حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم‌افزار Google Wallet با امکاناتی بیشتر برای کاربران iOS آپدیت شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

گوگل با معرفی سرویس Wallet تصور خود را نسبت به یک کیف پول مجازی به کاربران تکنولوژی نشان داد. به تازگی آپدیتی برای نسخه اندرویدی نرم‌افزار این سرویس منتشر شده بود که کار هر فردی را برای انتقال پول راحت می‌کرد. شما با داشتن ایمیل فرد مورد دلخواه، می‌توانستید به راحتی و به هر مقداری که مایل بودید برای او مبلغی را ارسال کنید. این آپدیت که در دسته انتقال همکار به همکار جای می‌گیرد، به نسخه iOS نرم‌افزار این سرویس هم راه پیدا کرده است. امکانات دیگری هم در دسترس وجود دارد که می‌توانید در ادامه با آن‌ها آشنا شوید؛ با ترنجی همراه باشید.

 به نظر می‌رسد این سرویس، به راحتی توانایی مقابله با سرویس‌های پرداخت پول دیگری همانند Square Cash و Venmo را دارا می‌باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که خواهان پرداخت مبلغ به صورت مستقیم از طریق کارت بانکی یا کارت‌های دیگر هستید، می‌توانید از Google wallet کمک بگیرید. در این سرویس، قبلا بیشتر کارها از طریق کارت‌های هدیه صورت می‌گرفت. اما دیگر نیازی نیست تا با گیفت کارت‌ها حساب والت خود را شارژ کنید؛ از این پس کارت بانکی شما جای این دسته از کارت‌ها را خواهد گرفت.

اگر ویدئوی بعدی را مشاهده کنید، در خواهید یافت که این آپدیت، علاوه بر سادگی در رابط کاربری، امکانات جزئی‌تری را هم در اختیارتان خواهد گذاشت که البته، تمامی این امکانات تنها در ایالات متحده آمریکا در دسترس خواهد بود. با این وجود، بد نیست نگاهی به این ویدئو بیاندازیم؛

[aparat]http://www.aparat.com/v/rByGZ[/aparat]

در ماه می، گوگل سرویس پرداخت اندروید (Android Pay) را معرفی کرد. بسیاری از ویژگی‌های گفته شده در رابطه با اندروید پی، در سرویس Wallet هم وجود خواهند داشت.

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/9/22/9368387/google-wallet-ios-update-payments-relaunch” target=”blank” background=”#159f84″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdiar70

تو ایران کاربرد داره آیا؟؟؟

Ari khan

تا به امروز خیر…. :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....