حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هر آنچه که از iPad Pro می‌دانیم؛ صفحه نمایش هیولایی، کیبورد و قلم جداگانه و مدل LTE با قیمتی نزدیک به مک‌بوک!

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

در کنار محصولات جدید اپل، اعم از؛ آیفون جدید، بندهای جدید ساعت هوشمند اپل، نسخه طلایی نسخه اسپورت اپل واچ، اپل تی‌وی جدید که در رویداد فردا شب معرفی خواهند شد، بنظر می‌رسد اپل برای معرفی دو آیپد جدید هم برنامه‌هایی دارد؛ یکی از این دو آیپد، iPad mini و دیگری iPad Pro خواهد بود. از آنجایی که قبلا هم گفته شده بود که اپل قصد معرفی آیپد پرو جدیدی را در طی رویداد فردا شب خواهد داشت، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آیپد مورد بحث به بیرون درز پیدا کرده است که منابع این اطلاعات، همگی با آیپد پرو و یا به صورت کلی با خانواده آیپد آشنایی دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با این اطلاعات جدید آشنا شویم.

اول از همه، چیزی که انتظار می‌رود را بررسی کنیم؛ اپل در آخر این هفته، آیپدهای جدیدی را معرفی کرده، پیش‌خرید آن‌ها از ماه اکتبر آغاز شده و در ماه نوامبر برای خرید مستقیم قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد این محموله‌ی اولیه با حالت عرضه محدود، منتشر شود و قیمت بیشتری هم نسبت به دیگر محصولات داشته باشند.

همچنین می‌دانیم که آیپد پرو، در حافظه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود که نسبت به سری iPad Air و iPad Mini از حافظه بیشتری برخوردار است. این دستگاه بعد از عرضه رسمی iOS 9، با نسخه iOS 9.1 عرضه خواهد شد. در حالی که آیفون جدید با رنگ رز طلایی نیز روانه بازار می‌شود، آپید پرو در همان سه رنگ قبلی یعنی طلایی، خاکستری و نقره‌ای تولید می‌شود.

همانند سری Air و Mini، این آیپد هم با قابلیت LTE ساخته خواهد شد که طبق رسم قبلی، در نسخه‌های متفاوتی چنین قابلیتی در دسترس است. قیمت آیپد پرو با قابلیت اتصالات LTE، چیزی نزدیک به سری جدید MacBook اپل بوده که به همراه یک کیبورد بلوتوثی جدید، انتخاب سختی در خرید MacBook و iPad Pro بوجود خواهد آمد. کیبوردی که از آن صحبت می‌کنیم، توسط خود اپل طراحی خواهد شد و همین کیبورد، انتخاب بین یک محصول بالای ۱۰۰۰ دلاری را سخت خواهد کرد چرا که به اعتقاد اپل، فرقی بین نسخه کوچک MacBook و iPad Pro وجود نخواهد داشت.

آیپد مورد بحث با یک صفحه نمایش هیولایی ۱۲٫۹ اینچی عرضه خواهد شد که برای یک “آیپد” کمی زیادی بزرگ در نظر گرفته می‌شود. ویژگی جدیدی که در این صفحه نمایش وجود دارد، قابلیت نشان دادن نرم‌افزار “در اندازه کامل” با افقی کردی آیپد است که با ویژگی تقسیم صفحه در آیپد ایر و آیپد مینی ۴، تفاوت دارد. آیپد پرو با پردازنده A9X عرضه خواهد شد که نسبت به پردازنده A8X، یک پیشرفت بزرگ به حساب می‌آبد.

در نهایت می‌دانیم که اپل برای آیپد پرو، لوازم جانبی بیشتری در نظر گرفته که به صورت جداگانه هم به فروش می‌رسند. یکی از این لوازم قلم جانبی بوده و دیگری کیبوردیست که خبرساز هم شده است. گفته می‌شود اپل دو نسخه از این کیبورد را عرضه خواهد کرد؛ یکی که همانند یک پوشش، آیپد پرو را در بر می‌گیرد و دیگری، چیزی شبیه به کیبورد وایرلسی اپل است که برای iMac و آیپدهای دیگر هم عرضه شده بود. همچنین اپل، کاورها و پوشش‌های هوشمند دیگری هم برای آیپد بزرگ‌تر معرفی خواهد کرد که برای چنین آیپد غول پیکری، بهینه‌سازی شده‌اند.

[su_button url=”http://9to5mac.com/2015/09/07/ipad-pro-specs/”]9to5mac[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

همه چی لو رفته هیجانی واسم نمونده خخخخخ

hamed8080

اتقافاً تا الان تصویری از ipad pro لو نرفته و فقط طرح مفهومی بودن همه . و مطمئن باشید عمرا اپل فردا ipad pro رو رونمایی نمی کنه ، مگه اینکه دیگه کنفرانس های ماه بعد از آیفون رو کلاً بیخیال شده باشه که یه ذره عجیبه چون اون موقع هیچ هیاهویی از اپل تو رسانه ها برای یک سال وجود نداره که مطمئنن خیلی ضربه وارد میکنه.

عشق ایرانی

جالبه B-)

AraZ1

با سلام خدمت دوستان عزیز و نویسندگان محترم ترنجی :rose:
اگه امکانش هست لطفا این خبر هم پوشش بدین :heart: 🙂 http://www.phonearena.com/news/And-here-are-some-Sony-Xperia-Z5-Clear-Image-Zoom-photo-samples_id73479

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....