حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قسمت موبایل لنوو با موتورولا ادغام خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اگر به یاد داشته باشید مدتی قبل شرکت لنوو موتورولا را خریداری کرد. اما تا کنون حرکت قابل توجهی از این شرکت در جهت تغییرات جدی در ساختار موتورلا شاهد نبودیم. اما اکنون لنوو خبر از ادغام شدن بخش موبایل این شرکت با موتورولا را می‌دهد و طبق گفته هایی رئیس این شرکت، مدیران موتورلا از مدیران بخش موبایل این شرکت قوی تر بوده و بهتر می‌توانند این بخش را اداره کنند. برای جزییات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این فقط یک جابجایی ساده نبوده و طبق اظهارات رئیس شرکت لنوو بسیاری از تشکیلات سازمانی لنوو باقی خواهد ماند و موتورولا فرمان را در دست گرفته و سیاست‌های خود را در این بخش اعمال خواهد کرد. ابتدا تولیدات بخش موبایل لنوو کاهش پیدا کرده بعد رفته رفته تمام محصولات بخش موبایل این شرکت زیر نظر موتورلا رفته و با این برند تولید خواهد شد. قسمت موبایل لنوو تنها به محصولات موتو ختم نشده و برند تازه معرفی شده توسط لنوو یعنی ZUK به کار خود ادامه می‌دهد و محصولاتی را برای بازار جهانی در رده پرچم دار عرضه خواهد کرد.

نتایج آخرین گزارش مالی لنوو نشانه افت جزیی بخش موبایل این شرکت با مبلغی در حدود ۲۹۲ میلیون دلار را دارد که با این خبر می‌توان حدس زد که چرا لنوو دست به چنین تغییری در ساختار بخش موبایل خود زده است.

[su_button url=”http://m.gsmarena.com/motorola_will_absorb_lenovo_mobile-news-13706.php”]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

یکی از بدترین خبرهای ممکن
موتورولا دیگه بدبخت شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....