حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی با اجرای طرح آزمایشی جدید خود، امکان تست محصولاتش را برای کاربران فراهم آورده است

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

شرکت محبوب تایوانی اچ‌تی‌سی، این‌روزها شرایط بسیار بدی را سپری می‌کند؛ رقابت شدید در بازار گوشی‌های هوشمند و از طرفی بازار اشباع‌شده، عرصه را برای جولان اچ‌تی‌سی تنگ کرده است. البته تصمیمات اچ‌تی‌سی نیز چندان بی‌تاثیر نبوده؛ فروش ناامیدکننده وان M9 به‌همراه عرضه محصول نه‌چندان موفق وان A9 که سردرگمی خریداران را به‌دنبال داشته است، می‌تواند این ادعا را ثابت نماید. با این‌ وجود، اچ‌تی‌سی به آینده امیدوار است و تصمیم دارد با اجرای یک طرح خلاقانه، از کمک کاربران در شکل‌دادن و پالایش محصولات بعدی خود استفاده نماید. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

به‌ این‌منظور، اچ‌تی‌سی برنامه جدیدی را راه‌اندازی کرده است که امکان آزمایش محصولات تازه این کمپانی را قبل از عرضه‌عمومی برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. در سایت رسمی این برند تایوانی، آمده است:

در اچ‌تی‌سی، اعتقاد داریم که درخشندگی و کیفیت باید توسط کاربران تجربه شود و این امر، نباید تنها به حرف محدود شده باشد. از طریق برنامه HTC Preview، می‌توانیم محصولات خود را در دنیای واقعی محک بزنیم که باعث خواهد شد تا از این موضوع اطمینان پیدا کنیم که تجربه محصولات اچ‌تی‌سی، در بهترین حالتی است که می‌تواند باشد. اگر شما مایل هستید تا فرصتی را برای شکل‌دادن به آینده و نوآوری در محصولات ما به‌دست آورید، برنامه HTC Preview برای شما مناسب خواهد بود! ما به‌دنبال افرادی هستیم که به طراحی علاقه‌مند باشند، برای فناوری اشتیاق لازم را داشته باشند و با ایده‌های بزرگ خود برای پیوستن به ما در تحقق درخشش و کیفیت همکاری نمایند.

htc-preview_story

افرادی که در این طرح آزمایشی شرکت نمایند، امکان بررسی نرم‌افزار آینده محصولات اچ‌تی‌سی برای آن‌ها فراهم خواهد شد و عده‌ی دیگر، می‌توانند سخت‌افزار محصولات جدید اچ‌تی‌سی را به‌مدت ۱۰ هفته بررسی نمایند. با این‌حال برای شرکت در طرح جدید اچ‌تی‌سی، باید توافق‌نامه «عدم افشا» یا به‌اصطلاح « توافق‌نامه برنامه آزمایشی اچ‌تی‌سی» را امضا کنید که شما را از افشا اطلاعات محصولات بعدی اچ‌تی‌سی با دیگر کاربران منع خواهد کرد و هم‌چنین با امضای این توافق‌نامه، ناچار خواهید بود که در پایان زمان بررسی، محصول آزمایشی را به اچ‌تی‌سی بازگردانید.

برنامه HTC Preview در حال‌حاضر، برای آمریکا، اروپا و آسیا در دسترس است و می‌توانید با کلیک برروی این لینک، شرایط آن‌را مطالعه نمایید. 

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/htc-wants-your-help-testing-its-future-products-including-new-devices” icon_color=”169e83″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

سنس ۸۵ هم اومد تو هنوز رنگ زمینه منو رو از مشکی مطلق در نیاوردی!
ناتیفیکیشن سنتر هنوز بزرگ کم امکاناته
آیکونا کارتونیه
اصن یکی بده من ۲۵۸ تا ایراد بگیرم بری آدم شی بیای…یاد اون روز که انتخاب اول و آخرم بودی بخیر…

v.j

امیدوارم به سرنوشت نوکیا دچار نشه…اچ تی سی و سنس دوست داشتنی هستن گرچه سنس همه پسند نیست اما برای من همراه با ام۸ خیلی لذت بخش بود

farzad.mobile repair

حیف نباشه این برند از بین بره هواوی جاشو بگیره یا شیایومی و…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی