حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه داخلی جدید ساخته دو شرکت SanDisk و توشیبا احتمالا در آیفون ۷ استفاده خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

با وجود اینکه اپل در ماه آینده دو آیفون جدیدش را معرفی خواهد کرد شاید بد نباشد نگاهی به آینده داشته باشیم. می‌دانیم که آیفون را خود اپل می‌سازد اما قطعات این محصول معمولا توسط کمپانی‌های دیگری تامین می‌شود، برای مثال شرکت توشیبا و SanDisk تامین‌کنندگان اصلی حافظه داخلی آیفون ۶ هستند. حال با توجه به محصول جدید این دو شرکت انتظار می‌رود که این حافظه جدید در آیفون ۷ استفاده شود. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

با توجه به محصول جدیدی که دو شرکت توشیبا و SanDisk معرفی کرده اند احتمالا آیفون ۷ با همین حافظه سریع تر و با عملکرد بهتر عرضه شود. این دو غول سازنده حافظه داخلی به تازگی اولین پردازنده ۲۵۶ گیگابیتی (۳۲ گیگابایت) ۴۸ لایه BiCS 3D را تولید کرده اند.

البته این بدان معنا نیست که اپل حتما نگاهش را به این به این حافظه داخلی جدید دوخته است اما از آنجایی که حافظه‌های داخلی آیفون ۶ توسط دو کمپانی مذکور ساخته شده است احتمالا تیم کوک و تیمش در فکر استفاده از این حافظه جدید هستند. ویژگی سه‌بعدی بودن حافظه‌های BiCS امکان اضافه‌کردن یا حذف کردن اطلاعات را بهتر و سریع تر از نمونه‌های دوبعدی انجام می‌دهد. پس احتمالا محصولاتی که از این پردازنده استفاده خواهند‌ کرد از سرعت بسیار بالایی در انجام وظایف مختلف برخوردار خواهند شد.

شاید بهتر باشد دوباره اشاره کنیم که هنوز نمی‌دانیم که آیا اپل از این حافظه در آیفون ۷ استفاده خواهد کرد یا خیر. اما حداقل می‌دانیم که نباید انتظار چنین حافظه‌ای را در آیفون ۶ اس داشته باشیم. حال باید صبر کنیم تا ببینیم که اپل چه برنامه‌ای دارد.

نظر شما چیست؟ آیا آیفون ۷ با این حافظه داخلی عرضه خواهد شد؟

[button url=”http://www.phonearena.com/news/SanDisk-and-Toshibas-speedy-new-3D-NAND-flash-storage-could-grace-the-iPhone-7_id72334″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alanda

من فکر میکردم اپل حافظه های داخلیش رو از سامسونگ میگیره!!یعنی این حافظه هااز نمونه ای که توی اس۶ هستند پرسرعت تره؟

حسین

فک کنم تو آیفون ۶ اس از حافظه های سامسونگ استفاده شده درسته !!!

به هر حال این جا صحبت از ایفون ۷ هست نه ۶ اس

parhamclay

فک نکنم سامسونگ بیاد حافظه خودشو به شرکت دیگه بده انحصاری خودشه.قبلا یه خبر اومد قراره سال اینده حافظه های با سرعت حافظه اس۶به بازار بیاد..یعنی حافظه ایفون۶اس هم سرعتش از اس۶کمتره

parhamclay

کاش یه مقایسه با حافظه اس۶میذاشتن ببینیم به همون اندازه سریعه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs