حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ دیگر میان‌رده‌ای در بازار غرب اروپا نخواهد فروخت

نوشته

8 سال قبل | 15 دیدگاه | ترنجی

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد از فروش برخی از دستگاه‌های میان‌رده‌اش در برخی از کشورهای غرب اروپا از جمله هلند، جلوگیری کند. منظور از این دستگاه‌ها، تمامی محصولاتی است که زیر ۲۵۰ دلار قیمت دارند. با توجه به اینکه اروپا یک بازار خوب به حساب می‌آید، باید دید که سامسونگ چه هدفی را دنبال می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گزارشات یک منبع هلندی، سامسونگ تیمی از دستگاه‌های هوشمندش را از سفر به غرب اروپا معاف خواهد کرد. با توجه به توییتی که اخیرا توسط Danijel Dercksen منتشر شده است می‌توان به این نکته پی برد که سامسونگ، فروش دستگاه‌های زیر ۲۵۰ دلاری را در برخی کشورها همانند هلند متوقف خواهد نمود.

با توجه به این توییت و گزارشات منبع مورد نظر، شاید سامسونگ در حال تدارک دیدن تیمی جدید برای کشورهای غرب اروپا باشد؛ این بدین معنی است که سامسونگ، این بازار بزرگ را برای فروش محصولات جدیدتری هدف قرار داده است. احتمال اینکه این غول تکنولوژی  خواستار فروش بیشتر پرجمداران و دستگاه‌های متوسط به بالای خود باشد، دور از انتظار هم نیست.

سری گلکسی اس و گلکسی نوت، از برترین سری‌های دستگاه‌های هوشمند هستند که طرفداران زیادی هم دارند. اما اینکه همین طرفداران چقدر برای خرید این دو سری از محصولات سامسونگ علاقه‌مند باشند بحثی جداست. بازار بزرگی چون غرب اروپا، شاید بهترین گزینه برای فروش بیشتر باشد.

Samsung-Galaxy-J5-1

سامسونگ گلکسی جی ۵؛ میان‌رده‌ای که شاید از قفسه‌های بازار هلند و غرب اروپا ناپدید شود

سامسونگ با اینکار علاوه بر اینکه جلوی خریده شدن میان‌رده‌هایش در یک بازار بزرگ را می‌گیرد، می‌تواند بر فروش این دستگاه‌های مقرون به صرفه مدیریت بهتری را اعمال کند. گروه گلکسی جی، اولین سری از این دسته از محصولات است که احتمالا تا چندی دیگر از قفسه‌های بازار غرب اروپا ناپدید شود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-might-stop-selling-its-budget-smartphones-in-the-Netherlands-and-other-European-countries_id74985″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rock

دیگه کسی گوشی های سامسونگو نمیخره، مردم فهمیدن سامسونگ عین طبل توخالی میمونه.

Hoseyn Zx

به همین خیال باش :yahoo:

mousavi007

داداش کسی نگفته نمی خرن
گفته خودش می خواد جایگزین کنه

just samsung

سونی‌هنوز تعطیل نشده؟؟ خخخخ حسابی پول‌پسنداز کن که وقتی تعطیل هم شد تا چند ماه بعدش اینجا باز هی بگی سونی و‌از جیبت تبلیغشو‌کنی خخخخ

SONY 1946

گرفتن حق انتخاب از مشتری و وادار کردن ملت به خرید گوشی های گران قیمت و به استلاح پرچمدار و گرفتن سود کلان :wacko: :wacko: :wacko:
مطمئن باشید این کار سامسونگ به معنی کلاهبرداری از مشتری هست ، و یکی از دلایل دیگش میتونه این باشه که دیگه میل و رغبتی به خرید این اجناس بی کیفیت وجود نداره 😐 😉

just samsung

ماشلا عجب تحلیلی میگم‌حیفی تو خخخخ برو‌بشو مشاور شرکت سونی . خخخ سیاست سامسونگ رو اگه قرار بود تو بفهمی الان تعطیل شده بود بزرگترت همون سونی درحدی نیست که بتونه سیاست کاری سامسونگ رو درک کنه شما بماند خخخخ ولی درکل حیفته حروم میشی اینجا یه ایمل بزن به سونی

روزبه

ببین سونی چه میکنه :yahoo: :yahoo:

سونی امروز یک کارخونه گوشی سازی باز کرده و به زودی با زد۵ پلاستیکای شاسدونگو از بازار جمع میکنه به امید ورشکستگی این بنجل ساز کره ای و نابود شدن برند بی کیفیت متقلب :yahoo:

Samsung--Electronics

:wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

kamix1353

این متن رو خودت تنها فکر کردی و نوشتی؟لامصب نه اون مطلب رو درست خوندی نه این یکی رو.
در ضمن بد نیست خودت رو آپدیت کنی،خیلی وقته داره از فلز و شیشه استفاده میکنه تو بالا رده و میان رده، در ضمن سری بادا اگر یادتون باشه(فکر نکنم)از فلز بود.یه چیز دیگه تمام شرکتها مثل سونی و الجی .. … تو لیست محصولاتشون گوشی از بدنه پلاستیکی دارن که فکر کنم در جریان نیستی و گرنه این چند خط رو نمینوشتی و مطلقا عیب حساب نمیشه و فقط بحث قیمت هست و تولید آسونتر.

روزبه

kamix1353

حرف مفت نزن سامی پلاستیکی شیشه فلزشم پلاستیکه خخخخخخ :yahoo: :yahoo:

milad danesh

دوست عزیز زد۵ کامپکت پلاستیکی هست ولی در محصولات جدید سامسونگ که قیمت بالا یک ملیون دارند ما گوشی پلاستیکی نداریم شیشه یا فلز هستند

just samsung

بزودی سونی تعطیل میشه با رنگ‌کردن یهدکارخونه کهنه اینقدر ذوق‌کردی خخخخحخ سامسونگ واسه هر مدلش یه کارخونه داره خخخخخ سوتی بزودی نابود میشود به امید خدا

روزبه

خخخخخخخخ آره سونی همین الانش با زد۵ شاسدونگو نابود کرده مگه ویدیوهاشو ندیدی که چطوری نابودش کرد زیر پاش ؟؟ صفحه نمایش که دغون رنگ آبی رو قرمز رنگ سبز رو نارنجی زنگ زرد رو بنفشش واای اصلا اونو نگفتم رنگ سفید رو زرد :whistle: :whistle: :yahoo:
دوربینشم که زد۵ له کرد سونی پول نداره وگرنه اگر مثه شاسدونگ از مردم دزدی میکرد و بهدروغ رشوه گیری بنجلاشو میفروخت الان رتبه یک بود :mail:
اگر معیار به فروش باشه الانم پراید فروشش زیاده پس هیسسس سونی رو اونایی که مهندس و دکترن میخرن اما سامی رو اونایی که عقب مونده ان و تو سومالی و گینه و این کشور عقب مونده ها زندگی میکنن خخخخ :good: :yes:
اس۷ رو هم میره از پریمیوم برترین فبلت ساخته شده به الان کپ میزنه یکم دروغ سر هم میکنه میکنه تو پاچتون :bye:

kamix1353

میگم من شما رو میشناسم؟حرف مفت نزن کلمه ایی هست که تو میتونی به دوست و رفیقات بگی،اینجا موقعی که چیزی مینویسی حساب خیلی چیزا رو بکنی.نشستی پشت کامپیوتر احساس مرد بودن(زررررشک)بهت دست داده؟نزدیکم بودی کمترین حالتش یه کله رو دماغت بود که تا دوسال دوره راست و ریس کردنش باشی،موقعی که کسی داره آدم حسابت میکنه لگد نپرون.یه چیزی هم هست که تا حالا چند نفر مثل تو بکارش بردن در مورده پراید.قیمت پراید و ماشینهای گرون رو یکی کن انوقت میفهمی چه دلیل مسخره ایی میارید.حیف وقت که با تو صرف کردم.حیف.

روزبه

برو باو وقتی جواب بلدی نیستی بدی میزنی جاده خاکی هر وقت سنت دو رقمی شد تونستی دوتا گوشی بگیری دستت اونوقت بیا کامنت بذار :yes:
سامیتون داره ورشکست میشه مخاتون حسابی داغ کرده نمیفهمید چی دارید میگید :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....