حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اکسپریا بعدی سونی دوربین محور خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سونی

برای شما در ترنجی نوشتیم که تاریخ معرفی گوشی جدید سونی مشخص شد و ۴ آبان ۱۴۰۰ خواهد بود. این مراسم باید مربوط به یک موبایل Xperia باشد اما واقعا تقریبا هیچ کسی حدس صحیحی درباره آن ندارد. با توجه به تیزر جدید Sony به نظر می رسد که گوشی اکسپریا بعدی سونی دوربین محور خواهد بود.

گوشی اکسپریا بعدی سونی

اگر این گوشی دوربین محور باشد و با توجه به اسامی که در تیزر ویدیو زیر می شنویم، باید انتظار یک گوشی جدید از Sony در رده پرچمدار را داشته باشیم. این عجیب است که برند ژاپنی خستگی ناپذیر معمولا در این بازه زمانی سال به معرفی گوشی پرچمدار نمی پردازد.

به هر صورت اجازه بدهید که این تیزر ویدیویی کوتاه را با هم به تماشا بنشینیم:

 

 

همانطور که دیدید با تعریف از اکسپریا ۱ مارک ۳، اکسپریا ۵ مارک ۳ و اکسپریا پرو ویدیو آغاز می شود و سپس درباره گوشی ناشناخته این برند اظهار نظرهایی می شود که مثلا یکی از آن ها از سوی یوتیوبر شناخته شده، Sara Dietschy است و می گوید:

این تقریبا حس یک دوربین را دارد که یک موبایل به آن متصل است.

مشخصا این ویدیو می خواهد ذهن کاربر را برای یک موبایل متمرکز بر دوربین آماده کند. متاسفانه این دستگاه به هیچ شکلی در ویدیو ارایه شده توسط سونی دیده نمی شود.

با این حال تا چهارم آبان فاصله زیادی نداریم و می توانیم صبر کنیم که یا کارخانه شایعات کمی اطلاعات به ما بدهد یا بالاخره در مراسم رسمی ببینیم ژاپنی ها برای چه چیزی توانسته اند اینقدر رازداری کنند که ما تا یک هفته قبل از معرفی رسمی آن، حتی ایده ای نداریم که چه دستگاهی را باید انتظار داشته باشیم.

شما چطور فکر می کنید؟ گوشی اکسپریا بعدی سونی چه دستگاهی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

واای
خدا کنه یه دوربین خفن و پر از اولین بار توش باشه

از همین تریبون قول میدم اگه دوربینش خیلییییی زیاد شاخ باشه میخرم و میدم س.ینا جان بررسی ش کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)