حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد کاربران سامسونگ پی در کره جنوبی از ۱ میلیون نفر فراتر رفت

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

حدود دو ماه از معرفی این سیستم پرداختی توسط سامسونگ در کره جنوبی می‌گذرد و طبق گزارش‌های اخیر اکنون بیش از یک میلیون نفر در حال استفاده از این سیستم هستند. اطلاعات جالب دیگری در مورد سیستم پرداخت موبایلی این شرکت فاش شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

gsmarena_001

از جمله اطلاعاتی که منتشر شده می‌توان به این اشاره کرد که روزانه حدود ۱۰۰ هزار بار از این سیستم استفاده می‌شود و حجم این تراکنش‌ها از مرز ۸۸ میلیون دلار عبور می‌کند که نرخ متوسط تراکنش در هر روز بیش از ۱٫۸ میلیون دلار است. پس از کره نیز این سیستم پرداختی در ایلات متحده نیز برقرار  است که حدود یک ماه پیش راه‌اندازی شد و در این کشور برای فروشندگان عمده نیز از این سرویس پشتیبانی خواهد شد.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_pay_now_has_over_a_million_users_in_south_korea-blog-14670.php” target=”blank” background=”#159f84″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nimacr7

عشق است سامسونگ

the next big thing

اینه قدرت سامسونگ .بخدا نمیسه هر شرکتی رو با سامسونگ مقایسه کرد

فرشاد بندری

آقا این سامسونگ پی رو نمیشه واسه گوشیم فعال کنم؟ واسه خرید کردن نمیخواما چون میدونم تو ایران امکانش نیست، فقط واسه این میخوام فعالش کنم که کارتای عابر بانکمو اسکن کنه و راحت به اطلاعاتش دسترسی داشته باشم، باید اپلیکیشن خاصی نصب کنم تا فعال شه؟ یه اپلیکیشن تو گوگل پلی هست به اسم سامسونگ پی که وقتی میرم داخلش میگم این اپ با گوشی شما سازگار نیست

Ari khan

فک کنم با یه بروزرسانی باید عرضه بشه که واسه تعدادی از مناطق و اپراتورها عرضه شده اما فک نمیکنم واسه منطقه و رام ما عرضه بشه… :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی