حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با شکل دوار Gear A امکاناتی محدود برای بازی کردن به ارمغان خواهد رسید

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

با آغاز کنفرانس توسعه‌ دهندگان تایزن در سال ۲۰۱۵ در هند، سامسونگ بحث‌های زیادی پیرامون ساعت‌هوشمند دوارش کرد. هرچند که این محصول را در معرض دید عمومی قرار نگرفت اما با توجه به شایعات ساعت‌ هوشمند Gear A دارای یک حلقه دوار در دور صفحه خواهد داشت. نکته جالبی که درباره این محصول منتشر شده وجود امکاناتی محدود برای بازی کردن است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

سامسونگ قبلا یک بازی با امکان اسکرول کردن شخصیت به چپ یا راست با حلقه دوار را به عموم نشان داده است. این حلقه ۲۴ نوع حرکت برای کنترل دقیق محتوا دارد و به نظر برای انجام بازی بسیار جالب است. برای مثال بازی‌های Radiant و یا XGalaxy را درنظر بگیرید که می‌توانید جت را حرکت دهید و یا شلیک کنید. این دو بازی می‌تواند نمونه خوبی برای توسعه دادن چنین بازی‌هایی باشد. درست است که بازی‌کردن با یک ساعت هوشمند یک امر غیر‌معمول است اما در‌کل این‌ها مثال‌هایی از کاربری بودن این نوع حلقه‌های دوار است. حال باید صبر کرد تا ببینیم سامسونگ با این ویژگی چه ساعت هوشمندی را برای کاربران تدارک دیده است.

نظر شما چیست؟ به نظر شما بازی کردن با این ساعت‌های هوشمند بهتر است یا هنوز همان اسمارت‌فون بهترین وسیله برای اینگونه بازی‌ها است؟

[button url=”http://www.sammobile.com/2015/08/01/the-gear-as-rotating-ring-bezel-will-enable-very-limited-gaming-on-the-smartwatch/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdadi

میتونه چیز جالبی باشه :good:

monarch

بی صبرانه منتظرم یه ساعت خوب با امکانات مناسب بیاد چه سامسونگ چه سونی
متاسفانه تا الان اونی که میخواستم نبوده
امیدوارم این سری خوب باشن مخصوصا از نظر دوام شارژ باتری

Ari khan

یکی از مسخره ترین کارها بنظرم بازی کردن با اسمارت واچ هاست!!!

SAMSUNG 2015

انقلابی نوین در راه است… B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs