حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوتاه: تبلت گلکسی تب ۸٫۰ E سامسونگ، از FCC تاییدیه دریافت کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

به‌تازگی، تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب ۸٫۰ E، از FCC تاییدیه دریافت کرده است. این تبلت، احتمالاً با هدف جایگزینی با تبلت گلکسی ۴ ۸٫۰ عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

گلکسی تب ۸٫۰ E، به یک نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل مجهز شده است و تراشه اسنپدراگون ۴۱۰ با چهارهسته پردازشی با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز برای هرهسته، این تبلت را قدرت می‌دهد. مشخصات بیش‌تر فاش‌شده از این تبلت، شامل ۱٫۵ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی و نسخه ۵٫۱٫۱ سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ است.

ابعاد فاش‌شده برای این تبلت، ۱۲۶ در ۲۲۱ در ۸٫۹ میلی‌متر است. در پشت این تبلت، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و در جلوی آن، یک دوربین سلفی ۱٫۹ مگاپیکسلی دیده می‌شود. پشتیبانی از جی‌پی‌اس، بلوتوث نسخه ۴٫۰، وای‌فای و LTE دیگر ابعاد این دستگاه را تشکیل می‌دهد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، وظیفه تامین انرژی گلکسی تب ۸٫۰ E را برعهده دارد.

اطلاعات فاش‌شده، نشان می‌دهد که این تبلت در ماه ژانویه از طریق اپراتور Verizon عرضه خواهد شد؛ البته، قیمت و زمان‌عرضه نسخه جهانی آن هنوز مشخص نشده است.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_tab_e_80_gets_fcc_approval-blog-15321.php” background=”#1ac0b2″ icon_color=”#0df9d5″]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amin nasiry

سامسونگم رو دور افتاده همش گوشیو تبلت میده بیرون با هواوی مسابقه داره هر کدوم ۲ ۳ روزی یه گوشی میدن بیرون

Ari khan

امیدوارم که پشتیبانی خوبی ازش بکنه وگرنه….

Mohammad Ghasemi

امیدوار نباش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی