حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا مراسم Unpacked 2016 سامسونگ در ۲ اسفند ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد؟

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

کم کم به پایان سال میلادی جاری نزدیک می‌شویم. این موضوع برای هواداران دنیای فناوری تنها به یک معنی است، فصل معرفی پرچمداران جدید در حال نزدیک شدن است. مسلما یکی از محصولاتی که بسیار مشتاقیم تا ببینیم، پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ است، محصولی که تا به امروز کمتر اطلاعاتی پیرامون آن شنیده‌ایم. احتمالا انتظار دارید که همانند گلکسی نوت ۵، این محصول نیز زودتر از موعد اصلی‌اش رونمایی شود، اما به‌نظر اینطور نیست. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

شاید معرفی زود‌تر از موعد گلکسی اس ۷ برای کاربران چندان موضوع عجیبی نباشد چرا که ما شرایط مشابه‌ای را هنگام معرفی گلکسی نوت ۵ دیده‌ایم. اما با توجه به‌ توییتی جدید از Ricciolo1 به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد مراسم Unpacked سال ۲۰۱۶ را در تاریخ ۲۱ فبریه و یا به‌عبارتی دوم اسفندماه سال جاری برگزار کند. مسلما همگی ما انتظار رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ را داریم. پیش از این شایعه شده بود که این مراسم در ماه ژانویه برگزار شود اما به‌نظر سامسونگ می‌خواهد همانند سال‌های گذشته، مراسم را یک روز زودتر از آغاز نمایشگاه MWC برگزار کند.

3

همانطور که گفتیم اطلاعات زیادی از این محصول در دسترس نیست، بجز آنکه احتمالا این محصول در دو نسخه عرضه خواهد شد، یک نسخه پیشرفته با پردازنده اگزینوس و رم چهار گیگابایتی و دیگری نسخه‌ای ارزان‌تر با پردازنده ساخت کوالکام و یا مدیاتک که دارای سه گیگابایت حافظه رم می‌باشد. و در نهایت گفته شده است که مدل اصلی با صفحه‌نمایشی ۵٫۸ اینچی و نسخه دیگری با صفحه‌نمایشی ۵٫۲ اینچی عرضه خواهند شد. در کل بهتر است برای رسیدن به تمامی سوالات پیرامون این محصول صبر کنیم.

نظر شما چیست؟ آیا گلکسی اس ۷ یک محصول کاملا متفاوت از نسل‌های قبل خواهد بود؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Unpacked-2016-set-for-February-21st-2016-Samsung-Galaxy-S7-to-be-unveiled_id75680″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Phonearena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dontbon

امیدوارم یه گوشی کامل و بی نقــص معرفی کنه :good:

farid73

من میگم از اونجایی که خود مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ اعلام کرد از سال آتی یعنی ۲۰۱۶ تغییر روند طراحی را پیش خواهیم گرفت پس انشالا اس۷ با چهره ای حیرت انگیز وارد میشه.امید به خدا :yes:

farid73

من میگم از اونجایی که خود مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ اعلام کرد که از سال آتی یعنی ۲۰۱۶ تغییر روند طراحی را پیش خواهیم گرفت پس انشالا اس۷ با چهره ای حیرت انگیز وارد میشه.امید به خدا :yes:

farid73

من میگم از اونجایی که خود مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ اعلام کرد که از سال آتی یعنی ۲۰۱۶ تغییر روند طراحی را پیش خواهیم گرفت پس انشالا اس۷ با چهره ای حیرت انگیز وارد میشه.امید به خدا :yes: :yahoo:

mehdi sami

از لحاظ طراحی که فکر نکنم تغییری کنه اما شاید طراحیشم عوض بشه ولی در بقیه موارد حتما پیشرفت زیادی میکنه و اینکه احتمالا نسخه خمیده صفحه نمایشی ۵٫۸ اینچی داره 🙂

farid73

یعنی پروژه valley کی اماده معرفی میشه؟!
بنظرم اونموقع سامسونگ یه تحول کلی تو گوشیا ایجاد میکنه خیلی منتظر این گوشی خمیده هستم

Mostafa

وای
خدا کنه با معرفی اس ۷ سامی اس۶ رو یادش نره مثله سالای قبل
مثلا برای اندروید ۷ یه سال منتظر نمونیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs