حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فایل‌های فکتوری‌ ایمیج اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو را برای دستگاه‌های نکسوسی دانلود کنید

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

هنوز درصد زیادی از دستگاه‌های بازار به اندروید ۶ ارتقا پیدا نکرده‌اند که به نظر می‌رسد باید خود را برای یک آپدیت کوچک دیگر آماده کنند. روز گذشته روزی بسیار شلوغ برای توسعه‌دهندگان اندروید بود زیرا نسخه ۶٫۰٫۱ از اندروید ۶ برای دستگاه‌های نکسوسی عرضه شد. در ادامه همراه باشید.

این فایل عرضه‌شده می‌تواند به‌عنوان نسخه نهایی نیز تلقی شود به همین دلیل اگر شما نیز نمی‌خواهید منتظر عرضه آپدیت به‌صورت OTA باشید، اکنون موقعیت بسیار خوبی خواهد بود که دستگاه خود را به بالاترین نسخه اندروید ارتقا دهید. لازم به ذکر است که دستگاه‌های شامل شده در این اپیدت تقریباً از نکسوس ۵ به بعد خواهد بود اما در مورد تبلت ها نکسوس ۷ نیز در نظر گرفته‌شده است. پس به‌صورت خلاصه دستگاه‌های زیر می‌توانند این فایل را نصب‌کرده:

  • Nexus 6P
  • Nexus 5X
  • Nexus 6
  • Nexus 5
  • Nexus 9
  • Nexus 7

در نگاه اول زمانی که شما فکتوری ایمیج را نصب می‌کنید شاهد اضافه شدن ۲۰۰ اموجی جدید هستید. تصاویری که شامل انواع همبرگر و اشکال مختلف خواهد بود. البته در صفحه رسمی توسعه‌دهندگان برای این نسخه، توجه به رفع برخی از ایرادات فنی نیز ذکرشده است که شاید یک کاربر عادی تغییرات زیادی را درک نکند. از سویی دیگر بعید نیست این نسخه همان نسخه‌ای باشد که برای دیگر دستگاه‌های بازار نیز عرضه خواهد شد زیرا هم تغییرات کم است و هم فاصله زمانی بین به‌روزرسانی اصلی دستگاه؛ در خبرها شاهد بودیم نسخه ۶ تازه به درصد نسخه ۲٫۲ رسیده بود پس به همین دلیل گوگل رسیک نسخه جدید را قبول نخواهد کرد.

[button url=”https://developers.google.com/android/nexus/images” postid=”” style=”btn-info” size=”btn-default” target=”_blank” fullwidth=”false”]developers.google.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Jahandar

شوربختانه گوگل برای نکسوس ۷ مدل ۲۰۱۲ ، آپدیت اندروید مارشمالو (۶) رو ارائه نداد . اما یکی از کاربرهای انجمن xda که از دولوپرهای گوگل هم هست این نسخه رو به تبلت مذکور پورت کرد و روز ۱۵ اکتبر این رام رو عمومی کرد . اگه کسی مثل من این تبلت رو داره ، میتونه از لینک زیر :
http://forum.xda-developers.com/nexus-7/development/rom-aosp-6-0-grouper-t3225584

و سایت خود این توسعه دهنده پیگیر آپدیت تبلتش باشه :
http://dmitry.gr/index.php?r=06.%20Thoughts&proj=04.%20Android%20M%20on%20Grouper

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....