حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی ایسوس زنفون ۲ Laser و زنفون Selfie

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

زنفون ۲ Laser و زنفون Selfie، جدیدترین گوشی‌های شرکت ایسوس هستند که به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل و محافظ گوریلا گلس ۴ مجهز شده‌اند. این شرکت اخیرا ویدیوی تبلیغاتی را منتشر کرده که در آن، سختی گوریلا گلس ۴ بر روی این گوشی را نشان می‌دهد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در این ویدیو، می‌بینید که یک آشپز، تعدادی سبزیجات و سوشی را بر روی صفحه‌ی زنفون جدید برش می‌دهد و سپس با آن، تماس می‌گیرد. آشپز دیگری نیز سعی می‌کند تا همین کار را با گوشی خود که یک زنفون نیست، انجام دهد.

از دیگر مشخصات زنفون ۲ Laser و زنفون Selfie، می‌توان به سیستم‌عامل اندروید آبنبات‌چوبی و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ اشاره کرد. دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی قابل ارتقاء و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری از دیگر مشخصات مشترک این دستگاه‌ها هستند.

ویدیوی تبلیعاتی ایسوس زنفون ۲ Laser و زنفون Selfie را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/C80zQ[/aparat]

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Asus-ZenFone-2-Laser-and-ZenFone-Selfie-promoted-as-sushi-proof-phones_id76222″ background=”#01965a” icon_color=”169e83″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

اینکارا که واسه نوت۴و۵ و اس۶ها خاطره است :yahoo: :whistle:

riofarina

قیمت ایسوس ها هم برای گوشیهایی که اسمشو بردی آرزوس.
گوشیهای ایسوس واقعا عالی هستن :good:

Navid

گوریلا گلاس ۴ افتصاح ترین محافظ صفحه نمایشه تا الان بیش از ۱۰ تا گوشی نوت ۴ و۵ و اس۶ دیدم که زیر ۱ یا دوماه صفحشون پر از خطو خش شده چون گول تبلیعات رو خوردن ماا اس۵ ویا اس۴ صفحشون مقاوم تره علتشو نمیدونم

Ari khan

ولی من فک میکنم بهترین محافظه!!تا به حال که هیچ مشکلی واسم پیش نیومده و تو اس۶ها هم که خودش رو ثابت کرده 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی