حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو رسمی از چگونگی عملکرد ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس ۲

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

با شروع فروش ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس ۲ سامسونگ اقدام به انتشار یک ویدیو کرده است که نحوه‌ی کار کردن با این ساعت را نشان می‌دهد. در این ویدیو تبلیغاتی مثل همه‌ی دیگر ساعت‌ها در این کلاس گیر اس ۲ نیز به شما نشان می‌دهد چگونه فعالیت‌ها و تمرین‌های خود را با این ساعت رصد کنید  و به شما اطمینان می‌دهد که آمده است تا تمرین‌های شما را بهبود ببخشد شاید شما هم مشتاق باشید که تمرینات ورزشی خود را با حس متفاوتی انجام دهید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

می‌توانید در یک چشم به هم زدن پیام‌ها را یا متن‌هایی که به گوشی شما می‌آید را روی گیر اس ۲ بخوانید. با چرخاندن چرخ حاشیه‌ای متن‌هایی که از پیش تعیین کرده‌اید برای ارسال آماده خواهد شد و به‌راحتی می‌توانید با آن‌ها یک پیام بفرستید. نتایج تیم محبوبتان را روی این ساعت هوشمند دنبال کنید. برای این ساعت یک داک شارژ در نظر گرفته شده که آن را هنگام شارژ به یک ساعت رومیزی تبدیل می‌کند.

سامسونگ گیر اس ۲ دارای سیستم عامل تایزن است و فقط با گوشی‌هایی که اندروید ۴٫۴ و یا جدیدتر و سخت افزار ۱٫۵ گیگابایت رم  و یا بیشتر را دارند می‌توانند با این ساعت همگام شوند. نسخه سیمکارت  دار این محصول هم به بازار آمده است که می‌توانید با قیمت ۲۹۹٫۹۹ دلار با یک قرار داد دوساله با وریزن یا یک نسخه آزاد آن را با قیمت ۳۴۹٫۹۹ دلار تهیه کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/NpSPj[/aparat]

 

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Official-Samsung-Gear-S2-video-shows-how-the-smartwatch-comes-in-handy_id74763″ target=”blank” background=”#159f84″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی