حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل بوت کمپ را با پشتیبانی از ویندوز ۱۰ آپدیت کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

اپل به‌تازگی با آپدیت کردن بوت‌کمپ، روش ابداعی خودش برای نصب سیستم‌عامل ویندوز بر روی کامپیوترها مک، به‌طور رسمی پشتیبانی از ویندوز ۱۰ را به عمل آورد. با این روش، کاربران مک قادر خواهند بود بر روی دستگاه‌های اینتل خود، به‌راحتی ویندوز را نصب‌کرده و حتی آن را به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض قرار دهند.

این نسخه از بوت کمپ که نسل ششم است، برخی از ویژگی‌های مک ازجمله پشتیبانی از پورت USB-C- تاندربولت- اسلات اس دی و SDXC کارت- Super Drive و… را به ویندوز می‌آورد تا آن دسته از کاربران که به این ویژگی‌ها در ویندوز هم احتیاج دارند، بتوانند به‌راحتی از آن بهره ببرند.

ویندوز ۱۰ تو درایورهای مربوطه، تنها در مک هایی قادر به نصب است که دارای سیستم‌عامل OS X Yousmite باشد و نسخه‌های پایین‌تر، موردقبول نیست. کاربران کافی است که تنها به اپلیکیشن BOOTCAMP بروند تا به‌طور مستقیم درایورهای موردنیاز دانلود شود.

بوت کمپ برای نصب این سیستم‌عامل نیاز به یک کپی معتبر از این ویندوز با پسوند ISO داشته و یا می‌تواند USB بوتیبل را قبول کند؛ پس از شناساندن فایل‌های مربوطه، روند نصب آغاز گشته و کاربر نیاز است تا درایورهایی که پیش‌تر دریافت نموده است را در ویندوز خود نصب‌کرده و حالا می‌تواند از کامپیوتر مک خود، به همراه یک سیستم‌عامل ویندوز کامل استفاده کند.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.macrumors.com/2015/08/13/boot-camp-windows-10-support/” target=”blank”]macrumors[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

بوت کمپ فقط واسه ویندوزه یا واسه سیستم عاملای لینوکسی هم میشه؟؟؟

BeyondSpace

آقای جمشیدی مصرف باتری ویندوز ۱۰ در مقایسه با ویندوز ۷ در مک بوک ها بیشتر شده یا کمتر؟

احمد

من که مک ندارم خخخخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....