حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل سامسونگ موبایل از فلسفه طراحی محصولات این شرکت در رویداد آنپکد آینده می‌گوید

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | چهره ها، سامسونگ

دقیقاً یک هفته دیگر تا Galaxy Unpacked آینده سامسونگ باقی مانده است و از قبل می‌دانیم که این شرکت درحال آماده‌سازی دو گوشی تاشو، ساعت‌های گلکسی و تبلت‌های جدید برای رویداد بزرگ خود در شهر سئول کره جنوبی است. حال در یک پست وبلاگی، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، TM Roh، رویکرد این شرکت برای طراحی دستگاه‌های آینده خود و فلسفه پشت آن‌ها را آشکار کرده است.

فلسفه طراحی محصولات سامسونگ از زبان مدیرعامل بخش موبایل این شرکت

TM Roh در ابتدا وعده داده است که محصولات جدید گلکسی را در هفته آینده ارائه کند که بر اساس همان فلسفه شرکتی که سامسونگ در سال 1996 تأسیس کرد، ساخته شده‌اند؛ یعنی «با الهام از انسان‌ها و خلق آینده».

TM Roh و تیم‌های طراحی و مهندسی او متوجه شده‌اند که «کاربران به تجربیات بیش از دستاوردهای صرف و ارتباطات معنادار بیش از مهارت‌های خام فناوری ارزش می‌دهند.» با درنظرگرفتن این موضوع، سامسونگ فلسفه طراحی خود را به سه هویت تقسیم می‌کند.

به‌گفته‌ی TM Roh، این سه کلمه کلیدی هسته اصلی فلسفه طراحی سامسونگ برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6، گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 و تبلت‌های سری گلکسی تب اس 9 هستند.

رئیس Samsung MX پیرامون این سه هویت توضیح می‌دهد که طراحی این شرکت «به‌وضوح در هدف و سهولت استفاده روزانه اولویت دارد» و درعین‌حال، «طراحی نوآورانه نیز بر اصالت تأکید داشته و هدف را به روشی جدید و متمایز منعکس می‌کند» و در آخر نیز، «طراحی هماهنگ تضمین می‌کند که همه عناصر برای یک هدف کل‌نگر با هم کار می‌کنند و با ارزش‌های اجتماعی، محیطی و اخلاقی همسو می‌شوند».

فلسفه طراحی محصولات سامسونگ

فلسفه طراحی محصولات سامسونگ

به بیان کاربردی‌تر، TM Roh در ادامه اشاره می‌کند که چگونه گوشی‌های تاشوی آینده ارگونومیک‌تر، نازک‌تر و سبک‌تر از همیشه هستند. بااین‌حال، او توضیح می‌دهد که نازک کردن دستگاه‌ها «نیازمند مهارت با علاقه است» و «تنها زمانی که به‌خوبی انجام شود، سود زیادی برای کاربران خود دارد.»

مدیرعامل سامسونگ همچنین بیان می‌کند ابراز وجودی ازطریق گوشی‌های تاشو گلکسی به سطوح جدیدی می‌رسد و سری Galaxy Tab S9 و Watch 6 نیز «با یک روح طراحی ادغام شده‌اند، زیرا به‌طور هماهنگ با یکدیگر کار کرده و به‌عنوان توسعه یکپارچه نیازها و شخصیت شما عمل می‌کنند.»

در مورد ارزش‌های زیست‌محیطی، این شرکت می‌گوید که محصولات آینده با درنظرگرفتن پایداری برای آینده طراحی شده‌اند، زیرا مسئولیت سامسونگ برای «تضمین فردای پایدار برای نسل آینده» را شامل می‌شود. هفته آینده، احتمالاً جزئیات بیشتری در مورد نحوه بازیافت و بازچرخانی مواد توسط سامسونگ برای تولید اجزای غیرحیاتی در گوشی‌های گلکسی آینده خواهیم شنید.

سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را در 26 جولای/4 مرداد در سئول میزبانی خواهد کرد. می‌توانید پخش زنده را در صفحه اصلی شرکت یا کانال YouTube تماشا کنید. طرفداران از قبل می‌توانند دستگاه‌های آینده را پیش‌سفارش کرده و 50 دلار اعتبار سامسونگ دریافت کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی