حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از امروز به‌ بعد بروزرسانی‌ها به‌صورت هماهنگ برای ویندوز ۱۰ موبایل منتشر می‌شود

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

ویندوز ۱۰ موبایل علاوه‌ بر آن‌که روز به روز در حال گسترش است٬ ویژگی‌هایی را در خود گنجانده است که کمتر سیستم‌عاملی آن‌ها را در خود می‌بیند. قابلیت‌هایی همانند کانتینیوم و البته عرضه‌ی بروزرسانی‌های هماهنگ جان تازه‌ای به کالبد ویندوزموبایل بخشیده است. قابلیت بروزرسانی‌های هماهنگ یکی از جدیدترین قابلیت‌های سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل است. سیستم‌عاملی که احتمالا تا ساعاتی دیگر عرضه شود.

با ترنحی همراه باشید…

بروزرسانی‌های هماهنگ را به‌نوعی در محصولات اپل و سری نکسوس گوگل دیده بودیم. اما عرضه‌ی بروزرسانی‌های هماهنگ برای طیف وسیعی از گوشی‌های مختلف ویندوزی با سخت‌افزار‌های گوناگون کاری بسیار تحسین برانگیز است. قابلیتی که در ویندوز رایانه نیز شاهد آن هستیم و بروزرسانی ویندوز به‌صورت هماهنگ برای تمامی دستگاه‌های ویندوزی منتشر می‌شود.

ویندوز 10 موبایل

مدت‌ها قبل در رابطه با شواهدی با شما صحبت‌ کردیم که نشان می‌داد مایکروسافت٬ قصد برطرف کردن یکی از مشکلات اساسی در عرضه‌ی بروزرسانی در ویندوزفون را دارد. مشکلی که بروزرسانی ناهماهنگ نام داشت. هیچ قاعده و رابطه‌ی مشخصی برای عرضه‌ی بروزسانی‌ها وجود نداشت و این موضوع موجب سردرگمی کاربران می‌شد.

Terry Myerson در توییتر خود خبر از روز بزرگ داده است. روزی که ویندوز ۱۰ موبایل در آن احتمالا منتشر خواهد شد.

این موضوع تنها شامل گوشی‌های آنلاک نخواهد شد و بروزرسانی برای تمامی گوشی‌های تحت اپراتور همانند اپراتور AT&T نیز خواهد شد. ویندوز ۱۰ موبایل برای اکثر گوشی‌های ویندوزی و تمامی اعضای خانواده‌ی لومیا که از ویندوزفون ۸٫۱ استفاده می‌کنند بزودی منتشر خواهد شد. این نسخه احتمالا در ماه‌های آینده همانند نسخه‌ی رایانه‌٬ بروزرسانی‌های تکمیلی دریافت خواهد کرد و قابلیت‌های جدیدی به آن افزوده خواهد شد. باید منتظر باشیم و ببینیم که مایکروسافت چه‌چیزی برای طرفدارانش آماده کرده است.

همچنین در توییت مریسون به روز بزرگ اشاره شده است. تاریخ روز بزرگ مشخص نیست اما احتمالا نباید برای رسیدن به این روز لحظه‌های زیادی را سپری کنیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/microsoft-now-bypasses-phone-networks-to-deliver-updates-to-windows-mobile-devices/” target=”blank” background=”#04c571″]WmPowerUser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsen930

امروز ۱۰ دسامبره،باید صبر کنیم ببینیم ویندوز ۱۰ موبایل ۱۰ دسامبر منتشر میشود یا نه

Sajjad Ebrahimipour

اقا یه سوال لومیا ۵۲۰ و ۵۳۰ و ۶۳۵ ویندوز ۱۰ میگیرن یا نه بلاخره ؟
یکی بیاد جواب منو بده

mohsen930

۵۲۰،۶۳۵ حتماً خواهند گرفت
۵۳۰ چون حافظه داخلی ۴ داره شاید دریافت نکنه البته میگن یه نسخه سبک رو مایکروسافت آخر از همه برای ۵۳۰ منتشر خواهد کرد

HesamDanaey

ذوق مرگ شدم

Mahdi Mng

خیلی خوبه که ترونجی اینقدر از ویندوز موبایل پشیبانی. میکنه ،هر لحظه منتظر دریافت اپدیت ویندوز ده هستم ،

armin sat

سلام اقای کمانی من اینسایدری بودم بعد اپدیت به وین ۱۰ یه هارد رست کردم گوشیو و کل برنامه ها و اینسایدر همه پاک شد و دیگه نصب نکردم حالا سوالم اینه که من منتظر اپدیت رسمی باشم برای گوشی منم میاد یا باید حتما دانگرید کنم؟

Rhasta

سلام دوست عزیز

شما الان دقیقا از چه بیلدی استفاده میکنید؟

Rhasta

اگه از بیلد های قدیمی تر استفاده میکنید دانگرید کنید بهتره بنظرم

عارف جان،میگم نظرت درباره بیلد ۵۸۶،۲۹ چیه؟؟؟ ب نطرت این همون نسخه رسمیه یا ن؟؟
چون شنیدم ک میگن این بیلد همون نسخه رسمیه ک مایکی میخواد تجمعیش کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com