حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Moto 360 جدید موتورولا به صفحه‌نمایش‌های ۱٫۳۷ اینچی و ۱٫۵۵ اینچی مجهز خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

طبق شایعات اخیر شنیده شده، ساعت هوشمند جدید Moto 360 موتورولا احتمالا در دو مدل با سایزهای مختلف عرضه خواهد شد. upleaks@ در توییتر گفته است که این دو مدل با صفحه‌نمایش‌های ۱٫۳۷ اینچی و ۱٫۵۵ اینچی عرضه خواهد شد. همچنین تصاویر منتسب به این ساعت‌های هوشمند منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Alleged-Motorola-Moto-2-renders (1)

Moto 360S دارای یک صفحه‌نمایش دایره‌ای ۱٫۳۷ اینچی و یک بند ۲۰ میلی‌متری خواهد بود اما Moto 360L، یک صفحه‌نمایش ۱٫۵۵ اینچی و یک بند ۲۲ میلی‌متری خواهد داشت که تقریبا هم‌اندازه‌ی نسل اول Moto 360 (با صفحه‌نمایش ۱٫۵۶ اینچی) خواهد بود. البته هنوز معلوم نیست که آیا دو مدل جدید Moto 360 با نام‌های ۳۶۰S و ۳۶۰L عرضه خواهند یا خیر اما انتظار می‌رود که مدل S برای نوع کوچک و مدل L برای نوع بزرگ باشد. با این حال، رزولوشن هر دو صفحه‌نمایش، ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل خواهد بود.

Alleged-Motorola-Moto-2-renders

علاوه بر Moto 360S و Moto 360L، احتمالا موتورولا، Moto 360 Sport را نیز معرفی کند. انتظار می‌رود که Moto 360S و ۳۶۰L در ماه سپتامبر (شهریور) به فروش برسد. گفته می‌شود که Moto 360 Sport در ماه نوامبر (آبان) در دسترس خواهد بود. Moto 360 های جدید در IFA 2015 برلین به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Motorolas-new-Moto-360-smartwatches-to-have-1.37-inch-and-1.55-inch-screens_id73205″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S vs S

https://telegram.me/joinchat/05ceb04402260d879f0cb53d3b692aa3
دوستان.از کسانی که علاقه مند به تکنولوژی هستند دعوت میکنم که وارد گروه زومچت در تلگرام بشن.
در اینجا میتوانید از چت کردن و کلکل با طرفداران سایر برند ها لذت ببرید.

Atta

کسی میدونه ماجرای
مراسم حضور رسمی مایکروسافت در کاخ ملت
چی هست ؟
اینم آدرس سایت
http://sanapardakht.com/countdown/

حبیب

امشب ساعت ۸ شب ترنجی رو دنبال کن Atta جان!

Atta

چه خبره ؟
حبیب جان خبر چی هست ؟

حبیب

منظورم وبلاگ نویسی زنده ترنجی از این مراسم نمایندگی مایکروسافت تو ایران بود که ظاهراً با تاخیر، گزارش مربوطه منتشر خواهد شد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی