حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو امروز از جدید ترین تلفن هوشمند اندرویدی اش با نام Oppo Neo 7 پرده برداشت.

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

اوپو امروز از جدید ترین تلفن هوشمند اندرویدی اش از سری Neoبا نام Oppo Neo 7 پرده برداشت. این محصول جدید که نئو ۷ نام دارد از سیستم عامل اوپو به نام  Color OS 2.1 بهره می برد که بر پایه Android lolipop طراحی شده است. در ادامه همراه ما باشید.

این تلفن زیبا که سطح پشتی آن شبیه به آینه است از امکانات مختلفی چون نمایشگر ۵ اینچی و یک چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ با سرعت کلاک ۱٫۲ گیگاهرتز بهره می برد که البته نمایشگر این تلفن رزلوشن پایینی را در مقایسه با استانداردهای امروزی در خود جای داده که این رزلوشن برابر با ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل اعلام شده است.از دیگر امکانات این تلفن هوشمند می توان به  اتصالات LTE، پشتیبانی از دو سیم کارت، رم ۱ گیگابایتی به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد. علاوه بر این، این تلفن همراه از یک دوربین ۸ مگا پیکسلی به همراه یک فلش LED در قسمت پشت دستگاه و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو بهره است که طی یک اقدام جالب این دوربین از صفحه نمایش به عنوان فلش برای عکس های سلفی استفاده می کند. این دستگاه ۱۴۱ گرمی دارای ابعاد آن ۷.۵۵×۷۱.۷×۱۴۲.۷ میلی متری است و از باتری ای با توان ۲۴۲۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

هنوز قیمت رسمی این تلفن هوشمند اعلام نشده است ولی به نظر می رسد با توجه به سخت افزار به کار برده شده در این تلفن، بتوان آن را  دسته ی گوشی های مقرون به صرفه قرار داد که احتمالا بهای آن پایین تر از ۲۰۰ دلار اعلام شود.

پوشش آینه ای جای گرفته روی بدنه این تلفن هوشمند قابلیت جدا شدن دارد همچنین در ساخت آن از پیشرفته‌ترین تکنولوژی پوشش دهی اپتیکال استفاده شده است. در صفحه رسمی ایجاد شده برای این تلفن هوشمند، شرکت اوپو اعلام کرده است که مدل های دیگری از این هوشمند دوست داشتنی را برای بازار ایالات متحده و همینطور بازارهای بین المللی و هند طراحی کرده است و خود دستگاه هم قرار است که در  ۱۷ کشور دنیا شامل جنوب شرقی آسیا، جنوب آسیا، مکزیک و هند عرضه شود. طبق اعلام شرکت سازنده این محصول، در دو مدل ۳G و ۴G، با رنگ های مشکی و سفید  ظرف هفته های آتی وارد بازار خواهند شد.

در ادامه تصاویری از این تلفن هوشمند که بی شباهت به آیفون نیست را با هم می بینیم:

Oppo-Neo-7-6

Oppo-Neo-7-5

Oppo-Neo-7-3

black

Oppo-Neo-7

Oppo-Neo-7-4

Oppo-Neo-7-11

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Oppo-Neo-7-officially-announced-another-Snapdragon-410-powered-smartphone_id75083″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Son Of Taurus

لامصب کـــــــــــــــــــــــــل آیفونا رو کرده تو هم اینو داده بیرون 😐
من ۴S دارم ، قشنگ یادش افتادم
پشت ۴S ، گوشه ۶-۶S !!!!!
جلوشم که خدایی کپی Lenovo Knote 3 شده اگه اسمشو درست گفته باشم :wacko:

Dontbon

چقدر شبیه اپل نیست :wacko:

Nfs

رابط کاربری دوربینش منو داغون کرد

Moazez

چه قشنگ از سونی کپی میکنن

Nfs

معزز البته میشه بگی پشتش شبیه به سونیه ولی بیشتر به ایفون شباهت داره هم خود گوشی هم رابط کاربری
ولی zte گوشی جدیدش شبیه به سونیه
http://www.androidheadlines.com/2015/10/new-zte-nubia-x8-images-surface-in-china.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....