حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت اسم Extras + Info را به Advanced Info تغییر داد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت موبایل در چند ماه گذشته در چندین مورد اسامی برنامه‌های خود را عوض کرده است و در تازه‌ترین اقدام٬ اسم یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های سیستمی خود را در ویندوز ۱۰ موبایل تغییر داده است.

با ترنجی همراه باشید…

در لومیا‌های با ویندوزفون ۸ ٬ ۸٫۱ و ویندوز ۱۰ موبایل٬ قسمتی تحت عنوان Extras + info وجود دارد که اطلاعاتی از قبیل رام و کشور مربوطه٬ مدل سخت‌افزار ٬ فریمور نصب شده بر روی گوشی و کد imei را نشان می‌دهد. این قسمت که در ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ تنها در گوشی‌های لومیا وجود دارد٬ علاوه بر نمایش اطلاعات متفرقه ٬ بر روی عملکرد عادی گوشی نیز تاثیر می‌گذارد.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا یک برنامه‌ی سیستمی می‌تواند کل یک سیستم‌عامل را تحت الشعاع قرار دهد؟ به‌راستی جواب این سوال را نمی‌توانیم به صورت دقیق بدهیم اما طی تجربه‌ای که ما در طول استفاده از لومیا‌های مبتنی بر ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ داشتیم اگر این نرم‌افزار سیستمی بروز نبود موجب کرش کردن سیستم‌عامل می‌شد.

photo_2015-11-20_16-43-58

اکنون Extras + info نام خود را Advanced info تغییر داده است و این موضوع موجب یکپارچه شدن بیشتر این بخش با تنظیمات ویندوز ۱۰ شده است.

download from windowsphone store

در صورتی که شما نیز این بروزرسانی را دریافت کرده‌اید و متوجه تغییر خاصی شده‌اید٬ اطلاعات خود را با ترنجی به اشتراک بگذارید.

 [su_button url=”http://wmpoweruser.com/microsoft-replaces-extras-and-info-with-advanced-info-in-windows-10-mobile/” background=”#12b37e”]Wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com