حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی J3 با نمایشگر ۵ اینچی و پردازنده چهارهسته‌ای معرفی شد

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

گوشی جدید گلکسی J3 سامسونگ که در اوایل ماه جاری تاییدیه TENNA و ۳C را دریافت کرد، در حال‌حاضر در وب‌سایت رسمی سامسونگ با نام متفاوت گلکسی J3⑥ لیست شده است. برای آشنایی بیشتر با این گوشی، در ادامه مطلب همراه ترنجی باشید.

Galaxy J3- 3

شایان ذکر است که مدل لیست شده، یک نوع خاص برای برای چین است اما با یک مقایسه می‌توان متوجه شد که از نظر طراحی و مشخصات‌فنی، شباهت‌های فراوانی به مدل SM-J۳۱۰۹ (گلکسی J۳) که تاییدیه FCC را دریافت کرده است، دارد. این محصول توسط یک پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز برای هسته، قدرت می‌گیرد و نمایشگر ۵ اینچی HD سوپرآمولد، ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌داخلی قابل‌ارتقاء دیگر مشخصات‌ سخت‌افزاری گلکسی J3⑥ را تشکیل می‌دهد.

Galaxy J3 - 2

در این گوشی از یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده شده است و در بخش عکاسی، با دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی رقبا را به چالش خواهد کشید. ابعاد گلکسی جی۳، ۲.۱۴۲ در ۷۱ در ۷.۹ میلی‌متر است و تنها ۱۳۸ گرم وزن دارد. در حالی‌که در لیست مشخصات این گوشی، اسمی از نسخه سیستم‌عامل اندروید آن نیامده؛ مدل تاییدشده TENNA گلکسی J۳ با نسخه ۵.۱.۱ سیستم‌عامل اندروید مشاهده شده است. این دستگاه در بخش برنامه‌های اختصاصی، از برنامه موسیقی Milk Music و یک برنامه مدیریت هوشمند برای تامین امنیت دستگاه در برابر ویروس‌ها و نظارت بر باتری بهره می‌برد.

Galaxy J3- 4

در حال‌حاضر، هیچ اطلاعات رسمی از قیمت این گوشی منتشر نشده است و هنوز نمی‌توان با قاطعیت از زمان‌عرضه آن در دیگر بازار‌ها سخن گفت. درباره مشخصات این گوشی، چه‌ نظری دارید؟

 [su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_j3_9317_launched_in_china-news-15115.php” target=”blank” background=”#29976c”]GSMArena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
just samsung

خیلی زیباست

Sajjad

جالبه…درسته اندروید تنوع زیاد داره ولی الان دیگه پایین رده ترین گوشی های اندرویدی هم بهترین و جدیدترین نرم افزارا رو دارن
پشتیبانی ازشونم خوبه خدایی
طراحیشونم خیلی بهتر از بعضی شرکتای پرادعاس

Nfs

J3⑥ چه اسم عجیبی!

Ari khan

🙁

mahdi

این محصول توسط یک پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز برای هسته، قدرت می‌گیرد

۲٫۱ گیگاهرتز؟

SONY 1946

😐

Ali

داداشی قهر کردی رفتی تو افق؟..اوخیییی
بگو بابای تکنولوژی کیه؟ 🙂
شوخی کردم..یه چیزی بگو خب :)) (گور بابای این شرکتا.خودتو عشقه)

alirezaiii

خدایی چندمین گوشی عه ۲۰۱۵ عه سامیه!؟

Dr.Zed

😐

Ali

باز هم نواوری !
این بار در اسم گذاری گوشی! 😐
تو عکس خیلی خوشگل به نظر میاد.طراحی دلنشینی داره
نرم افزار موزیکش هم قشنگه

milad danesh

مشخصاتش برای یک پایین رده خیلی خیلی خوبه

alirezaiii

هر ۱۰ تا پست ترنجی درباره گوشی جدیده سامسونگه
روزی یکیش کرده نامرد
:scratch:

just samsung

عرضه شو‌داره میتونه . مثه شرکت شما زیزخاکی نیست شما درحد این گوشی ها نیستی لیاقتت همون بنجل سازه پس دلیلی نداره نظر بدی که چی میزنه چی نمیزنه :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی