حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکات بسیار جالب از گفتگو اختصاصی ترنجی با مدیرعامل سونی موبایل خاورمیانه

نوشته

8 سال قبل | 22 دیدگاه | ترنجی

بی‌شک یکی از کامل‌ترین نگاه‌های نزدیک به سه دستگاه پرچم‌دار سونی را در ترنجی تجربه کرده‌اید. در خلال مراسم فرصتی پیش آمد که صحبت‌های با مدیرعامل سونی موبایل خاورمیانه داشته باشیم. ایشان از دبی آمده بودند و از هوای بسیار خوب امروز در تهران بسیار تعریف کرده اما با گرمای شدید استقبال از این گوشی روبه‌رو شده بودند! در ادامه همراه باشید تا دو نکته جالب را خدمت شما عرض کنیم.

صحبت‌های ترنجی با مدیرعامل ابتدا از تأخیر به وجود آمده برای عرضه دستگاه شروع شد. اگر تاکنون فکر می‌کردید که این تأخیر ناشی از کم‌کاری سونی موبایل ایران است، در اشتباه خواهید بود. بسته به مدل، عرضه دستگاه در کشورهای مختلف متفاوت خواهد بود. ایران نیز اولین کشورهایی حوزه خاورمیانه است که اکسپریا زد ۵ به‌صورت رسمی وارد آن خواهد شد. تأخیر به وجود آماده صرفاً برای ایران نبوده و برای دیگر کشورها نیز بوحوداماده است اما به دلیل ارزش بالای بازار ایران، نام کشور ایران جز اولین‌ها قرار دارد و خود سونی نیز به اهمیتان آگاه خواهد بود.

بعدازاین صحبت به سراغ برنامه شرکت برای رونمایی ۶ ماهه رفتیم. ایشان به ما گفتند که اصلاً برنامه ۶ ماهه وجود ندارد و هر وقت شرکت حس کند که لازم است با مدلی جدبد وارد رقابت شود، پرچمدار بعدی معرفی خواهد شد چه شش ماه و چه هشت یا بیشتر حتی یک سال! درنهایت از صحبت‌های انجام‌شده متوجه شدیم دلیلی برای عدم رونمایی از دستگاهی بزرگ‌تر و یا ارتقا یافته در رده جدید نیست. منظور من اکسپریا زد ۵ الترا بود و این مورد به‌صورت کاملاً رسمی و یا جدی رد نشد بلکه امکانش وجود دارد!

یک خبر بسیار خوب برای کاربران سونی؛ تاکنون برای شما نیز پیش‌آمده است که نگران تهیه لوازم جانبی اصل و یا تهیه سریع آن باشید؟ این مورد برطرف شده است و تا مدتی دیگر نمایندگی رسمی لوازم جانبی سونی در ایران معرفی خواهد شد. هدف اصلی، ارائه سریع لوازم حانی و گجت های پوشیدنی خواهد بود که بسیار حالب است!

درنهایت بازهم منتظر یک هیجان از سوی سونی باشید. سونی قرار است برای کاربران ویژه خود برنامه‌ای خاص جهت تعویض دستگاه اکسپریا فعلی با اکسپریا زد ۵ داشته باشد که بازهم این مورد به‌صورت رسمی‌تر منتشر خواهد شد. سونی آینده خوبی را برای سال آینده پیش‌بینی کرده است و قرار است با تغییر روند تبلیغات شروع بسیار پرقدرتی برای اکسپریا زد ۵ داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نارنج بیطرف

خدایی سونی تمام سعیش و کرده که از z3 در هر مدل از هر لحاظ کیفیت و امکانات به حد اعلا برسونه هم آپدیت هم پشتیبانی امثالهم….. من احتمال میدم فروش خانواده z5 جالب باشه.

Ali SONY

ایول سونی کارت خیلی درسته
واقعا بهترین بودن برازنده و لایق سونی هست
make.believe

Moazez

وای اگه برنامه تعویض گوشیها باشه من میرم واسه گرفتن z5. سونی مثل اینکه یواش یواش داره میاد ایران خودش.

Samsung--Electronics

شما که پریمیوم می خواید :rose:
امیدوارم براتون پریمیوم هم اورده باشن. مبارک باشه :rose:

Moazez

ایشالا. توکل بخدا

حَمید

گوشی های بدون گارانتی هم تعویض میکنن؟
برا من زد۳ تک سیم مدل au sol 26
اگه بشه که خیلی خوبه

Moazez

والا امروز یکسر رفتم نمایندگی پاساژ چهارسو میتونم بگم تو دو ساعتی که اونجا بودم ۲۰ نفر فقط اومدن آمار گرفتن ببینن z5 کی میاد. ماشالا فروش خانواده c5- m5 هم که ترکونده. تو دوساعت ۷-۸ تا c5 و m5 فروختن

