حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندرویدی‌ها منتظر مایکروسافت اج نباشند؛ این مرورگر هرگز برای این سیستم‌عامل منتشر نخواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

دیروز شایعاتی مبنی بر این‌که مایکروسافت قصد دارد تا مرورگر اختصاصی خود یعنی مایکروسافت اج را برای اندروید عرضه کند در فضای اینترنت منتشر شد اما امروز این خبر توسط منابعی رسما تکذیب شد و مرورگر مایکروسافت اج هیچ‌گاه برای اندروید و iOS منتشر نمی‌شود.

با ترنجی همراه باشید…

مرورگر اختصاصی مایکروسافت در ویندوز ۱۰ کامپیوتر و ویندوز ۱۰ موبایل که مایکروسافت اج نام دارد٬ در حال حاضر یکی از سریع‌ترین و بهینه‌ترین مرورگر‌های جهان است که تا حد زیادی توانسته‌ است خاطرات بد مربوط به اینترنت اکسپلورر را از ذهن‌ها پاک کند. طبق رسم مایکروسافت و عرضه‌ی نرم‌افزار‌های اختصاصی‌اش برای دیگر اکوسیستم‌ها٬ انتظار می‌رفت که مایکروسافت مرورگر اختصاصی‌اش را همانند کورتانا ٬ افیس٬ وان نوت و دیگر سرویس‌های پرکاربردش برای اندروید و iOS عرضه کند اما این‌بار انگار هیچ‌گونه برنامه‌ای برای عرضه‌ی مایکروسافت اج برای سیستم‌عامل‌های دیگر وجود ندارد.

شخصی مدعی شده بود (وب‌سایت PCBeta) که یک ایمیل توسط گوگل مبنی بر دعوت برای آزمایش مایکروسافت اج بر روی اندروید دریافت کرده است! این ایمیل اندکی عجیب به نظر می‌رسید و بسیاری در همان ساعات اولیه به صراحت آن را کذب محض خواندند.

microsoft edge

اما چرا این ایمیل یک دروغ است؟ بگذارید موضوع را برای شما شرح دهیم. مرورگر مایکروسافت اج می‌تواند به صورت هم‌زمان یک اکانت گوگل و یک اکانت مایکروسافت را پذیرا باشد. حال اگر شما با مرورگر مایکروسافت اج و اکانت جیمیل خود در مایکروسافت اج ثبت‌نام کنید٬ یک ایمیل مبنی بر استفاده شما از این مرورگر در سیستم‌عامل اندروید برایتان ارسال می‌شود! این ایمیل فقط و فقط مربوط به اشتباه مایکروسافت است و به دلیل وجود یک باگ در این سیستم به اشتباه ایمیلی تحت عنوان استفاده شما از مرورگر مایکروسافت اج در اندروید منتشر می‌شود. (سیستم‌عامل به‌جای ویندوز اندروید شناخته می‌شود!)

ماه‌های پیش نیز مایکروسافت تحت بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد و گفت که هیچ‌گونه برنامه‌ای برای عرضه‌ی مرورگر مایکروسافت اج در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS ندارد. اگر دوست‌ دارید تا با این خبر بیشتر آشنا شوید٬ مطالعه‌ی این لینک پیشنهاد می‌شود.

آیا شما هم دوست دارید تا مایکروسافت اج را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید؟ گوگل کروم یا مایکروسافت اج؟ کدام یک را در صورت وجود داشتن برروی گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کنید؟

[su_button url=”http://microsoft-news.com/no-microsoft-edge-probably-isnt-coming-to-android/”]Microsoft-News[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

من هنوز تو ویندوز ۱۰ باهاش مشکل دارم خیلی مونده تا به یه مرورگر عالی تبدیل بشه ولی بهش امیدوارم و فکر میکنم تو اندروید موفق نمیشد خوب کاری کردن بیخیال اندروید شدن

Mr. Askari

خب به درک :negative:
تو که همه چی رو دادی خب اینو هم میدادی! :wacko:

K.m

حیف شد، من که شدید منتظرش بودم و دوست داشتم امتحانش کنم،چون من همیشه با گوشیم تو اینترنت میچرخم خیلی خوب میشد اگر برای اندروید میداد بیرون،چون این اواخر نمیدونم ایراد از کجاست اما مرورگر کروم اندروید فاجعه کار میکنه. 🙁

Samsung--Electronics

چشه؟؟؟؟؟؟

K.m

خیلی خیلی کند شده،با این که سرعت نتم خوبه

Samsung--Electronics

سلام
من S4 دارم و از دو مروگر خود سامسونگ و کروم استفده می کنم. آخرین نسخه کروم رو دارم.مال شما آپدیت هست؟چون کروم من سالمه :yahoo: :yahoo:
بعد این که ممکنه مشکل از ISP باشه و نیاز به تغییر DNS باشه چون برای من اتفاق افتاده که سرعت دانلود خوبه ولی سرعت باز کردن پیج ها بده :wacko: :wacko: :wacko:
اینم بگم که بعضی وقت ها فق بعضی وقت ها فعال کردن گزینه صرفه جویی در مصرف اینترنت میتونه باعث کندی شه. این گزینه رو ببندید ببینید خوب میشه ؟ البته الان برای من کندی نداشت که چک کردم
:rose: :rose: :rose: :heart: :heart: :rose: :rose:

Samsung--Electronics

واقعا چی فک کرده :wacko: :wacko: :wacko:
من کروم رو ول کنم برم edge؟ من تو pc غیر کروم هیچ چیزی نمی رم(آخرین نسخه های اپرا و فایرفاکس رو دارم ولی طرفشون نمی رم)
تو گوشی هم یا مرورگر سامسونگ و یا گوگل کروم. :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :heart: :heart: :rose: :rose: :yes: :yes: :bye:

Masoud Jamali

همین رو کم داشتیم
هیچکی کل سیستم عاملش (ویندوزفون) رو تحویل نمیگیره حالا مثلا فکر می کنه با عرضه نکردن یه مرورگر ناقص برای اندروید ما افسوس خواهیم خورد!
برو از خدا بترس…

Mohammad.Reza

من که از کروم به شدت راضیم.کلی هم جایگزین خوب هست اگر یه موقعی با کروم حال نکنم.یکی از سایت های همسایه مقایسه ی کاملی بین مرورگر های ویندوز رو گذاشت و مشخص شد مایکروسافت بازم بزرگنمایی کرده و اج به اون خوبی ای که میگن نیست.به طور کلی صرر خاصی وارد نمیشه.من تو ویندوزفون له له سرویس های گوگل رو می زدم اما تو اندروید فقط دارم از One Drive استفاده می کنم اونم به خاطر این که فضای مجانی هدیه گرفتم.مایکرو به نفعشه به این روندی که سرویس هاش رو برای بقیه منتشر می کنه ادامه بده چون به نظرم فاصله ی سرویس هاش با گوگل زیاده و نمی تونه مثل گوگل تو یه اکوسیستم خلا ایجاد کنه.

riofarina

کروم و دیگر هیچ 🙂

Dr.Zed

خداروشکر نداد:|
اج به درد خودش میخوره:|

Shahspik

این شناختی که من از مایکی دارم ۱۰۰ % برا اندروید و ios عرضه میکنه.
اونایی هم که میگن کروم، تاحالا با اج کار نکردن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com