حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) از دید وال استریت ژورنال: نمایشگری با لمس حساس به فشار، طراحی بهبودیافته و شناساگر عنبیه چشم

نوشته

8 سال قبل | 52 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ با گلکسی اس ۶ آغاز به بازنگری در صنعت تلفن همراه خود کرد، یک طراحی کاملا شیک و مقاوم تر را در کنار رابط کاربری اصلاح شده و قابلیت های کاربردی قرار داد تا بتواند از سراشیبی سقوط و از دست دادن سهم و سود بازار دور بماند. انتظار می رود این غول کره ای صنعت تلفن های همراه در آخرین هفته فوریه ۲۰۱۶ از جدیدترین پرچمدار خود پرده بردارد و پیرامون این رونمایی ها که همواره با خیل عظیمی از شایعات و گزارش هایی از قابلیت های جدید آکنده شده است، همیشه چند گزارش با اهمیت و موثق تر وجود دارد، یکی از این منابع وال استریت ژورنال است که گزارش خود را درباره قابلیت های مختلف احتمالی موجود در گلکسی اس ۷ منتشر کرده است و در آن موارد جالب توجهی به چشم می خورد، در ادامه با ترنجی باشد تا یکی از موثق ترین گزارشات در این زمینه را به هم بخوانیم.

Samsung-Galaxy-S7یکی از قابلیت های مورد انتظار برای گلکسی اس ۷ را می توان پنل لمسی حساس به فشار انگشت دانست، چیزی شبیه به آن چه که در لحظات آخر توسط اپل، ۳D touch نامیده شد. حتما می دانید که چنین قابلیتی در گلکسی نوت های سامسونگ، البته توسط قلم و برای استفاه ای دیگر وجود دارد اما این بار قرار است توسط انگشت و برای هدفی مشابه آنچه در آیفون ۶ اس دیدیم استفاده شود.

وال استریت ژورنال همچنین درباره احتمال حضور یو اس بی type-c در گلکسی اس ۷ خبر داده است، چیزی که با زیاد دور از انتظار هم نیست، خوب آنکه این پورت از شارژ سریع هم پشتیبانی می کند و آنطور که ترنجی در نکسوس ۵ ایکس تست کرد، وجودش خوب است اما چون فعلا ابزارهای جانبی با این پورت سازگاری نزدیک یه صفر دارند ممکن است در ابتدا کمی آزاردهنده باشد، شبیه هر تغییر دیگری.

به جز این ها انتظار می رود طراحی گلکسی اس ۷ بدون تغییری شگرف نسبت به گلکسی اس ۶، اما با پیشرفت های قابل توجهی چون حذف یا کمتر شدن برآمدگی دوربین پشتی را شاهد باشیم که شخصا خیلی به آن امیدوار هستم. در این گزارش اشاره می شود که “برخی” از مدل های گلکسی اس ۷ می تواند دارای حسگر عنبیه چشم باشد که یک شایعه بسیار قدیمی است اما گویا این بار اوضاع کمی جدی تر است.

یک خبر خوشحال کننده دیگر اما این است که شاید در نسخه فلت (تخت یا همان نسخه عادی) گلکسی اس ۷، شاهد قابلیت افزایش حافظه از طریق کارت حافظه جانبی باشیم.

در مجموع باید گلکسی اس ۷ را یک دستگاه با نمایشگر امولد دارای پنل لمسی حساس به فشار، همراه با سیستم عامل آندروید ۶، پردازنده اگزینوس ۸۸۹۰ و شاید در برخی نسخه ها اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت حافظه رم، حسگر اثرانگشت، شارژ بی سیم سریع، LTE cat 12 و یو اس بی type-c دانست که البته شاید دوربینش هم غلاف شده باشد!

نظر شما درباره این گمانه زنی ها چیست؟ گلکسی اس ۷ باید چگونه باشد؟ کم کم اسفند نزدیک است و اخبار داغ دنیای فناوری، بهار زودهنگام را مژده می دهد.

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/12/14/samsung-galaxy-s7-to-feature-pressure-sensing-screen-and-retina-scanner-wsj/” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
52 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pm2me4love

گزارش هاشون تقریبا با رندر هایی که تو این چند وقته تو سایت گذاشته شده همخونی داره ، اون سنسور جدید و وجود یک شیار در سمت راست دستگاه 😉
امیدواریم باتری و ضخامت دوربین هم تغییراتی داشته باشه ، چون جدیدا سامسونگ ابداعات و اختراعات جالبی تو قسمت باتری داشته
به امید اینکه سال ۲۰۱۶ سالی بزرگ برای تمام کمپانی ها باشه چون امسال شاهد ورود خیلی نوآوری ها و استانداردها تو زمینه موبایل بودیم و امیدواریم در سال ۲۰۱۶ این نوآوری ها به تکامل برسن . چیزهایی که امسال واقعاً به تکامل میرسن شامله سنسور اثر انگشت ، کیفیت صفحه نمایش ، دوربین ، پورت های ورودی ، پردازشگر ،رم های بالای ۲ گیگ ، کیفیت بدنه و دستگاه میشه که جدیداً تمام کمپانی ها تو بیشترشون عالی عمل کردن

فقط تو قسمت باتری چیزی رو شاهد نبودیم که امیدواریم شاهد باشیم :heart: :rose:

mohammadh hossein

سلام دوستان. ببخشید از گزینه پاسخ استفاده کردم.
من آنتی ویروس bitdefender دارم. اورجینال خریدم. حدود ۲۰۰ روز از مهلتش مونده بود که ویندوزم رو از ۸ به ۱۰ ارتقا دادم. البته به دلیل مشکلی نتونستم از آپگرید استفاده کنم و همه نرم افزار هارو مجبور شدم که پاک کنم. بعد از اون بیت دیفندر رو هم نصب کردم از روی همون سی دی که همراهش بود و بعد به اکانتم وصل شدم و انتی ویروس بدون مشکل به کارش ادامه داد و ۲۰۰ روز رو دوباره برام اورد.
اما دیروز دیدم سیستم ویروسی شده و انتی ویروس تونست ویروس رو حذف کنه ولی بهد از حدود یک ساعت دیدم لب تاپ دیگه خوب کار نمیکنه به طوری که وقتی روی چیزی راست کلیک میکردم کلا هنگ میکرد و همه نرم افزار های باز رو میبست. واسه همین مجبور شدم دوباره ویندوز نصب کنم و این بار آپدیت جدید ویندوز ۱۰ رو داشتم که گفتم خب حالا که دارم نصب میکنم جدید رو نصب کنم. اول که به روش آپگریت نصب کردم و دیدم ویندوز جدید بازم همون مشکل رو داره و مجبور شدم بازم همه نرم افزار ها رو حذف کنم و ویندوز نصب کنم. ولی وقتی نتی ویروس رو نصب کردم دیدم ویندوز ارور میده که این نرم افزار به ویندوز ۱۰ نمیخوره در حالی که قبلا همون نسخه کاملا عالی داشت روش کار میکرد (فکر کنم واسه آپدیت ویندوز باشه) تو گوگل اسم انتی ویروس رو سرچ کردم و دیدم تو سایت ها دو نسخه داره یکی برای وین ۱۰ و دیگری برای وین ۸ که من واسه ویندوز ۱۰ رو نصب کردم و وقتی به اکانتم وصل شدم حالا اکانت نوشته ۳۰ روزه free که هرکاری کردم دیدم نمیشه به همون قبلی برگرده. یکم با اکانتم ور رفتم فهمیدم قبلیه هنوز وجود داره ولی روش نوشته ۱۴۰ روز برای وین ۸ و اون ۳۰ روزه نوشته برای وین ۱۰(که این مطمعنا واسه اینه که من نسخه ویندوز ۱۰ رو دان کردم)
حالا هم که نرم افزار رو حذف کردم تا همون نسخه ویندوز ۸ روش نصب بشه ولی هرکاری میکنم نمیشه. کسی از دوستان نیست که کمکم کنه. (ببخشید که متن اینقدر طولانی شد)
(این رو هم دوباره بگم که همون طور که گفته بودم یک بار روی ویندوز ۱۰ نسخه ویندوز ۸ انتی ویروس نصب شده بود ولی حالا که آپدیت ویندوز ۱۰ رو گرفتم ارور میده و میگه واسه وین ۱۰ نیست.)
خیلییییی ممنون میشم کمکم کنید. :good:

raminrx7

چه اروری میده موقع نصب؟

mohammadh hossein

میگه این نرم افزار به ویندوز ۱۰ نمیخوره (به انگلیسی همین رو مینویسیه)

raminrx7

خب شما اول برو‌ اخرین نسخه انتی ویروس رو واسه وین ۱۰ از سایت خود انتی ویروس دانلود کن نه سایتای متفرقه اگه درست نشد ویندوزت عوض کن. تو‌ویندوز ۱۰ این مشکل واسه من رو چنتا سیستم پیش اومد

Mohammad Soly

شایعات.قطعا z6 بهتر از این خواهد بود

sinamirzaii

از زد۶ نباید انتظار داشت مثل اس۷ باشه شاید زد۷ مثل این باشه که من بعید میدونم با توجه به سابقه اش چون حسگر اثرانگشت از دو سال پیش سامسونگ و اپل استفاده میکردن ولی این سونی دو ماه هست رو گوشی هاش اورده

Mohammad Soly

سامسونگ خیلی جلو طراحی بدنه پلاستیکی که تازه با اس۶ به تقلید از اپل و سونی استفاده کرده کرده! هر وقت تونست ۸۰۶ پیکسل صفحه نمایش ۴k واسپیکر استریو برای گوشیهاش اضافه کنه تازه میشه زد۵ پریمیوم! زد آبی هم که شاهکار اس۵ یادمون نرفته! سامسونگ=اسکی :bye:

sinamirzaii

حرف مفت نزن عقب مانده لااقل سامسونگ جرت استفاده از اسکنر اثر انگشت رو داشت که تو اس۵ استفاده کرد سونی چه جرئت استفاده دائمی از کواد اچدی یا ۴ کی رو داره؟؟نه اقا نداره میدونه نمیتونه از پسش بر بیاد هر موقعه تونست به طور دائمی ۴کی رو وقتی تو پیام هستی یا تلگرام یا کار های روزمره ی معمولی استفاده کن بعد بیا بگو ۸۰۴ یا هرچی هست فعلا باچهارصد و خورده ای میلی امپر ساعت بیشتر و صفحه ی بیشتر اوقات فول اچ دی ۲۰ و خورده ای ساعت طبق جی اس ام ارنا کمتر شارژ دهی میکنه پس دهنتو ببیند فعلا برو یه هندزفری و یه شارژر سریع بخر بعد بیا نظر بده ترول

Mohammad Soly

مغز کوچیک تو نمیتونه درک کنه که چرا سونی ۴k در همه حالت ها استفاده نمیکنه اخه کدوم… خلی مثل تو پیامها یا قسمت تنظیمات فورکی نیاز داره؟جز مصرف مصرف باطری خیری نداره! من عقب نیستم مغز تو خیلی پیشرفتش جلو رفته! خوبه سامسونگ مال بابات نیست

sinamirzaii

من ادوست دارم با وضوح ۴کی پیام بفرستم خوب سونی که نمیتونه اینکارو بکنه پس به درد خودش و یه ترول هایی ممثل تو میخوره اصلا پیام رو بیخیال من تو هر گوشی که میرسه دستمmx player رو نصب میکنم چون پلیر هی پیشفرض کامل نیستن حالا من بخوام یه فیلم ۴کی با این پلیر نگاهکنم تکلیفم چیه؟ در ضمن میدونم چرا اینکارو نمیتونه بکنه چون باتریش از اینی که هست افتضاح تر میشه و گوشی مثل نسل قبلیش خیلی داغ میکنه و همچنین مثل الجی جی۳ به دلیل پردازش سنگین ۴کی یه سره هنگ و لگ هست اما چون تو فیلم دیدن و عکس دیدن خیلی پردازش سنگین نمیخواد این کارو کرده حالا بگو مجبوری اینکارو بکنی خوب مثل این سه سال قبل هم فول اچ دی میزدی کسی زورت کرده؟؟

حسین

الهی شفا برای بیماران… پیام با فرمت ۴کی می خوای ببینی .حروف الفبا رو می خوای باکیفیت ۴ کی ببینی؟؟یه سلامی بکنیم به مردم ملت فینقی باستان مخترع حروف الفبا در ۵۰۰۰ سال قبل که باید فکر این جاش هم می کردن . خدایا بعضی ها چه اراجیفی که نمی گن :wacko: :negative: :scratch:

pika

دوستانی که میگن دیدن پیاما به ۴k نیاز نداره و تاریخشونم قویه!
آیا تا ب حال نشده از mx player استفاده کنن؟
نشده با یه برنامه ای بخوان عکس هاشون رو ویرایش کنن؟
یعنی شما فکر میکنین تنها جایی که ۴k ممکنه لازم بشه گالری و مدیا پلیر خود سونیِ!
مدیا پلیر سونی میتونه فرمت MOV رو پخش کنه؟ میتونه کُدِکِ x265 رو پخش کنه؟
آیا این همون محدودیتی نیست که برای آیفون ایراد میدونین؟!
محدودیت واسه سونی ایراد نیست؟
پ ن: سینا جان شما هم در مورد گوشی ای که نداری اظهار نظر نکن! G3 هیچ مشکل هنگ و لگی نداره

Mohammad Soly

آمین.اخه سونی مگه واسه کله پوکی مثل تو گوشی میسازه لیاقتت همون سامسونگ متقلب بکنن تو کتت جنس بنجل

Mohammad Soly

نمیدونم پیام چه ربطی به mx پلیر داره؟ بالاخره کدوم؟ از نظر من پیام نیازی نداره ولی برای پلیر هم سونی استاد اپدیت هست با یه اپدیت کوچیک حلش میکنه

احمد

با این نظر که بعظیا میگن۳d toch رو از اپل کپی کرده کاملا غلطه طرح بهبود یافته حسگر جدید دوربین و حسگر عنبیه و….. همشون نوید یه گوشی بینظیر دیگه رو میده یه چیز دیگه هم بگم اینکه اپل نشون میده تو نوآوری رهبری بازار بازم دستشه ای ول سامی منتظر یه سورپرایزم :rose:

احمد

وای ببین چندتا غلط املایی دارم خخخخخ

Sajjad Ebrahimipour

احمد جان دادا حسگر عنبیه رو که از الجی اسکی رفته چون قبل این که این اسمشو بیار قرار بود روی جی ۵ این حسگرو بزارن
دوم اینکه هیچ وقت زود قضاوت نکن هنوز اس ۷ نیومده که شما میگی ۳d toch از اپل کپی نکرده و نسخه بهبود یافته اش هست تا مقایسه نشه معلوم نمیشه کدومشون تکمیل ترن
راستی میشه دقیق بگی کدوم گوشی ۲۰۱۳ سامی حسگر اثر انگوشت داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما تو۲۰۱۴ حسگر اثر انگشت روروی اس۵ میبینی که هنوز به پای ایفون ۵ اس نرسید تو نوت۴ هم به این صورت تو اس ۶ به ایفون ۵ اس رسید

Ari khan

خخخخخخ حسگر عنبیه رو از جی ۵ کپی رفته؟خخخخخ جی۵ هنوز معرفی نشده این میگه از اون کپی کرده….خوبه الجی هرسال کلی کپی از سامسونگ میکنه مخصوصا تو رابط کاربریش….
حسگر اثرانگشت اس۶ تازه به ۵اس رسیده؟ :wacko:

Mohamad

مطمئنا اس۷ یه گوشی عالی خواهدبود همونطور که اس۶ عالی بود فقط یه باطری درست وحسابی درکنار این امکانات جدید وپردازنده عالی بزاره واقعا اس۷ ارزش خریدخواهد داشت :good:

sajad hero25

بنظر من فقط اندروید ۶ جذاب بود و امیدوارم هر چه زودتر برای نوت ۵ بفرسته

Omid keshvary piroz

دوستان ۲ تا سوال دارم:۱چه طور میتونم ی گوشی برند یونکتو رو که فاقد یواس بی دیبایینگ هستش رو روت کنم برا نصب رام؟؟؟؟؟؟
۲ میخام از سایت خارجی خرید کنم کدوم سایتا ارسال ب ایران دارن و هزینه ارسالش هم کمتره و اینکه حداکتر وزن محموله برای ورود بی دردسر از گمرک ایران چند کیلو هستش؟؟؟؟
ببخشید برا سوالات بی ربط ب موضوع …

SONY 1946

.شما از بین اثر انگشت و حسگر عنبیه چشم کدومو ترجیح میدین؟؟؟ :scratch:

بنظر من حسگر اثر انگشت بهتره،چون شاید تو تاریکی مطلق حسگر عنبیه چشم نتونه تشخیص بده و یه بدی دیگه داره باید گوشی مقابل صورتت قرار بدی :wacko:

milad danesh

من که هر دو

milad danesh

راستی به هر حال بخای با گوشیت کار کنی باید بیاری رو به رو صورتت

Mohammad Reza

حسگر عنبیه محدودیت زیاد داره و اول راهش هم هست.قطعا اثر انگشت بهتره. من ترجیح میدم در آینده از جفتشون کنار هم استفاده بشه که کاربرا حق انتخاب داشته باشن

Ali

حالا صبر کن دو سه سال دیگه سونی اینو میذاره(اگه بذاره) . اونجا میبینمت :bye:

SONY 1946

ببین از نمک زیادت، فشار نگیری :wacko: :whistle:
بنظر من حسگر عنبیه چشم تا به تکامل نرسه و راه خودشو طی نکنه بدرد استفاده نمیخوره :good:
سونی هر وقت چیزی به تکامل برسه استفاده میکنه،نه این که سریع مثل سامسونگ اسکی بره و در اولین فرصت قرار بده رو محصولات بدون هیچگونه تکامل و باعث ایجاد تجربه بد از کار کردن با دیوایس بشه :whistle:

Ali

سامسونگ از مدتها پیش داره حسگر عنبیه رو توسعه میده..
تاریخ خبر : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
http://www.khabaronline.ir/detail/356088/ict/hardware
برو اراجیفت رو جایی بگو که خریدار داشته باشه مثل اکسپریان

amir Narimnpour

دوربین نی ک تو تاریکی نگیره
ا پشت عینکم چشمو اسکن میکنه
کلا اگر از اثر انگشت بالاتر نبود همه شرکتا نمیرفتن دنبال توسعش برا پرچمدارشون

HesamDanaey

خوب شد مایکروسافت اسکنر عنبیه رو اول اورد!یکی یکی کپی میکنن

Ari khan

اسکنر عنبیه قبل از مایکروسافت توسط یکی از شرکتهای چینی استفاده شده بود….متاسفانه اسم شرکت و مدل گوشی یادم نیست 😉

حسین

آری بگو شرکت ژاپنی

فوجیتسو اولین گوشی مجهز به اسکنر عنبیه را با عنوان Arrows NX F-04G تولید کرد

حسین

خخخ . کپی از مایکروسافت !!! چطور هم خودشو تحویل می گیره !!!

Ali

تاریخ خبر : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
http://www.khabaronline.ir/detail/356088/ict/hardware
البته این خبر رو همینجا خوندم اما لینکش رو پیدا نکردم

sinamirzaii

عجب گوشی شاخی هست برای خودش احتمالا یک گوشی بی نقص خواهد بود به قولی همه چی تمامه B-)
البته قابلیت تاچ سه بعدی از اول تو سری نوت بود با قلم به این صورت که هرچه بیشتر با قلم فشار بدی خط بزرگ تری میکشه

Aryan.e.m

فکر کنم قلم به فشار حساس بود ولی بازم حتما بهتر از من میدونید :rose:

fable

نکنه ۳D touch به نگاه حساسه!!! فکر میکردم اونم به فشار حساسه یعنی اشتباه میکردم!!خخخ

milad danesh

نه دوست عزیز قلم به فشار حساس نیست … سری نوت سامسونگ اگه اشتباه نکنم یه صفحه اضافتر برای شناسایی قلم دارن که به فشار حساس هست

Aryan.e.m

چه خوب

Pars71

من همونی هستم که گوشیم Galaxy J5 بیست روز پیش خراب درامده بود , امروز سامسونگ پولش رو کامل به حسابم ریخت و یک گوشی دیگه ی سامسونگ خریدم 🙂 دم گارانتی و خدمات سامسونگ گرم که خدمات خوبی داره

Ari khan

نه به اون بد گفتنت از سامسونگ نه به این حرفت که میگی دم سامسونگ گرم….. :scratch:
:wacko:
خداروشکر که مشکلت حل شد

Pars71

من از سامسونگ تا حالا بد نگفتم ! ولی از خدماتش هم فکر نمیکردم کارم رو بدون گیر دادن و … راه بندازن که خدا رو شکر بی مشکل کار رو راه انداختند و طبق تعهداتشون عمل کردند . من فکر میکردم میگفتن یک جعبه دیگه میده ولی پولش رو دادن که بنظرم بهتره . هر چند این ۲۰ روز حال گیری بود و سخت گذشت ولی همین که حل شد خوبه و اینکه از این به بعد فقط از دیجیکالا خرید میکنم چون تا ۱ هفته خودش تعویض میکنه و آدم رو به گارانتی ارجاع نمیده که کار کش دار بشه

Amir Sepehr Ghasedi

در برابر اس ۶ مقاومت کردم ولی این یکی فک نکنم بشه واسش صب کرد همون روزای اول می خرمش.

Mohammad H

دست مهندس عزیز درد نکنه، خبرشو تو جی اس ام آرنا خونده بودم :yes:

Navid

فقط سری نوت دلمون واسه به اسپیکر استریو رو گوشیا سامسونگ لک زده هر چند که صدای اسپیکراس۶ واقعا معرکس

Mohammad Ghasemi

حسگر عن چیچی ؟؟!! :wacko:
این حسگر که خیلی وقته رو سامسونگا هست فنای سامسونگم که خیلی باهاش حال میکنن :whistle:

raminrx7

دوس دارم‌بدونم‌تو‌رو‌چجور‌تربیت کردن‌که‌هیچ‌بویی‌از‌ ادب‌ نبردی
بار اولت‌ هم نیست که توهین میکنی

fable

لطف کن اینجارو با خانوادت اشتباه نگیر

raminrx7

یه خسته نباشید هم به مدیرای سایت که کامنت های معمولی رو‌پاک میکنن ولی این دست پیام ها رو‌نه

Mohammad Soly

لایک اقای قاسمی خخخ

Aryan.e.m

اگر لنز دوربینش بیرون نزده باشه با این مشخصات عالیه خیلی عالی :yahoo: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)