Moazez

امروز مثل اینکه روز z5ها هست. Gsmarena هم الان بررسیشو گذاشت

SAMSUNG_The Best Brand

هههههه اینو نمیگفتی سنگین تر بودی ههههه
تو صفحه نمایش از نظر روشنایی و کنتراست خیییییلی پسرفت داشته
تو بنچمارک هم تقریبا زیر همه هست

shahryar

همه چی به کنار،اسم اینو نگاه کنین تروخدا هه هه

Moazez

والا تو گرافیک که s6 رو پودر کرد. تو صفحه نمایش هم همه رو پودر میکنه مثل z3+. فعلا به این عددا دل خوش کنید تا مقایسه های کنار هم. اگه به عدد باشه که z1 الان باید بهترین صفحه نمایش تاریخ سونیو داشته باشه

micro0

توی بررسی جی اس ام، بنچمارک ها واقها جالبن!!! باتری هم همینطور!! mali قوی تر از adreno!!! :unsure: :wacko: :scratch: :scratch: :scratch:
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z5-review-1326p5.php
حتی توی اسپیکرها و صدا!!!
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z5-review-1326p7.php

Mr.MJ

اینا چرت برادر،خوبه ویدوو بازی GTA رو خود ترنجی گذاشت ک دلیل محکم بر برتری ادرنو بود

Ari khan

وااای خدا چه بازی مهمی!!!!کل دنیا لنگ این بازی هستن :negative:

Mr.MJ

لنگ نیستن،ولی نشون میده ادرنو از مایل قوی تره :negative:

Mahsa

دوست عزیز Ari khan
خدایی فازت چیه؟
اصلا مگه بازی GTA کسی گفته مهمه؟
اما S6 با اون همه دب دبه و کب کبه توی بازی GTAساندآندرس که سال ۲۰۱۴_۲۰۱۳ به بازار اومد وقتی توش لگ بزنه باش درب سطل رو باز کنی S6 رو بندازی توش با اون بنچمارک پوچش که با کلاک کردن CPU بدست میاره. :mail:

Ari khan


دوست عزیز یعنی اینقدر درکش واستون سخته که این بازی با پردازنده ۷۴۲۰ به خوبی سازگار نیست و هنوز ازش به خوبی پشتیبانی نمیکنه؟؟؟؟؟؟…..
_________________
.Mj
اهان فقط این بازی معیاره واسه گرافیک و اسفالت۸ و mortal combat xو…. کشکن؟؟؟؟ :negative:

HEDAYAT

در مورد اسپیکر که واقعا چرت گفته شده!
سونی مفصل ترین تنظیمات صوتی رو داره، کیفیت اسپیکر های استریو (نه بلندی) هم مسلما بهتر از مونو هست،،،
باطری هم که امتیازش خیلی وقت پیش اومده بود! و نمره بسیار خوبی گرفت (خبرش در ترنجی هم هست)
خود دوستان که لینک از بنچمارک های adreno و Mali گذاشتن،،،
اختلاف ها هم واضح بوده ،،،

Moazez

چقدر خپبه که انقدر به کاغذ اهمیت میدید. واسه همینه طرفدار سامسونگید دیگه. اگه به کاغذ باشه صدا باید ZL بهتریتن گوشی تاریخ سونی باشه، z1 بهترین صفحه نمایش تاریخ سونی. کاش یذره قدرت درک چیزیو داشتید که همه چی کاغذ نیست. در مورد گرافیک هم والا نمره گرافیکی z5 که از s6 بالاتر بود!!!

Mahsa

دوست عزیز Ari khan
خدایی فازت چیه؟
اصلا مگه بازی GTA کسی گفته مهمه؟
اما S6 با اون همه دب دبه و کب کبه توی بازی GTAساندآندرس که سال ۲۰۱۴_۲۰۱۳ به بازار اومد وقتی توش لگ بزنه باش درب سطل رو باز کنی S6 رو بندازی توش با اون بنچمارک پوچش که با کلاک کردن CPU بدست میاره.

kamix1353

لطفا یک باره دیگه پستی که در مورد این بازی بود رو بخونید،منظورم قسمت نظراتش هست،اونجا خیلی از دوستان در موردش توضیح دادن،مقصر کسی نیست که شما دوست دارید برداشت خودتون رو داشته باشید.در مورد سطل زباله هم بازم ارجاع داده میشین به همون نظرات که گفتم.معلومه یه ای جور چیزایی تو خودت داری که از چیزی بدت بیاد بندازیش سطل زباله.خیلی مایه داری شیطون.
در مورد اسم کاربریتون هم خیلی خوب استتار کردی شیطون،هیشکی نفهمید. :scratch:

SONY

(درنهایت بازهم منتظر یک هیجان از سوی سونی باشید. سونی قرار است برای کاربران ویژه خود برنامه‌ای خاص جهت تعویض دستگاه اکسپریا فعلی با اکسپریا زد ۵ داشته باشد که بازهم این مورد به‌صورت رسمی‌تر منتشر خواهد شد)
یعنی میشه تی ایکس منو بگیره بهم زی ۵ پرمیوم بده؟؟؟؟؟ وای خدا چقدر عالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....