حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت اندرویدی ال‌جی G Pad II 10.1 ماه بعد در IFA معرفی خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

ال‌جی قصد دارد تا تبلت اندرویدی جدیدی را با نام ال‌جی G Pad II 10.1، ماه بعد در IFA معرفی کند. تبلت اندرویدی جدید ال‌جی به یک صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی WUXGA با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل مجهز شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

تبلت ال‌جی G Pad II 10.1، یک پردازنده‌ چهار هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۰۰ با فرکانس ۲٫۲۶ گیگاهرتز و دو گیگابایت رم دارد. حافظه ذخیره‌سازی داخلی این دستگاه، ۱۶ گیگابایت خواهد بود که از طریق microSD قابل ارتقاء است. دوربین عقب این تبلت، ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن، ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

gpad-ii-2

ال‌جی G Pad II 10.1 همچنین به یک باتری ۷۴۰۰ میلی‌آمپری، A-GPS ،LTE ،WiFi و درگاه USB 2.0 مجهز شده است. این تبلت تنها در رنگ برنز برلیان در دسترس خواهد بود.

Chris Yie، معاون رئیس و مدیر ارتباطات بازاریابی شرکت ال‌جی موبایل:

ال‌جی G Pad II 10.1 در پاسخ به بازخورد مشتریان توسعه‌داده شد و برای مصرف مالتی‌مدیا (چندرسانه‌ای) بهینه‌ شده است. مشتریان، صفحه‌نمایش بزرگ، باتری بزرگتر و عملکرد سریع‌تری را بدون افزایش قیمت خواسته‌اند. همه‌ی آن‌ها در ال‌جی G Pad II است.

ال‌جی، قیمت و زمان عرضه تبلت اندرویدی جدید خود را اعلام نکرده است. این تبلت، ماه بعد در IFA به صورت رسمی معرفی خواهد شد و اطلاعات بیشتری از این تبلت در ماه بعد منتشر خواهد شد.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/lg-g-pad-ii-10-1-android-tablet-gets-official-24-08-2015/”]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

“مشتریان، صفحه‌نمایش بزرگ، باتری بزرگتر و عملکرد سریع‌تری را بدون افزایش قیمت خواسته‌اند. همه‌ی آن‌ها در ال‌جی G Pad II است”
آدم از یه تبلت چیز دیگه ای هم میخواد مگه؟! عالیه :good: :good:

Chalton

.

Chalton

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی