حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شروع تولید انبوه رم ۱۲۸ گیگابایت DDR4 برای سرور‌ها توسط سامسونگ

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

در چند سال اخیر سامسونگ در کسب و کار‌های فرعی همانند یک ستاره در نمایشگاه‌ها درخشیده است و تا اکنون هم از سرعت خود نکاسته است. دیروز سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که یک محصول جدید را با نام (TSV) 128GB DDR4 سیلیکونی را مخصوص سرور دیتا سنتر ها تولید کرده است. با ترنجی همراه شوید.

سال قبل بود که سامسونگ مدل TSV DDR4 DRAM را با حجم ۶۴ گیگابایت را وارد بازار کرد. سامسونگ می‌گوید در این محصول جدید سرعت و قدرت بالا برده است تا سنگ تمامی را برای شرکت مشتریان خاصش بگذارد.

سامسونگ اذعان کرد که مدل جدید با نام TSV DRAM بزرگترین ظرفیت و بیشترین استفاده از قدرت را در تمامی مدل‌های DRAM ارائه شده امروز بکار برده است که اطمینان می‌دهد بالاترین سرعت ممکن را به سرور‌هایتان می‌بخشد. در مدل ۱۲۸ گیگابایتی TSV DDR4 از حدودا ۱۴۴ چیپ مدل DDR4، به ترتیب از ۳۲ پکیج ۴ گیگابایتی و چهار چیپ ۸ گیگابایتی که هرکدام به اندازه‌ی ۲۰ نانومتر هستند توسط گروه تکنولوژی TSV سامسونگ جفت و جور شده است.

کاری که سامسونگ موفق به انجامش شد رهایی سرور‌ها از سیم‌های اتصال مرسوم پکیج‌های چیپ بود، در حالی که در موارد ریزی دیده شده که هنگامی اتصال چیپ‌ها بصورت عمودی تعدادی از آنها می‌سوختند و زیانی را بر دست خریداران می‌گذاشت که با حضور این محصول جدید میزان این ریسک را پایین آورده‌اند. تقویت سیگنال انتقال و ادغام با مدل‌های طراحی شده حرفه‌ای جهت بهینه‌ کردن ماژول قدرت مصرفی و کارایی قدم بزرگی محسوب می‌شود.

سامسونگ متوجه پتانسیل احتیاج منابع رم‌های ظرفیت بالا شده است و سریعا شروع به تولید تکنولوژی TSV شد تا بتواند بیشترین قدرت را به رم‌های موجود در بازار تزریق کند. به نظر شما سامسونگ می‌تواند بازار سرور و شبکه را از نظر سخت‌افزار در دست بگیرد؟

منبع: [su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/11/samsung-now-mass-producing-128gb-ddr4-modules-for-servers/” background=”#01965a” icon_color=”169e83″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

تعارف نکنین بیاین بگین از اپل کپی زده !

SONY 1946

۱۲۸ گیگ رم :wacko:
بیشترین رم ساخته شده همینه؟؟؟ :scratch:
اگه همین باشه دمش گرم، حال کردم با حرکتش 😐

Ali SONY

دمش گرم
۱۲۸ گیگابایت رم ddr4

farid73

یعنی واقعا تبریک داره.یه افتخار خیلی بزرگه برا سامسونگ
Moazez کجایی؟! بیا یکم سامسونگ ایمان بیار

Javad

واقعا به دور از تعصب سامسونگ شرکت قابل احترامی هست. خیلی به تکنولوژی و صنعت های دیجیتالی کمک کرده. واقعا دنیا به حضور اینطور شرکت های پیشرو در زمینه علم و فناوری نیاز داره. باید قبول کنیم که سامسونگ به پیشرفت تکنولوژی کمک کرده.

H.Et

۱۲۸ گیگ :wacko: اندازه هارد قبلیم :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....