تو اسمارتفون ها بیاره ، واقعا عالی میشه :rose:

Hoseyn Zx

وای فکرشو بکن سورفیس فون با پردازنده Core i7 skylake اینتل و ویندوز ۱۰ چی بشه ! :rose:

i_love_quality

اگر بخواد مثلا core i7 سری u بزاره هم بدرد نمیخوره! الان پردازنده های اسنپ دراگون ۸۲۰ و هلیو X20 قدرت مشابهی با core i7 skylake سری u دارن! دیگه پردازنده های موبایل نباید دست کم گرفته بشن خیلی قوی شدن توی این دو سال!

Master of Puppets

جان :wacko: :wacko: :wacko: یعنی شما میگی cpu گوشی با اون باطری فسقلی با i7 سری u یکیه :wacko: درسته که سری u سری کم مصرف و ضعیفیه اما در مقابل cpu های دیگه لپ تاپ ها و دسکتاپ اما cpu موبایلو که راحت قورت میده B-)

Javad

مقایسه پردازنده های X86 با ARM درست نیست معماری کاملا متفاوتی دارن و هر کدوم تحت شرایط خاصی کارمیکنن :mail: 🙂 :rose:

riofarina

شدیدا از وینفون نا امید شدم.
فکرکنم دیگه درستم بشه نمیتونه موفق عمل کنه.داره از یاد میره
من که دیگه بیخیالش شدم و اصلا بهش فکر نمیکنم.

hamidreza2000m

ویندوز فون آینده ی موفقی داره ! البته به شرطی که بتونه موفقیت و تسلطش رو توی دنیای pc ها ادامه بده در اون صورته که در زمانی که قدرت پردازشی گوشی ها و کامپیوترها برابری بکنه اون شرکتی که از قبل روش کار کرده پیروزه
علی الخصوص در زمینه ی کسب و کار
یکی از علت هایی که اپل با ای بی ام قرارداد بست برای تولید نرم افزارهای کسب و کار همین بوده که این بازار در دراز مدت مهمه و تاثیرگذار
فعلا مایکروسافت تو این بازار مسلطه
و زمانی که شرکتها از اندروید ناامید بشن و رو به ویندوزفون بیارن اون زمان نبرد اپل و مایکرو زیباست
فعلا نبرد گوگل و اپل خیلی هیجان انگیز نیست چون یه نوپا ( گوگل) داره با یه سابقه دار ( اپل) مبارزه میکنه
اما نبرد اپل و مایکروسافت یک نبرد تاریخی و نوستالژیکه!

md4956

اندروید تاحالا تمرکزش روی امکانات بود٬ ولی از لالی پاپ به بعد تمرکزش بهینه بودنش هست .. برای همین مطمئن باش ویندوز موبایل فعلا به اندروید نمیرسه ! شک نکن ! (گوگل دست روی دست نمیذاره)

pr.ali

خدا کنه که مایکی یه انقلابی ب پا کنه و خودشو از این موقعیتی ک داره نجات بده B-) مایکی واقعا برند دوست داشتنی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)