حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قرار است به اپلیکیشن News & Weather گوگل، ۷ زبان دیگر برای پشتیبانی افزوده شود

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

این چند روزه گوگل به سرعت در حال آپدیت نرم‌افزارهای خود است؛ جزئی‌ترین ویژگی‌ها و بزرگ‌ترین تغییرات در حال آماده سازی برای بسیاری از سرویس‌های گوگل هستند که موجب قدرتمندتر شدن چنین سرویس‌های دوست داشتنی می‌شوند. از تغییرات گوگل و بوجود آمدن کمپانی آلفابت زیاد صحبت کرده‌ایم و تنها می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که پس از پایه‌ریزی کمپانی آلفابت، خبرهای گوگلی بیشتر از قبل در حال انتشار هستند؛ باید دید که این تغییرات در روز تولد گوگل هم موجب تعجب دوست داران تکنولوژی خواهد شد یا خیر! به هر حال گوگل دوباره یکی دیگر از نرم‌افزارهای خود را با تغییراتی نسبتا بزرگ آشنایی داده است! نرم افزار News & Weather قرار است از ۷ زبان رسمی دیگر جهان، پشتیبانی به عمل آورد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت جدید این نرم‌افزار که هنوز از راه نرسیده است، قصد دارد به مردم بیشتری بر روی این کره خاکی در خواندن اخبار و مطلع شدن از آب و هوا، آن هم به زبان محلی خودشان، کمک کند! گوگل به طور رسمی اعلام کرده است که ۷ زبان دیگر به این نرم‌افزار اصافه خواهد شد که در محموع، ۳۵ زبان مورد پشتیبانی این نرم‌افزار قرار خواهند گرفت.

گوگل در حال حاضر از ۲۸ زبان محلی ۴۵ کشور مختلف پشتیبانی می‌کند. در چند روز آینده ۷ زبان جدید نیز مورد پشتیبانی قرار خواهند گرفت؛ رومانیایی، باهاسا اندونزی، بنگالی، بلغاری، لتونیایی، لیتوانیایی و تایلندی، همان ۷ زبان مورد بحث هستند. این تلاش موجب خواهد شد تا بیشتر از ۲۶۰ میلیون شخص دیگر، برای خواندن اخبار به زبان مادری خود، توسط اندروید یا iOS، مشکلی نداشته باشند.

منتظر آپدیت این اپلیکیشن در چند روز آینده باشید.

[su_button url=”http://www.androidcentral.com/google-news-add-support-seven-more-languages-total-35″]androidcentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hossein s

حیف و صد حیف که ایرانی رو حتی یک ذره هم حساب نمیکنند .همین کسانی که تا دیروز برای مشارکت در طرحهای کشور ما سر و دست میشکستند و جلوی کوروش ایرانی زبان کرنش میکردند.

Arshia

Heyf farsi ham bod 200 milion ezafe mishod dg

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....