حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ بزودی هدست جدید Gear VR خود را برای گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج معرفی می‌کند

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

برگردیم به چند ماه قبل؛ زمانی که گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج معرفی شد، سامسونگ دومین نسل از هدست های Gear VR خود را معرفی کرد. در مراسم دیشب، که به نظر من مراسم کاملا رسمی و البته کوتاهی بود، سامسونگ صحبتی از معرفی نسل بعدی Gear VR خود نکرد و به دعوت حضار به رونمایی از ساعت هوشمند خود در IFA بسنده کرد. سومین نسل از هدست های واقعیت مجازی سامسونگ بزودی معرفی خواهد شد. در ادامه همراه باشید.

بر اساس گفتگو CNET با JK Shin این مورد تایید شده است که سومین نسل از هدست جدید Gear VR قرار است “بزودی” رونمایی شود. استفاده از کلمه بزودی بدون شک به مراسم IFA خواهد رسید زیرا تا آن موقع سامسونگ به صورت رسمی مراسم دیگری را در نظر ندارد. یکی از دلایلی که سامسونگ ترجیح داد دو دستگاه خود را سریع‌تر رونمایی کند، جذب بار خبری مثبت تا قبل از رونمایی اپل از دو آیفون خود بود. بدون شک در شهریور  ماه امسال قرار است دستگاه های زیادی معرفی شود و این که سامسونگ زود تر از بقیه بتواند در سکوت خبری قبل شهریور نام خود را بر سر زبان ها جاری کند، منقعت های زیادی خواهد داشت.

gear-s2-new-4-620x383

خیال خود را از بابت محو شدن بین اخبار بازه شهریور کاملا راحت کرد اما در شهریور ماه نیز قرار نیست این شرکت مره ای ساکت بماند زیرا منتظر رونمایی از ساعت هوشمند جدید این شرکت تحت عنوان Gear S2 هستیم. ساعتی که به نظر می‌رسد ضمن فلزی شدن، تمام سبک و سیاق خود را نیز دایره‌وار به ارمغان رسانده است.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ در شهریور ماه نیز دست پر خواهد آمد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-will-soon-launch-a-new-Gear-VR-headset-for-the-Note5-and-Galaxy-S6-edge_id72663″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Reza.N

درمقابل htc vive و قابلیت room scaleمالی نیست

Milar

سلام.اقای مخملی ورودتون به برنامه به روز تبریک میگم :rose:

meysam70

سلام آقای مخملی . برنامه تون رو تو “به روز” دیدم ، کارتون عالی بود .

samsung king

سامسونگ است دیگر ، دوست دارد همیشه صدر دنیای تکنولوژی باشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....