حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۶ اس از بیستم شهریور پیش‌فروش خواهد شد؛ تحویل هفته‌ی بعد

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | ترنجی

بوی اتمام تابستان به مشامتان می‌خورد؟ حق‌دارید چراکه داریم وارد آخرین ماه فصل تابستان می‌شویم؛ اگر هنوز محصل باشید باید نگران مدرسه باشید و یواش‌یواش به فکر تدارک دیدن ملزومات آن باشید اما این ماه تمامش ناراحتی نیست؛ چراکه در واپسین روزهای تابستان شاهد نبرد بزرگ موبایلی می‌شویم. IFA, iPhone 6s, Z5 برلین از تحفه های این ماه هستند. حالا هم طبق شایعاتی که توسط اپراتورها نقل‌شده است، به نظر می‌رسد آیفون ۶ اس از بیستم شهریور پیشٰ‌فروش شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این بار اپراتورهای موبایل تاریخ پیش‌فروش آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس را لو دادند. طبق این خبر این دو دستگاه از بیستم شهریور برای پیش‌فروش آماده خواهد بود. نکته قابل‌توجه این است که تحویل آن از هفته بعد شروع می‌شود.

شاید به دلیل اینکه اپل اشتیاق کاربران را درک کرده و نمی‌خواهد آن هارا منتظر بگذارد. مدتی پیش در ترنجی خواندیم که اپل میزان ظرفیت تولید این دستگاه هارا افزایش داده است تا با کمبود در هنگام عرضه مواجه نباشد. گفته‌شده است که ۱۸ سپتامبر مصادف با ۲۷ شهریور این گوشی به‌دست کاربران خواهد رسید.

انتظار می‌رود آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس با دو گیگ رم عرضه شوند. همچنین می‌دانیم که برای جلوگیری از خم شدن، اپل آلیاژ بدنه آیفون هارا تغییر داده تا بتواند کیفیت بالاتری را به کاربر ارائه کند.

دوربین ۱۲ مگا پیکسلی باقابلیت فیلم‌برداری ۴K به همراه فورس تاچ از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند. به نظر نمی‌رسد این سری از آیفون تغییرات ظاهری داشته باشد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Operator-leak-confirms-iPhone-6s-pre-orders-to-start-on-the-11th-shipments-to-begin-in-September_id72914″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

من که نمیتونم بخرم

negar

اوایل ورود ایفون ۶+ قیمتش ۸ تومن بود(نسخه ۱۲۸)
:unsure:

md4956

اون دیگه قیمت آیفون نیست .. اون قیمت دلال بی شرف هست که از انصاف هیچی حالیش نمیشه. قیمت آیفون بعد از ۵-۶ ماه به قیمت واقعیش کمی نزدیک میشه …

md4956

مهم قیمتی هست که خود شرکت داره ارائه میکنه، که قیمت محصولات اپل هم از روز اول معرفی، تا معرفی مدل بعدی اش ثابته .. ولی توی ایران از ۷-۸ تومن شروع میشه، و بعد از ۱۰-۱۲ ماه تازه میرسه به قیمت واقعیش (مثال: ۶ ۱۶ گیگ: ۱،۹۹۰ تومن همین الان)

این وسط دلال های محترم برای اینکه سود ناچیزشون رو بگیرن، یه ۲۰%ای اضافه میکنن (حدودی)

Cortex

گوشی خیلی خوبی باید دربیاد…مخصوصا توی دوربین

HasanHoseinPoor

من که امیدوارم تا پاییز Surface phone رو ببینم ، خودم میخواستم نوت ۵ بگیرم ولی بخاطر نیازهام نوت ۴ انتخاب میکنم چون عاشق قلم هستم البته هیچ چیزی برام قلم سرفیس نمیشه
این یه تصویر از سرفیس فون که شاید کانسپت باشه ولی عاشقشم
http://prntscr.com/878yc7

دوستانی که سرفیس پرو ۳ دارین یه سوال چرا بعد از اپدیت کردن به ویندوز ۱۰ و گرفتن تمام اپدیت ها وقتی تو نرم افزار ONENOTE با دستخط خودت مینویسی یا نقاشی میکشی نوشته ها و یا شکل هات به سمت راست حرکت میکنند و به هم میچسبند؟ :unsure: 🙁 😥 کسی میدونه چیکار باید کرد؟ :wacko:

ehsan sony

اه یاد شهریور نندازمون ترنجی یاد کنکور امسال میوفتم که تا الان حتی یه کلمه درس نخوندم و همش یا ول میگشتم یا تو سایتا ….شعر میگفتم

حبیب

بی صبرانه منتظر کنفرانسش هستم!

REZA

من از ایفون خوشم میاد زیاد ولی قیمتش واسم زیاده!
ایشالا ایفون های بعدی!
گوشی شایسته ایه.

md4956

چه شهریوری شود ! از الان پول جمع میکنم واسه خرید ترافیک، که کنفرانس اپل رو لایو ببینم 😀

Ch33tA

😀
مردم از خنده…
فکر کردم واسه خرید خود گوشی باید پول جم کرد…

Cortex

گل گفتی :yahoo: زومیت و ترنجی عزیز هم که انشالله پشتیبانی میکنن کنفرانسو 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....