حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ علاوه بر Gear S2، از Gear S2 Classic نیز رونمایی خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

اخیرا، ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ با مدل‌های SM-R720 و SM-R732 در FCC رویت‌ شده‌اند که به احتمال زیاد این دو ساعت هوشمند، Gear S2 و Gear S2 Classic خواهند بود. سامسونگ در رویداد IFA هفته‌ی بعد از دستگاه‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد. Gear S2، اولین ساعت هوشمند سامسونگ با صفحه‌نمایش دایره‌ای به حساب می‌آید. در ادامه همراه ترنجی باشید.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ به صفحه‌نمایش سوپر امولد با رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل مجهز خواهد شد. Gear S2 دارای یک پردازنده‌ی اگزینوس ۳۴۷۲ و ۷۶۸ مگابایت رم در کنار یک باتری ۲۵۰ میلی‌آمپری و ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی خواهد بود. مشخصات کامل ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ در FCC رویت نشده است اما انتظار می‌رود که Gear S2 و Gear S2 Classic در رویداد IFA هفته‌ی بعد به صورت رسمی از سوی سامسونگ معرفی شوند.

Gear S2 همانند Gear S، قابلیت نصب سیم‌کارت را خواهد داشت. انتظار می‌رود که سامسونگ در IFA 2015، دستگاه‌های جدیدی با قابلیت پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT) را نیز معرفی کند.

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/08/28/fcc-listing-reveals-gear-s2-and-gear-s2-classic/”]SAMMOBILE[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG_The Best in World

عالیه
ایول سامسونگ

Nfs

یه چی میگم طرفدار های سامسونگ ناراحت نشن. سامسونگ داره دوباره مثل گوشی هاش چند مدل اسمارت واچ میزنه بیرون و این خوب نیست

mehdi sami

چرا خوب نیست عزیزم همه ی سلیقه هارو در نظر میگیره مگه بده؟ خیلیم خوبه 🙂

Nfs

بحث اسمارت واچ با گوشی کاملا بحثش جداست دوست عزیز چون فعلا بازار اسمارت واچ خوب جا نیافتاده میگم 🙂

raminrx7

چرا ناراحت شیم؟
مگه شرکت بابامون هست ؟!
شما ازادی هر انتقادی بکنی اما به کاربرا توهین نکنی و اطلاعات غلط ندی مث بعضی دوستان

روژان

یه گروه تکلونوژی زدن بچه ها تو تلگرام دوست داشتیت بیاین

https://telegram.me/joinchat/06de0109025112f8c7c088d7c3061301

riofarina

شبیه lg urbane شده!

Sattar Panjehshahin

ببخشید ولی چجوری بزنه خوب؟ :unsure: قبلا میگفتید ساعت دایره ای قشنگ تره (البته من قبول نداشتم، آخه موتو ۳۶۰ رو اصن نمیپسندم(این نظر شخصیمه)) ولی به نظرم این اسمارت واچ خیلی عالیه(ظاهرش که این جور میگه) البته منکر نیم نگاهاش به بقیه شرکتا نمیشم، ولی این تکنولوژیه، یه نفر اختراش میکنه، حالا یا شکست میخوره یا هم موفق میشه، اگه شکست خورد که هیچ، اگه موفق شد هم که یا بقیه ازش کپی میکنن، یا هم که بقیه هم به کمک مخترع اونو به پیشرفتش کمک میکنن، امیدوارم هیچوقت و هیچ جا کپی رو نبینیم و شرکتا ایده ها رو فقط برای پیشرفت از همدیگه بگیرن نه کپی کردن. :yes:

riofarina

نگفتم کپی کرده گفتم شبیه شده.
منظور من بدون غرض ورزی بود.
موفق باشی

Note111

بنظر خوشگل میاد.

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی