حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل برای بقیه لومیا ها به تاخیر افتاد : قول های تاخیر دار مایکروسافت

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

آپدیت دسامبر ۲۰۱۵ حال اسمش به ” اوایل ۲۰۱۶ ” تغییر کرده. زمانی که هم مشخص نیست و هم کاربران مشتاق و منتظر را می‌تواند به سرحد صبر خود برساند. اما دلیل این تاخیر های بی حد و اندازه در قول ها و حرف های مایکروسافت چیست؟ با ترنچی همراه باشید.

اگر شما یک اینسایدر هستید و یا بی صبرانه منتظر آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل برای تلفن ویندوز فون ۸٫۱ خود هستید پس خبر های بدی برایتان داریم. تلفن های قدیمی تر لومیا ( لومیا ۶۴۰ و ۶۴۰XL و قبل تر از آن…. ) که قرار بود طبق گفته های تیم ویندوز موبایل در دسامبر آپدیت نسخه نهایی خود را دریافت کنند باید چند ماه دیگر صبر کنند و در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی ( زمان آپدیت نامشخص است ) در تلفن خود تغییری اساسی را مشاهده کنند. در این مدت این تاخیر بدین معناست که تنها راه برای نسخه نهایی این سیستم عامل خریداری یکی از دو پرچمدار ۲۰۱۵ مایکروسافت یعنی Lumia 950/950XL است و غیر از آن راهی جز استفاده از بیلد های اینسایدر ندارید ( هرچند این بیلد ها به نسخه نهایی بسیار نزدیک و پایدار شده اند ).

مایکروسافت تا کنون به طور دقیق دلیل تاخیر خود را مشخص نکرده ولی با این حال به نظر می رسد همانطور که از بررسی ها و عملکرد های پرچمداران مایکروسافتی دیده ایم این تیم در حال حل کردن آخرین ست از مشکلات و افت های شدید در بازده گوشی که ناشی از ضعف های سیستم عاملی است را حل کرده تا خیل کاربران دارنده این دو تلفن هوشمند ویندوزی بیشتر از هر وقت از خرید خود راضی باشند. با این حال توییتی از منبع نزدیک به مایکروسافت ( ZDNet ) موجود است که می‌گوید:

در نوامبر امسال ما از قابلیت هایی مانند ” کانتینیوم و برنامه های یونیورسال ” رونمایی کردیم که با لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس ال عرضه شدند. آپگرید ویندوز ۱۰ موبایل نیز به ترتیب و اولیت لومیا ها تلفن های ویندوز ۸ و ۸٫۱ ای را هدف قرار داده که در ابتدای سال میلادی عرضه خواهد شد.

البته موضوع نامشخص دیگر توانایی دریافت آپدیت توسط تلفن های ویندوزی است و از آنجایی که مایکروسافت اعلام کرده برای دریافت آپدیت به حداقل ۸ گیگ حافظه داخلی نیاز دارید؛ این خود شاید نشان دهنده این باشد که کدامین تلفن ها توانایی دریافت این آپدیت باشند و از سویی شاید شاهد مشکلاتی در تلفن های قدیمی تر که این آپدیت را دریافت می‌کنند به دلیل کمبود حافظه داخلی باشیم. قول های دروغین و امروز فرداهایی که این هفته ها از مایکروسافت میبینیم در تیم ویندوز ۱۰ دسکتاپ وجود نداشت و باید دید چه توجیح قابل قبولی برای این همه حرف های ضد و نقیض وجود دارد.

شما تاخیر در این آپدیت را ناشی از چه می‌دانید؟ آیا همین تاخیر شما را پشیمان و یا نا امید کرده؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.zdnet.com/article/windows-phone-8-1-users-wont-get-windows-10-mobile-update-until-2016/” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]ZDNet [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali

امیدوارم این همه صبر ارزششو داشته باشه :good:

حبیب

“توجیه” “توجیه” “توجیه”
“بیلد ۱۰۰۰۰،بیلد ۲۰۰۰۰،بیلد۳۰۰۰۰،بیلد۷۸۹۵۳۲۹۰”
سرگیجه ی تهوع آور گرفتم از این واژه ها!
به نظر من تو قسمتِ “ترین” های تکنولوژی اسمارت فون ها باید دو آیتم رو بطور کاملاً اختصاصی و بی رقیب به دو گروه تقدیم کرد؛
۱-تندیسِ خالی بند ترین و توجیه آور ترین شرکت میرسه به مایکروسافت!
۲-تندیس وفادارترین طرفدار هم میرسه به همین طرفدارهای مایکی(نوکیای سابق) که علیرغم تمام بازیهای عجیب و غریب شرکت محبوبشون، هنوز هم پاش وایستادن و تازه در برابر اندرویدی ها و آی او اسی ها خط و نشون میکشن و وعده ی “یه روز تو کوچه ی ما هم عروسی میشه” رو هم به همه میدن!
من جای مایکی بودم از اینهمه هوادار که هنوز وفاداریشونو فراموش نکردن و بهش امیدوارن،عرق شرم از پیشانی ام جاری میشد!

Ali

یه ویژگی ای که اکثر ما ایرانیها داریم اینه که وقتی یه چیز میخریم حتی اگه اشتباه هم کرده باشیم تا اخرین قطره خون پاش میمونیم و توجیهش میکنیم 🙂 حالا فرقی نداره سیب زمینی پیاز باشه یا گوشی 🙂 خودمم همینجوریم. البته الان کمتر شده

Parviz Partokiâ

میدونی به خاطر همین متعصبان افراطی چه تعداد افراد بی آگاه از تکنو رفتن لومیا خریدن و الان مونده دستشون؟

Chaarshir_ahwaz

کار هر بز نیست خرمن کوفتن
شایدم یه هیولا رو داره تو یه کف دست جا میده
باید منتظر بود و دید

kamix1353

از صمیم قلب دوست قوی تر بشه این سیستم عامل روون

نیلوفر فرجی

۹۳۰ دارم. اینسایدر فستم. ویندوز ۱۰ بیلد ۱۰۵۸۶٫۳۶ دارم. هیچ کمبودی احساس نمیکنم. B-)

مطمئن هستم سال ۲۰۱۶ اشک اندروید و اپل در میاد.

ویندوز ۱۰ رو هیچ گاه ساده نگیرید هیچ گاه. آخرین سیستم عامل شرکت غول دنیاست. B-)

همیشه باید از مایکروسافت ترسید. مثل اون شب کنفرانسش که سرفیس رو از آستین بیرون آورد و همه را شوکه کرد. B-)

وفادارم و وفادار خواهم ماند. :rose:

mohsen930

تا سال نو میلادی دو هفته مونده،زمان انتشار نسخه نهایی شاید ۱-۲ ماه دیگه باشه برای کلیه گوشی ها
یه واقعیت رو به نظر من در نظر نگرفتید:زمان انتشار رو گیگ ها میدونستن و نه مصرف کننده عادی،بخش بیشتر مصرف کننده عاشق تکنولوژی نیستن صرفاً پی یک تجربه روان و پایدارن.
به لحاظ مدیریتی تامین خواسته اکثریت اهمیت داره.اگه نسخه پر باگ رو منتشر میکرد الان نه تنها تو سایتها دوباره موضع منفی بود نسبت به شرکت،بیشتر مصرف کننده ها هم تو دردسر میوفتادند و نارضایتی زیاد میشد.
یه نکته دیگه رو هم بد نیست اشاره کنم،گوگل چند مدل نکسوس داره؟اپل چندتا آیفون داره؟تنوع مدل رو هیچ کدوم از این دو کمپانی ندارند.پس تاخیر مسئله حادی نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....