حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر استفاده از AMOLED در آیفون ۷ نباشید

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

حرف و حدیث‌ها در مورد آیفون ۷ بالا گرفته است اما یک تحلیلگر که بسیاری از مسائل را پیش بینی می‌کند می‌گوید منتظر استفاده AMOLED در آیفون ۷ نباشید. منبعی که این سخن را بیان داشته است بسیار معتبر است. او کسی است که طی این چهار سال گذشته همواره پیشگویی‌هایش پیش از رونمایی در مورد محصولات اپل بسیار درست بود و با واقعیت کاملاً مطابقت داشت. همچنین رابطه‌ی خوبی با دفتر کوپرتینو واقع در کالیفرنیا دارد. آخرین بیانیه رسمی این منبع بیان می‌کند که اپل همچنان بر تولید محصولاتش با صفحه نمایش LCD تا سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این منبع هرگونه احتمال در مورد استفاده AMOLED در آیفون ۷ که در سال ۲۰۱۶ رونمایی می‌شود را به شدت رد می‌کند. این تحلیلگر می‌افزاید تأمین کنندگان قطعه برای اپل به تولید LCD با تکنولوژی جدی ادامه خواهند داد. همچنین احتمال تغییر رویه اپل به سمت استفاده از صفحه نمایش AMOLED را بسیار ضعیف می‌داند.

برای مثال Foxconn با بخش سخت افزار برای تأمین قطعات قرار داد دارد که  خط تولید صفحه نمایش‌هایی از نوع LTPS TFT-LCD محیا کند و این خط تولید تا سال ۲۰۱۸ امکان پذیر نخواهد شد. این منبع خبری ادامه می‌دهد و می‌گوید معتقد است آنها می‌بایست صفحه نمایش lCD را برای آیفون‌های آینده تأمین کند.Minebea شرکتی که برای صفحه نمایش‌های اپل backlights تولید می‌کند می‌گوید که صفحه نمایش‌های lCD حاشیه امنی برای سه سال آینده دارند.

اپل زمانی به سمت صفحه نمایش‌های OLED روی خوش نشان می‌دهد که مطمئن شود این صفحه‌ها در طولانی کردن عمر باتری دستگاه‌ها تأثیر گذار خواهند بود و این نیازمند یک رابط کاربری تیره رنگ با نمایش حروف به رنگ سفید است. به عنوان مثال مشابه آنچه در ساعت‌های هوشمند اپل دیدیم. در حالی که خوانایی صفحه نمایش‌های LCD زیر نور آفتاب بسیار بهتر از صفحات OLED است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/KGIs-Kuo-says-not-to-expect-an-AMOLED-screened-iPhone-until-2019-at-the-earliest_id75635″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

مگه عقلش کمه از amoled استفاده کنه وقتی lcdخیلی بهتره

milad danesh

اصن سامسونگ بی عقل … موتورلا هم بی عقله ؟ گوگل ؟ مایکروسافت ؟ اچ تی سی ؟ همه اینا بی عقلن فقط سونی عقل داره ؟؟؟

Moazez

دقیقا فقط اپل و سونی عقل دارن

NeXt Is NoW

من میدونم همه بدن سونی خوبه
حیف که سونی بعضی فن هاش اینقدر بدون فکر طرفداریشو میکنن B-)

Jahandar

چه بهتر :good: :good: :good:

Ari khan

اگه از امولد استفاده کنه پس چطور سود بیشتر کنه؟؟؟باید واسش ارزونتر تموم شه که بتونه هرجه بیشتر سود ببره :negative:

mohsen930

بله دقیقا آمولد هزینه تولید رو به شدت افزایش میده،و این یعنی کاهش حاشیه سود.
آمولدهای امروزی دیگه مشکل اغراق آمیز بودن رنگ رو ندارند،عمق رنگ سیاه هم در اونها جای حرف نداره،مصرف باتری رو هم کاهش میدن.
هرچه هست بحث سود است و سود

Different_boy

اپل واسه این عجله نداره چون خودش هست و خودش.مشتریانش هم هرچی میده بیرون باید بخرن.قدرت انتخاب ندارن.یکی از دوستان حرف خیلی خوبی زد.کسی که یک سال یا د وسال توی پلتفرم اپل باشه اینقدر پول داده و درگیرش شده که اگر بخواد بیاد بیرون کلی ضرر میکنه.پس مجبوره بازهم توی همون پلتفرم بمونه.یا در کنارش پلتفرم دیگه ای رو تجربه کنه.انصافا هم اپل هر تکنولوژی رو بکار برده به بهترین نحو بکار برده و قابل اعتماده.از اینکارش خوشم میاد.ولی در کل اپل بخاطر این چند سال روی ی تکنولوژی کار میکنه چون وقت داره.اما توی اندروید زود نجنبی یکی دیگه میزنه و بقیه هم بدنبالش میزنن.مشتری هم چون پلتفرم یکی هست به راحتی کوچ میکنه و میره.اما مشتری آی او اس باید منتظر باشه تا اپل کاری کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی