حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ با انتشار یک توییت مرموز تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را تأیید کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

اوایل امروز، سامسونگ موبایل در حساب رسمی توییتر خود، یک توییت مرموز را به شکل پازل منتشر کرد. در ادامه و با رمزگشایی از این توییت، مشخص شد که سامسونگ درحقیقتا برگزاری رویداد آنپکد آینده خود با محوریت معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 و همچنین ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو را در تاریخ 19 مردادماه تأیید کرده است.

توییت پازلی سامسونگ با موضوع تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

توییت جدید سامسونگ سه تصویر را به‌نمایش می‌گذارد و دارای هشتگ #SamsungUnpacked است. تصویر اول الفبا، اعداد و نمادهای مختلف را در سایه‌های بنفش نشان می‌دهد. این می‌تواند مربوط به نسخه بنفش آینده Galaxy S22 باشد. در تصویر دوم، دایره‌هایی در رنگ‌های مختلف به نمایش درمی‌آید که به‌ترتیب می‌توانند رنگ‌های احتمالی گلکسی Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 باشند.

تصویر اول شبکه‌ای از حروف، اعداد و نمادها را نشان داده (تصویر اصلی مطلب)، درحالی‌که تصویر دوم همان شبکه را نمایش می‌دهد که با دایره‌های رنگی جایگزین شده است. اگر کاراکترها را با رنگ‌ها تطبیق دهید، می‌توانید پیام روی تصویر سوم را به‌عنوان 081022 یا به‌طور دقیق‌تر، 10 آگوست 2022، رمزگشایی کنید.

توییت پازلی سامسونگ با موضوع تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

توییت پازلی سامسونگ با موضوع تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

چند هفته پیش گزارش دادیم که گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 در رنگ‌های بسیار بیشتری نسبت‌به گوشی‌های تاشو سال گذشته عرضه خواهند شد. همچنین دیروز فاش شد که سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked 2022 خود را در تاریخ 10 آگوست 2022 برگزار خواهد کرد.

شایعه شده است که این شرکت کره‌ای نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود را با بدنه نازک‌تر و سبک‌تر معرفی می‌کند. گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 همچنین به پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1، گواهی IPX8، بلندگوهای استریو و شارژ بی‌سیم مجهز خواهند شد. گلکسی زد فلیپ 4 باتری بزرگ‌تر با شارژدهی سریع‌تر را دریافت کرده، درحالی‌که گلکسی زد فولد 4 به ترکیب دوربین باکیفیت‌تری مجهز خواهد شد.

نظر شما پیرامون توییت پازلی سامسونگ با موضوع تاریخ برگزاری رویداد آنپکد آینده خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی