حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پردازنده‌ی جدید اینتل در ویندوز ۱۰ می‌تواند با صدای شما از خواب بیدار شود

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اینتل که یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی سخت‌افزار در جهان است دیروز در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود که در ترنجی به صورت زنده و مستقیم آن را پوشش دادیم از پردازنده‌ی جدید سری Skylake خود رونمایی کرد که می‌تواند بوسیله‌ی دستیار صوتی – دیجیتالی مایکروسافت ٬کورتانا٬ از خواب بیدار شود.

با ترنجی همراه باشید…

دیروز کنفرانس انجمن توسعه‌دهندگان اینتل برگزار شد و بسیاری از عاشقان سخت‌افزار با شور و شوق فراوان این کنفرانس رو دنبال می‌کردند. در این کنفرانس اینتل حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و بسیاری از شبهات را برطرف کرد. در صورتی که دوست دارید بدانید که دیروز در این کنفرانس چه گذشت می‌توانید با کلیک بر روی این لینک می‌توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید.

تصویر ارتباطی با توشیبا ندارد

فکر کنید که کامپیوتر شما به خواب رفته است و شما دوست ندارید تا به روش‌های قدیمی کامپیوتر خود را روشن کنید. چه روشی بهتر از فریاد زدن! لازم شد یکبار عبارت Hey! Cortana و یا Cortana را صدا بزنید تا کورتانا پاسخگووی شما باشد و در نتیجه کامپیوتر شما از خواب بیدار می‌شود. لازم به ذکر است که گوشی‌های لومیا ۹۳۰ ٬ لومیا ۱۵۲۰ و اچ‌تی‌سی وان M8 for Windows نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و به تازگی گوشی Motorola Moto X 2015 نیز می‌تواند با صدای شما روشن شود و آماده‌ی خدمت‌رسانی به دارنده‌ی این دستگاه‌ها باشد.

سال گذشته اینتل اعلام کرد که پردازنده‌های سری M نیز قادر به انجام این امر خواهند بود و ظاهرا ایکس باکس وان نیز از این قافله بی‌بهره نخواهد ماند.

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/8/18/9174887/microsoft-cortana-intel-voice-activation”]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
negar

خیلی جالبه،ولی من عادت کردم با شست پا روشن کنم سیستممو :whistle:

احمد

خخخخخخخ
منم اصلا خاموشش نمیکنم تنظیمات لپتابمو گذاشتم تو never

md4956

یادش بخیر توی ۹ ماهی که ۱۵۲۰ رو داشتم، هیچوقت اپ موزیک رو باز نکردم .. در واقع هر روز کرتانا رو از حالت خاموشی میکشوندمش به کار، و آهنگ مورد نظرمو پلی میکرد برام .. خیلی راحت هم هست استفاده از کرتانا .. عالی بود

hamidaky

نمیشه بگی پاشو لنگ ظهره؟؟؟
کاش مایکی یه فکری به حال من بکنه اصلا با های کورتانا حال نمیکنم :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com