حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۵ اسمارت فون قدرتمند که انتظار می‌رود در نیمه اول سال ۲۰۱۶ معرفی شوند

نوشته

8 سال قبل | 35 دیدگاه | ترنجی

کمتر از دو هفته تا پایان سال ۲۰۱۵ باقی مانده است و به‌زودی سال جدید میلادی آغاز خواهد شد و ما بار دیگر شاهد یک جنگ تمام عیار و رقابتی بزرگ میان اسمارت فون‌ها خواهیم بود چرا که با شروع سال جدید و در همان ابتدای سال نمایشگاه بزرگ لوازم الکترونیکی یعنی CES و بعد از آن نیز بزرگترین نمایشگاه مخصوص اسمارت فون‌ یعنی MWC را در پیش خواهیم داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به شما ۵ مورد از این اسمارت فون‌ها را معرفی کنیم.

اگر بخواهیم نگاهی به گذشته و ابندای سال ۲۰۱۵ بی‌اندازیم، در همان ابتدای سال با تعداد زیادی اسمارت فون مواجه خواهیم شد که تمامی آن‌ها از سیستم عامل اندروید بهره خواهند برد زیرا تا به‌حال شایعه‌ای مینی بر معرفی پرچمدار از سوی مایکروسافت یا بلک‌بری به گوش نرسیده است و اپل نیز مطابق رسم همیشگی خود آیفون جدید را در ماه سپتامبر و در نیمه دوم سال معرفی می‌کند.

حال برطبق شایعات می‌خواهیم به شما ۵ مورد از این اسمارت فون‌ها را که انتظار می‌رود در نیمه اول سال از سوی شرکت‌های مشهور و شناخته شده معرفی شوند را به شما بگوییم.

۵ اسمارت فون قدرتمند که در نیمه اول سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد :

۱٫ ایسوس زن فون ۳ :

پرچمدار سال ۲۰۱۵ ایسوس یعنی زن فون ۲ با مشخصاتی قدرتمند همچون رم ۴ گیگابایتی و قیمتی ارزان پیش‌تر معرفی شد و ما انتظار داریم که نسل جدید آن را هم در سال ۲۰۱۶ شرکت ایسوس معرفی کند و از جمله مشخصات زن فون ۳ می‌توان به سنسور اثر انگشت و درگاه یو اس بی Type-C اشاره کرد. به‌احتمال زیاد این اسمارت فون نیز در ماه ژانویه و در نمایشگاه CES از آن پرده برداری خواهد شد.

ایسوس زن فون 3

۲٫ اچ تی سی وان ام ۱۰ :

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی وان ام ۱۰ اچ تی سی در دست نداریم و درباره‌ی مشخصات آن نمی‌توان با اطمینان صحبت کرد و تنها می‌توان گفت که این اسمارت فون همچون پرچمداران گذشته اچ تی سی در ماه فوریه و در نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد. به‌نظر می‌رسد پس از سه سال زمان آن رسیده باشد که این شرکت بالاخره طراحی خود را عوض کند و بار دیگر یک گوشی فلزی با طراحی دلچسب و فوق‌العاده را ارائه کند. البته در حال حاضر شایعات در خصوص معرفی وان ایکس ۹ هستند که یک اسمارت فون میان رده به حساب می‌آید و نه پرچمدار. بایستی منتظر فاش شدن مشخصات اچ تی سی وان ام ۱۰ باشیم.

اچ تی سی وان ام 10

۳٫ ال جی جی ۵ :

پرچمدار سال اینده ال جی یعنی جی ۵ نیز انتظار می‌رود همانند گذشته در ماه آوریل سال آینده معرفی شود و برطبق اخبار رسیده از آن، این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد شد. همچنین گفته شده که جی ۵ صفحه نمایشی ۵٫۶ اینچی با رزولوشن QHD خواهد داشت و دوربین اصلی آن ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. احتمال آن نیز وجود دارد که جی ۵ بدنه‌ای فلزی داشته باشد هرچند که این مورد چندان هیجان‌انگیز و تازه نیست.

اسمارت فون ال جی جی 5

۴٫ سامسونگ گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج :

شایعات جدید نشان می‌دهند که پرچمداران جدید سامسونگ طراحی سال گذشته‌ی خود را حفظ خواهند کرد و بار دیگر شاهد دو اسمارت فون باریک که از شیشه و فلز ساخته شده‌اند، خواهیم بود. گقته می‌شود که همچون گذشته صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی با رزولوشن QHD و دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی در گلکسی اس ۷ شاهد باشیم. پردازنده‌ی گلکسی اس ۷ نیز اسنپدراگون ۸۲۰ یا اکسینوس ۸۸۹۰ خواهد بود و راجع به آن مطمئن نیستیم و شاید بار دیگر شاهد دو نسخه متفاوت باشیم. این دو اسمارت فون نیز همانند وان ام ۱۰ و همچون گذشته در نمایشگاه MWC  پرده برداری خواهند شد. البته اخباری مبنی بر معرفی چهار مدل مختلف هم گفته شده است و در حال حاضر چیزی مشخص نیست. بایستی منتظر ماند و دید که شایعات در آینده چه خواهند گفت.

اسمارت فون سامسونگ گلکسی اس 7 و اس7 اج

۵٫ سونی اکسپریا زد ۶ :

هر سال شرکت سونی دو پرچمدار را معرفی می‌کند و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۶ اولین آن‌ها اکسپریا زد ۶ نام بگیرد. برطبق تست انتوتو که چندی قبل لو رفته بود شرکت سونی در حال آماده کردن ۵ نسخه مختلف از اکسپریا زد ۶ است که صفحه نمایش آن‌ها بین ۴ تا ۶٫۴ اینچ خواهد بود اما به‌نظر می‌رسد که اکسپریا زد ۶ صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی داشته باشد و در نیمه اول سال معرفی شود و می‌تواند یکی از اسمارت فون‌های قدرتمند سال آینده باشد. به‌احتمال زیاد این گوشی هم به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که اکسپریا زد ۶ بدنه‌ای باریک و ضد آب داشته باشد و ما کنجکاو هستیم تا ببینیم چه تعییراتی را سونی در طراحی این گوشی انجام خواهد داد.

اسمارت فون اکسپریا زد 6

نظر شما راجع به این ۵ اسمارت فون قدرتمند چیست؟ شما علاقه‌ای به خرید یکی از آن‌ها دارید؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/6-high-end-smartphones-to-look-forward-to-in-the-first-half-of-2016_id76826″ background=”#6AB999″ ]Phone Arena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
35 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HesamDanaey

اینا همه به کنار سرفس فون رو نگفتین.اگه معرفی بشه وای…بهترین گوشی جهان

حسین

واسه لومیا ۹۵۰ هم همینو می گفتین ولی یه افتضاح به تمام معنا !!!

bvb

دوربین بی رقیب صفحه نمایش بی رقیب کانتینیوم باتری هم با آپدیت نهایی ویندوز درست میشه دیگه چی میخوای؟؟

NimaHidson

باتریه افتضاح..سیستم عامل افتضاح تر..واقعا هرچقد که گوشی کامل باشه فقط کافیه ویندوز باشه که اون گوشیو در مقابل میانرده های اندرویدیم بی خاصیت کنه..نه امکانات نه جذابیت نه آزادی…
کسایی که وینفون داشتن کاملا میفهمن چی میگم

حسین

من که گفتم سر ۹۵۰ موقع معرفی هم همینا رو می گفتین که خودت دوباره الان گفتی. ببینیم و تعریف کنیم !!!

احمد

منتظر اس۷ و زد۶ و جی۵هستم بشدت

saeid rezaei

والا من که فقط منتظرم ببینم تو s7 هم باز دوربین میخواد بزنه بیرون یا نه :/

kamix1353

شما اس۶ دارید؟

saeid rezaei

خیر کامیکس. من نوت۳ دارم با یه گوشیه دیگه. من پرچمداری که اینجور دوربینش بیرون بزنه براش پول نمیدم. میخواستم اس۶ میاد بخرمش که با دوربین بیرون زدش حال نکردم. با سونی و ال جی هم مشکلی ندارم گوشی های عالین چون قبل از نوت سونیz و یه مدل معمولی ال جی داشتم. اما از سوپرامولد و رابط کاربری سامسونگ خوشم میاد. اما اگه باز سامسونگ بخواد اینجوری طراحی کنه دیگه میرم ال جی میگیرم. البته قبلش اگه سونیz جدید دستی روی رابط کاربریش بکشه و دکمه شاترو حذف کنه که سونی میگیرم

parhamc1

امسال سامسونگ و اپل از بقیه بهتر عمل کردن.اکثر سایت های معتبر هم بهترین گوشی سال رو به اس۶دادن و بعضی ها به ایفون۶اس یه سرچ بزنین بهترین گوشی سال۲۰۱۵میبینین اکثرا اس ۶٫امیدوارم سال بعد مثل پارسال همه عالی باشن.مخصوصا از نظر باتری که امسال افتضاح بودن

H.Et

اچ تی سی باید طراحیشو عوض کنه وگرنه …. 😥 :scratch:

bvb

طرح مفهومی ام ۱۰ چه باحاله لومیا ۹۵۰ فلزی سال بعد اچ تی سی و ایسوس کار به مراتب سخت تری باید انجام بدن اچ تی سی باید اعتبار از دست رفترو پس بگیره ایسوس هم که بعد زنفون۲ توقعات خیلی ازش بالا رفته بازم تو زنفون۳ مجبوره یه چیز جدید رو کنه در کل به جی۵ خیلی امیدوارم

Moazez

بی صبرانه منظر سوپرفون z6 هستم. بنظرم g5 هم چیز خوبی از آب در بیاد امسال،اچ تی سی هم از اشتباهاتش درس گرفته و m10 هم عالی میشه. امسال مثل ۲۰۱۴ اسمارت فونهای خوبی معرفی میشن.

Mohammad H

تو سال جدید باید دید اپل با iPhone 7 خودش چه طراحی منحصر به فردی ایجاد میکنه، سامسونگ تغییرات اساسی در طراحی رو انجام داد و خیلی بهتر شد و تو سال ۲۰۱۶ انتظار نمیره تحول اساسی در ظاهر گوشی های پرچمدارش اعمال کنه B-)

SAMSUNG _ The Best Brand

فقط GALAXY S7 و دیگر هیچ ! B-)

Yas

هر ادم عاقلی ک تو نخ موبایله میدونس این ۵تا موبایل نیمه اول میان دیگه خخخ
مثلا کسی انتظار نداشت نوت۶ یا آیفون۷ معرفی شه که !!

shahinhhh

اونایی هم که تو نخ موبایل نیستن اینو میدونن

Mohammad Soly

امسال سال سونی خواهد بود z6 خداوندگار گوشی ها. بدون تعصب

fable

خجالت نمیکشی به یه گوشی لقب خدا میدی؟!!!!!!!!!از خدا نمیترسی

iman

گفت خدای گوشی ها ! نگفت خدای عالم هستی که ! فازت چیه تو مهندس همه جا باید یه اعلام وجود بکنی !

FaRaZ SONY

Fable…
کامنتات کمی رو اعصابه و بعضا جوک!!
متعصفانه تو دید همه هم هست ، اول ببین دوستمون چی گفت بعد جو بده… :scratch: 🙁

vesta24

دوستان من t2 ultra داشتم ( معزز جان در جریانه ) و تازه خریده بودم خیلی عالی بود و من کاملا راضی بودم .ولی بنا به شرایط پیش اومده با سایزش نتونستم کنار بیام . اونو دادم اول یه دیزایر ۸۲۰ گرفتم زیاد باهاش حال نکردم . اونم رد کردم رفت.بعد موند گزینه ی نهاییم یعنی galaxy e 7 با کد ۷۰۰۰٫ برای من به روز رسانی خیلی مهمه . ولی متاسفانه دیدم که هنوز آپدیت رسمی برای این کد ارائه نشده و همون ۴٫۴ ه همون ورژن پیش فرض! همه چیش خوبه . ولی یکم بده برا یه گوشی ۲۰۱۵ هنوز یه آپدیت هم نیومده . گفته که قراره اندرویید شیش بده برای e7 ولی زیاد خوشبین نیستم. خدایی تی تو تو این دو سه ماه دو تا آپدیت داد و ۵٫۱ ش محشر بود(با این که گوشی مال ۲۰۱۴ بود ). ولی باز خوشبینم( مجبورم باشم ! ) که سامسونگ آپدیت میده انشالا !!!!!

raminrx7

دوست عزیز اندروید ۵.۱.۱ واسه e7 خیلی وقته اومده
خودم به شخصه رو چنتا گوشی تست کردم کاملا رسمی هم بوده و زبان فارسی هم داشته

vesta24

ظاهرا برای یک سری از ای هفت ها منتشر شده ولی برای بقیه خیر ! رام خاورمیانه با کد sm 7000 منتشر نشده . کاربرای دیگه هم منتظرن ! واقعا تو ببه روز رسانی سامی ضعیف عمل میکنه ( البته نا گفته نمونه از گوشی راضیم )

raminrx7

وقتی میگم زبان فارسی‌داره ینی خاور میانه‌هست !!!
e7 تا جایی که‌دیدم دو‌مدل h وf بوده که‌واسه هردو اپدیت اومده

vesta24

http://www.mobile.ir/phones/comments-37659-samsung-galaxy-e7.aspx

خیلی از کاربرا دریافت نکردن هنوز موندن تو ۴٫۴ . فعلا نیوده برا خیلیا !

raminrx7

OTA که اره
ولی فایل هاش خیلی وقته اومده

shahinhhh

کار سونی خیلی سخت خواهد بود چون
۱- باید طاحیشو دستخوش تغییر بده
۲-هویت طراحی سری z حفظ بشه
ولی فکر نکنم سونی تو این مدت کم تغییرات آنچنانی به گوشیش بده

JUST SONY Z5

سونی استارت خوبی زده بعد از Z4 امیدوارم Z6 هم ی چیزی درحد Z2 باشه خیلی منتظر ی شاهکار فوق العاده ام سامسونگ هم که با S7 قراره گرد و خاک به پا کنه امیدوارم همه شرکتا گوشیای خوبی بزنن و طرفدارانشون هم از گوشی لذت ببرن :heart: :heart:

FaRaZ SONY

کسی نباید انتظار داشته باشه زد۶ معرفی بشه :unsure:
و فکرم نمیکنم که معرفی بشه،ولی احتمال معرفی میانرده با سنسور اثر انگشت یا یک الترای جدید هست 🙂

حبیب

من فق

HAMID3D

زنفون ۳ و اچ تی سی ام ۱۰
ببینم چی از آب درمیان

Shahin barfi

همشون میتونن گوشی های عالی باشن . تکنولوژی رو یه قدم یا چند قدم جلوتر ببرن.بیشتر منتظر اس۷ اج هستم

Mohammad Ghasemi

ز۶ و ایفون۷ باحالتر از همن البته یه کمی هم جی۵

najme.taheri20000

بدون شک بهترین گوشی امسال سونی پریمیوم بوده شک نکنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی